Ik heb ook in de richting van administratie de opleiding gevolgd. Dus ik hoop dat ik je op weg kan helpen:
1.Wat wordt verstaan onder het correct ontvangen van een bezoeker?
Bij de meeste bedrijven worden onder correct ontvangen van een bezoeker dit gedaan:
De klant komt binnen bij de balie en zegt tegen de receptie voor wie hij/zij komt. De receptioniste belt met de medewerker voor wie de klant komt. In meeste gevallen wordt er door de receptioniste een kopje thee of koffie aangeboden. Mocht dit niet zo zijn, dan serveert de medewerker zelf een kopje koffie of thee. Dit is bij de meeste bedrijven zo.
2.Bestaat er een protocol voor het ontvangen van een bezoeker?
Volgens mij niet, maar mochten er mensen zijn die het wel denken dan moeten ze dat maar typen en erbij vermelden welke bron het heeft!
3.Is er een standaardprocedure voor het in- en uitschrijven van bezoekers? Zo ja, geef een omschrijving.
Nee, dit mag men per bedrijf bepalen hoe ze dat willen inrichten. Er is dus geen standaardprocedure.
Ik hoop je hiermee een eind op weg te hebben geholpen. Mochten er nog meer vragen zijn dan hoor/lees ik dat graag
Gr. Brands