Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Er zit wel een deel in me dat zowat alleen maar lol trappen wil en de gekste dingen uitvreet, maar het wordt steeds onderdrukt door mijn verstand wat zegt "dit is niet zo slim .. wat bereik je hiermee eigenlijk?" .. en dan is de lol ervan af .. (jij gebruikt wel erg veel nicks trouwens ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() luister wel beetjuh naar ouders, alleen school ben ik nu ff aan verkloten, maar dat gaat volgend jaar allemaal goedkomen ![]() wanna be soulmates? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Beste In Eternity,
Ik heb ook vaak het gevoel gehad dat ik nergens bijhoorde en mensen mij niet mochten. Van vrienden dacht ik dat ze alleen met mij omgingen uit medelijden. Maar wat bleek, ik had gewoon een negatief zelfbeeld. Dat heb ik gelukkig niet meer. Mijn vermoedens over wat mijn vrienden van mij vonden bleken helemaal niet waar te zijn. Mij werd ook duidelijk dat de band met mijn vrienden juist heel erg sterk is. Als jouw vrienden en metname jouw vriend jou echt niet mogen, dan hadden ze jou allang in de steek gelaten... denk ik... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dat over ouders..Ze zullen best om me geven, maar waarom moet ik me zo aanpassen? Waarom mag ik niet naar familie feesten mijn wijde broek en band shirt? Waarom? Omdat ze zich voor me schamen? Ik krijg nl vaak het idee dat ze zich voor me schamen. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat het je mening is, dat weet ik, dat hoef je er niet bij elke reactie bij te zetten. Sommige dingen zijn niet alleen afhankelijk van een mening, maar ook van feiten. Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Leonoor (07-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
Zit je weer in dezelfde problemen. En drank en drugs zijn verslavend,wat als je er verslaafd aan word?Nee dat lost alles op. Dan denk je aan niets anders meer,doe je alles voor geld om het te kopen,daarmee verander je echt je problemen. Ik heb ook genoeg aan m'n kop,ik heb ook weleens gedachten aan zelfmoord,maar toch leef ik er elke dag mee,ik ga geen drugs of drank gebruiken om er ff niet aan te hoeven denken,i face my problems. Ze zeggen ook,het maakt meer kapot dan je lief is,dat zie je nu misschien niet,maar dat merk je later wel,want je begint met een heel klein beetje,en je gebruikt steeds meer omdat je niet meer genoeg hebt aan dat kleine beetje,en op een gegeven moment draait heel je leven erom... Maar goed als jij je ff beter voelt door dat,je gaat je gang maar,maar ik ken genoeg mensen waarbij het fout is gegaan. En juist als je depri bent,kan je er niet goed mee omgaan,dan denk je er alleen maar aan dat die gedachten ff uit je kop verdwijnen. Maar goed,oma Celesta heeft gesproken ![]() *Don't run away from your problems,face them* |
![]() |
||||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Kazanka (07-03-2002).]
||
Citaat:
Die begonnen te gebruiken omdat ze het stoer vonden,en waar zijn ze nu beland? Maar ik heb ook gezien dat mensen door problemen ermee zijn begonnen,dus ik heb het beide van dichtbij gezien. Misschien leg ik het allemaal wel een beetje raar uit,maar wat ik gewoon wil zeggen is,drugs en alcohol maakt je kapot! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar 't kan ook plezier geven. Niet voor mij, maar ik snap best dat sommige mensen het lekker vinden oid, moeten ze toch lekker zelf weten? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door Kazanka (07-03-2002).]
||
Citaat:
Maar jij zei dat het ff helpt om ergens anders aan te denken. Oke kan me best voorstellen dat je denkt dat dat helpt,zal vast ook wel ff helpen,maar het is geen oplossing. En je zegt nu dat je het tof vind omdat veel mensen het doen,maar wat is daar tof aan? Als die mensen op een gegeven moment allemaal heroine gaan spuiten (ff een extreem voorbeeld) ga jij dat dan ook doen? Misschien ben ik wel degene die hier oppervlakkig over denkt hoor,maar ik ben fel tegen drugs,omdat ik de slechte dingen van drugs gezien hebt,daarom heb ik ook nog nooit drugs gebruikt,en zal ik het ook nooit gebruiken.Maar goed ik ken je inderdaad niet,en ik zal hier ook niet verder over doorgaan,maar ik vindt drugs gewoon erg fout. Maar goed jij zegt dat je iets van 3 keer een jointje hebt gerookt,mij fout dan,het kwam over dat je dagelijks dat deed,maar goed dat heb ik dan verkeerd begrepen |
![]() |
||
Citaat:
Mensen mogen van mij doen wat ze willen hoor. Maar ik waarschuw alleen dat er ook foute kanten eraan zitten,erg foute kanten |
![]() |
||
Citaat:
![]() en je hebt troep, spuiten, snuiven, cocaine, heroine en al die freaking shit. Dat ga ik ook nooit gebruiken en ben er ook tegen, maar af een toe joint kan echt geen kwaad. Alcohol is nog slechter voor je. En toch is het legaal, waarom? Omdat het een genodsmiddel iz. Vele mensen beleven plezier aan het nemen ervan. Dan is er nog een grote groep die tever gaat, de harddrugs gebruikers en de mensen die spiritus gaan nemen voor de alcohol :\
||
Citaat:
Máár,soms,ik zeg niet altijd,maar soms hebben mensen niet genoeg aan soft drugs,en gaan ze over op hard drugs,en dat is waar ik voor waarschuw. Want mensen kunnen nu nog onschuldig aan de wiet zijn,maar soms hebben mensen daar op een gegeven moment niet genoeg aan |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer Shaneq | 1 | 15-12-2011 14:59 | |
Psychologie |
Ik sta er alleen voor sir_mcmanus | 12 | 28-06-2011 18:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Psychologie |
Ik heb het gevoel dat ik overal helemaal alleen voor sta.. marabella | 14 | 30-09-2005 16:00 | |
Liefde & Relatie |
Ik schaam me hier eigenlijk best wel voor... Yab-Yum | 14 | 30-12-2003 18:32 | |
Psychologie |
je niet kunnen uiten op de manier die je wil de wijze jodokus | 44 | 21-01-2002 15:11 |