Advertentie | |
|
![]() |
|
Bedenk thuis anders al vast wat vragen
Geen idee of het helpt maar misschien wel Gewoon even proberen en hoe vaker je met iemand probeert te praten hoe makkelijk het gaat na een tijdje En ga dan gewoon eens naast iemand anders zitten. Je weet maar nooit of het met die andere mensen goed klikt. |
![]() |
|
Als je bij andere kinderen weinig zegt, is het natuurlijk begrijpelijk dat ze je saai gaan vinden. Je moet je,je niet veranderen tot een totaal ander mens, want mensen moeten je accepteren om wie je bent. Blijf gewoon jezelf maar word wat opener en lach! Dat vind ik het belangerijkste, wannneer ik iemand zie die nooit lacht en nooit ergens mee praat zou ik daar niet zo snel op afstappen. En die tip van Appj, vind ik een goeie. Bedenk thuis al iets interresants, wat zij ook leuk vinden en vertel erover,zo maak je meer vrienden.Ik fietste vroeger met een meisje waarmee ik tijdens het fietsen nauwelijks sprak, beetje bij beetje begon ik haar vragen te stellen en dingen te vertellen, en zei begon dan ook te doen. In het begin waren we wat afstandelijk, maar na wat actie ondernemen kwam daar vernadering in, en jij moet dat ook doen!
Hopelijk heb je hier iets aan,veel succes! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik was vroeger op een meisje verliefd en probeerde me daar het groepje in te werken. maar uiteindelijk lukte dat niet... Toen ben ik eens bij iemand gaan zitten die ik kende, geen echte vriendin, maar ik kende haar gewoon... En dat groepje is nog steeds mijn vriendengroep ![]() Het was btw een soort alternatief groepje, en dat is een voordeel, want die mensen nemen je sneller zoals je bent, omdat ze zelf ook niet "normaal" zijn...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ben ik nou een loser? of niet :S Just Jer | 47 | 18-08-2009 20:50 | |
Psychologie |
beeld van jezelf .. Goeniegoegoe | 24 | 21-03-2004 17:45 | |
Verhalen & Gedichten |