Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2011, 19:48
Verwijderd
Hee jongens,

K had een vraag aan jullie. Ik zelf ben met 3 meiden geweest in totaal... maar k wil er meer op me lijstje (ja het klinkt vaag). Maar soms zit ik met zo'n verlegenheid gevoel dat is zo vreemd. Dan ga ik naar de bar met het gevoel van: Dit komt goed... eenmaal als ik er ben... loopt het niet goed meer Hoe kan dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2011, 19:52
Verwijderd
Waarom wil je er meer op je 'lijstje'. Wat klinkt dat trouwens respectloos. Ik zou als meisje überhaupt niets meer met je te maken willen hebben als ik wist dat je op die manier over meisjes/vrouwen spreekt.

Ik snap het probleem niet. Denk je dat je stoerder bent als je een langer 'lijstje' hebt? En verlegenheid, geen idee wat je daar aan kunt doen. Misschien moet je stoppen met het 'proberen' om je lijstje langer te maken en ze gewoon als mensen behandelen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 19:54
Verwijderd
Gewoon voor de ervaring vriend K vroeg niet om commentaar
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 19:54
Verwijderd
Okay, hoor, 'vriend'.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 19:55
Verwijderd
Voor jouw leeftijd is 3 dikke prima.

Wacht maar rustig af, voor je het weet zit je op 30
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 20:22
Verwijderd
omg

Edit: Wat Syori zegt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 20:48
Picidae
Picidae is offline
Dus die komen zo op een lopende band langs terwijl jij turft , respect hoor!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 20:54
Verwijderd
Ach, toen wij 15 waren hadden mijn vriendinnen en ik ook een lijstje op de deur waarop we de score bijhielden Het was alleen niet leuk meer toen een van ons naar Salou was gegaan
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 21:09
hookee
hookee is offline
Is er ook een woord voor mannelijke slet?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 21:23
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 22:11
On efil
On efil is offline
Meer op je lijstje?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 22:30
Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Okay, hoor, 'vriend'.
Dit is niet jouw topic vriend
Oud 15-03-2011, 23:29
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Dit is niet jouw topic vriend
I'm not your pal, buddy.
Im not your buddy, friend.
Im not your friend, pal.

En nu weer ontopic.
Oud 16-03-2011, 00:46
DmCraanen
DmCraanen is offline
I'm not your pal, mate.

OT:

Oud 16-03-2011, 02:26
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Slet.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 11:56
Lente
Lente is offline
niks mis met seks om de seks, maar seks om het op je lijstje te kunnen zetten..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 18:53
men123
men123 is offline
Slaat eigenlijk nergens op dit, ik heb 2 meisjes gehad waar ik eigenlijk niet verliefd op was, maar ik schaam me er niet voor? Ik ben niet op zoek, ik laat het gebeuren. Bij de eerste 2 was ik op zoek, mijn 3e ( ware ) gebeurde uit het niets.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 21:06
hookee
hookee is offline
Citaat:
Slet.
Ik dacht zelf aan casanova, maar dat heeft op de één of andere manier een positieve klank. Het verschil zit "m er waarschijnlijk in dat we in deze mannenmaatschappij er altijd van uit gaan dat de man verleidt en de vrouw het "ondergaat".
Verleiden is een kunst (positief; casanova), je laten verleiden is een zwakte, dat kan iedereen overkomen (slet).
Manhoer misschien ? Maar dan zou er weer gelduitwisseling moeten plaatsvinden...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 22:42
Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Ja, dat is een stud
Oud 17-03-2011, 00:42
Batave
Batave is offline
Citaat:
I'm not your pal, buddy.
Im not your buddy, friend.
Im not your friend, pal.

En nu weer ontopic.
Offtopic: I'm not your buddy, guy etc. niet pal

Sowieso moet TS niet zeuren. Misschien loopt het niet goed omdat je per sé wil scoren.
Oud 17-03-2011, 00:52
Flierefluiter!!
Flierefluiter!! is offline
hahaha jezus wat triest dat jullie die jongen zitten af te zijken !! sorry hoor maar ik roddelde vroeger met heel wat meiden en die hielden allemaal een lijstje bij ! overigens toch ook niks ergs aan?! sorry hoor.. je hebt ook zin als je niet verlieft bent, en zolang beide partijen 't daar over eens zijn is der helemaal NIKS aan de hand.. alsof jullie nog nooit een meisje gezien hebben dat niet opzoek was naar een relatie maar wel zin had?!

