Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2010, 20:09
aLackofColor
aLackofColor is offline
ik zoek meiden en jongens tot 18 jaar die even kort willen meewerken aan een enquete over cyberseks. Dit is voor een onderzoek voor mijn opleiding.

Vorig jaar deden 254 jongeren aangifte bij de politie dat zij via internet seksueel zijn misbruikt. In de meeste gevallen worden kinderen gedwongen zich uit te kleden voor de webcam om vervolgens seksuele handelingen te verrichten. Om meer inzicht te krijgen over het gedrag,inzicht en houding tegenover cyberseks, is gevraagd aan de opleiding Communicatie van de NHL om een enquête af te nemen.

GA NAAR DE ENQUETE

De enquete is geheel anoniem. Thanks!
Oud 09-12-2010, 20:13
Pyro Power
Pyro Power is offline
Done
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 20:16
aLackofColor
aLackofColor is offline
thanks
Oud 09-12-2010, 21:39
YumYum
YumYum is offline
Gedaan, enkele puntjes van kritiek, ik kon niet invullen dat ik op de universiteit zit. Daarnaast, had ik het idee dat sexting, sexueel getinte sms'jes versturen is. Maar dat kon ik nergens invullen en had ik geen flauw idee wat de term grooming betekend, maar ook dat kon ik nergens invullen. Verder vond ik de ontkenning in vraag acht vrij onduidelijk. Bij vraag negen en tien, werd het me niet duidelijk wat er wel en wat er niet valt onder iemand "kennen" ik denk dat die definitie nogal uit een kan lopen. Verder heel veel succes met je studie.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 22:39
Verwijderd
Ze ondervragen jongeren tot 18 jaar, ze gaan er dan vanuit dat alle jongeren tot en met 18 op de middelbare school zitten.

done

Laatst gewijzigd op 10-12-2010 om 07:33.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2010, 01:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Done.
Oud 10-12-2010, 16:33
Verwijderd
Citaat:
ik zoek meiden en jongens tot 18 jaar die even kort willen meewerken aan een enquete over cyberseks. Dit is voor een onderzoek voor mijn opleiding.

Vorig jaar deden 254 jongeren aangifte bij de politie dat zij via internet seksueel zijn misbruikt. In de meeste gevallen worden kinderen gedwongen zich uit te kleden voor de webcam om vervolgens seksuele handelingen te verrichten. Om meer inzicht te krijgen over het gedrag,inzicht en houding tegenover cyberseks, is gevraagd aan de opleiding Communicatie van de NHL om een enquête af te nemen.

GA NAAR DE ENQUETE

De enquete is geheel anoniem. Thanks!
Verlicht mij eens, hoe in godsnaam kan je gedwongen worden om jezelf uit te kleden voor de webcam?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2010, 19:09
AzN
AzN is offline
Oh, oeps.. Ik heb 'm ook ingevuld. Graag gedaan .
Oud 10-12-2010, 19:19
Verwijderd
Iemand kan je chanteren 'Trek nu je shirt uit of ik vertel aan je ouders dat je met mensen zit te webcammen'. Ik vat het zelfs trouwens ook niet echt
Met citaat reageren
Oud 11-12-2010, 11:57
Prospect
Prospect is offline
Done.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2010, 15:14
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Verlicht mij eens, hoe in godsnaam kan je gedwongen worden om jezelf uit te kleden voor de webcam?
Het gebeurt nog weleens dat (voornamelijk, but not limited to) meisjes een beetje uit gaan dagen / uitgedaagd worden en op de cam en uiteindelijk bijvoorbeeld in lingerie komen te zitten oid,, de ander daar screenshots van maakt of het opneemt, en vervolgens dat meisje chanteert 'als je niet naakt gaat dan stuur ik dit naar je school / familie / vrienden / kerk etc.'. Waardoor ze gedwongen worden dat te doen. Waarna diegene hoogst waarschijnlijk nog meer beeldopnames maakt.
Oud 11-12-2010, 15:18
Verwijderd
Done.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2010, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Het gebeurt nog weleens dat (voornamelijk, but not limited to) meisjes een beetje uit gaan dagen / uitgedaagd worden en op de cam en uiteindelijk bijvoorbeeld in lingerie komen te zitten oid,, de ander daar screenshots van maakt of het opneemt, en vervolgens dat meisje chanteert 'als je niet naakt gaat dan stuur ik dit naar je school / familie / vrienden / kerk etc.'. Waardoor ze gedwongen worden dat te doen. Waarna diegene hoogst waarschijnlijk nog meer beeldopnames maakt.
Ik kijk niet graag neer op mensen, maar als je daar intrapt ben je geestelijk nog botter dan een botermes.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2010, 20:05
Verwijderd
Ach, dat soort dingen kan ook gebeuren bij gymnasiasten. Bij mij op school hebben ook naaktfoto's gehangen door de hele school heen. Dat ging zo ongeveer als DP schetst.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Ach, dat soort dingen kan ook gebeuren bij gymnasiasten. Bij mij op school hebben ook naaktfoto's gehangen door de hele school heen. Dat ging zo ongeveer als DP schetst.
Dat conformeert alleen al de stelling dat intelligentie niet hetzelfde is als wijsheid
Met citaat reageren
Oud 11-12-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Dat conformeert alleen al de stelling dat intelligentie niet hetzelfde is als wijsheid
Nee hoor, het geeft alleen aan dat zo'n situatie zich veel sneller en vaker voordoet dan je zou denken. Vergeet ook niet dat jij een man bent, en dus ook niet zo heel snel in de situatie zou komen te zitten (want minder boeiend voor vrouwen) en dat mensen in die leeftijdscategorieën gewoon nogal vatbaar zijn voor dit soort druk.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 18:02
miseryboy
miseryboy is offline
Done, hoi!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 16:24
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
gedaan
Oud 19-12-2010, 12:31
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Dit bevestigt alleen maar dat jij niet weet wat conformeren betekent

Enquete trouwens een paar dagen geleden ingevuld, het was erg tenenkrommend en sturend allemaal.
Oud 06-01-2011, 01:59
Verwijderd
Done..
alleen vind ik wel dat je sommige antwoorden zegmaar half kan invullen. Bij een vraag klopte twee antwoorden dus wist ik niet wat ik moest kiezen, das best verwarrend.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten