![]() |
|
Er is altijd een kans dat je door de pil heen zwanger wordt, maar dat is een kans van 0.01%, mits ze de pil elke dag om de zelfde tijd slikt. Ik weet niet of je anoniem aan de pil kan. Maar als ze het bijvoorbeeld niet aan haar moeder durft te vragen kan ze het excuus gebruiken dat ze graag regelmatiger wil menstrueren of dat haar menstruatie nogal pijnlijk is, de pil werkt daar tegen.
|
![]() |
Bedankt voor de reacties,
Ja haar moeder heeft er niet echt problemen mee dus we gaan het waarschijnlijk wel even langs de dokter voor de pil, Khoop zo dat ze niet zwanger word want het gaat tot nu toe goed en dat wil ik graag zo houden,, ze is maar 14 jaar en ik 15 Dus onze ouders zitten niet te wachten op een zwangerschap... Nu maar duimen dat er niks aan de hand is en hopen dat de sperma niet in haar vagina is gekomen.. Morgen even de after pil kopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En wat betreft de MAP: het is geen wondermiddel. Hoe sneller je het haalt, hoe beter, maar zelfs de eerste dag werkt ie niet voor 100% (maar voor 95%, geloof ik), de tweede dag is dit alweer een stuk minder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |