![]() |
||
Citaat:
Maar het is onlogisch dat je dan geen pijn hebt in je ribben. Eerst moet er een rib breken of kneuzen, dan pas kan die een stukje long indrukken. Tenminste, zo lijkt me dat te gaan. Heb je pijnstillers, of is het kneuzen lang geleden? Toen ik een rib had gebroken wilden ze mij direct terugzien in het ziekenhuis mocht ik pijn krijgen bij ademhalen of kortademigheid.
|
Dokters zeggen altijd dat je het rustig aan moet doen.. Zei hij ook tegen mijn moeder die een ontstoken schouder had, resultaat, mn moeder kreeg een vochtbult in haar schouder met botsplinters..
Wat ik adviseer is ga naar een homiopaat (ik weet niet zeker of je het zo schrijft) maar dat helpt altijd! |
![]() |
||
Citaat:
Mijn complimenten ![]()
||
![]() |
Citaat:
Het is al wat verbetert eigenlijk, enkel nog wat , hoe zeg ik het " oppervlakkig ademen ". Hiertegen gebruik ik zo'n neusspuitje = Sofrasolone Anders geen last meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Steek je geld dan in de fik, dan heb je er tenminste nog warmte van.
|
Dit had ik ook, waarschijnlijk heb je dan je rib gekneusd...
Als je je rib kneust is het ook best normaal dat je er pas een paar dagen later last van krijgt, meestal kan het ook nog eens 6 weken duren. Ik zou wel even terug gaan naar de dokter en als je teveel pijn hebt moet je Ibuprofen ofzo innemen, paracetemol, maar dan iets sterker geloof ik |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[ Verhaal ] Het Schip der Dwazen niam | 48 | 03-02-2005 18:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |