Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
"Staan jullie over het algemeen optimistisch of pessimistisch tegenover alledaagse dingen? Dus kijk je vaak tegen iets op en verwacht dat het 'toch niet leuk wordt' of spring je in de rondte van blijheid omdat je er zo'n zin in hebt?"
Soms heb ik er he-le-maal geen zin in, en soms vind ik het juist heel erg leuk en heb ik er heeel veel zin in ![]() ![]() |
![]() |
|
dag - nacht
liefde - haat zwart - wit dik - dun geel - paars die kwamen zo even snel in me op het gaat allemaal even niet zo goed dus nu een beetje pessimistisch maar normaal optimistisch, echt heel erg. (:
|
Ok ok! Ik heb alles nagekeken en vergeleken met mijn theorie.
Mijn theorie is: Als je optimistisch in het leven staat, zet je het positieve voorop - bijvoorbeeld laag - hoog als je hoogtevrees hebt! Jammer genoeg klopt het niet bij alle gevallen heb ik gemerkt, maar toch zeker wel bij 70%, dus mijn theorie klopt deels ![]() Nu is het jullie beurt om mij te vertellen wat jullie in gedachten hadden! ![]() ![]() Noeleke. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Respndenten (partners) gezocht voor wetenschappelijk onderzoek seksuele ontwikkeling jolienr | 0 | 13-09-2015 10:56 | |
Vrije tijd |
Onderzoek Erasmus: Sportschutters minder agressief Verwijderd | 2 | 07-05-2005 10:28 | |
Psychologie |
Onderzoek naar depressie RaymondLB | 29 | 20-05-2004 12:20 | |
Drugs & Alcohol |
Onderzoek hersenbeschadiging XTC fout Mafheid | 8 | 10-09-2003 11:26 | |
Psychologie |
Onderzoek naar erfelijke ziekte Wave | 15 | 27-08-2003 19:01 |