Wat ik me nou af vraag is bedoel jij seks of zoenen? staat er niet zo duidelijk en je weet het maar nooit, zie je leeftijd namelijk ook nergens staan.. wel een tip is, als je wil gebeurt het niet.. dames willen het liever geven.. JA ze willen dat je er voor werkt, nee ze willen niet dat je er om vraagt/zeurt.

ohja, en wel wat anders.. zoals iemand hier boven schreef, seks om seks is prima, seks om op een lijstje af te vinken is beetje triest.. klinkt alsof je het doet om stoer te doen.. niet omdat je gewoon zin hebt..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 07:22
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
hahaha jezus wat triest dat jullie die jongen zitten af te zijken !! sorry hoor maar ik roddelde vroeger met heel wat meiden en die hielden allemaal een lijstje bij ! overigens toch ook niks ergs aan?! sorry hoor.. je hebt ook zin als je niet verlieft bent, en zolang beide partijen 't daar over eens zijn is der helemaal NIKS aan de hand.. alsof jullie nog nooit een meisje gezien hebben dat niet opzoek was naar een relatie maar wel zin had?!
Het gaat mij niet eens om het feit dat die jongen een lijstje wil hebben, maar om het feit dat hij blijkbaar hulp nodig heeft om dat lijstje langer te maken... Dát vind ik triest, als je niet de natural skills hebt om zo'n lijstje zelf bij elkaar te scoren, waarom zou je er dan in godsnaam toch moeite voor willen doen? Some have it, some don't en dat is helemaal niet erg. Er zijn zat meiden die op jongens vallen die wél uit zichzelf een lijstje kunnen scoren, maar er blijven echt plenty meiden over die daar dan weer niet op vallen. Die liever een verlegen jongen hebben dan een player.
Oud 17-03-2011, 10:28
hookee
hookee is offline
Citaat:
ohja, en wel wat anders.. zoals iemand hier boven schreef, seks om seks is prima, seks om op een lijstje af te vinken is beetje triest.. klinkt alsof je het doet om stoer te doen.. niet omdat je gewoon zin hebt..
Als het nou om het aantal keren seks gaat; "allah", maar dan kun je het ook een paar keer vaker met dezelfde doen toch? Hier heeft TS het niet over, hij wil alleen zoveel mogelijk verschillende, en dat lijkt verdacht veel op het stoer doen (dat geldt natuurlijk ook voor sletjes)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Als het nou om het aantal keren seks gaat; "allah", maar dan kun je het ook een paar keer vaker met dezelfde doen toch? Hier heeft TS het niet over, hij wil alleen zoveel mogelijk verschillende, en dat lijkt verdacht veel op het stoer doen (dat geldt natuurlijk ook voor sletjes)
Dit dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2011, 14:53
Rysair
Rysair is offline
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 15:11
Verwijderd
ik vraag mezelf af of een toekomstige echte vriendin er zo op zit te wachten dat haar vriendje al met maarliefst 5 mensen het bed heeft gedeeld.....
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 16:27
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat je zo onzeker bent over jezelf gaat niet over door een langer lijstje te kweken. Dat betekent alleen maar dat je meer meisjes hebt gezoend en er vervolgens niets betekenisvols van hebt weten te maken.
Oud 17-03-2011, 17:55
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Waarom meteen onzeker? Stoer doen is niet meteen onzeker zijn. Hij is net zo zeker als elke andere 15 jarige jongen en wil natuurlijk ook stoer erbij doen.
Er zijn vast veel mensen die hier hetzelfde hebben gedaan, of op z'n minst dat geprobeerd te hebben.
JustADreamer, ik heb in dit soort dingen ook vaak genoeg hulp van mijn vrienden gehad, had ik dan ook maar meteen moeten stoppen omdat ik niet alles meteen wist?
Het gaat hem er zowiezo niet om dat er ook meisjes zijn die een verlegener jongen willen, maar meer om stoer te doen bij zijn vrienden. 'Hij verkent het pad van de liefde' en wil niet settlen, hij doet het als een competitie met anderen.

OT: Ik weet je leeftijd niet, als je onder de 16 ben zijn er vast wel van die disco's van 14-16 jaar. Als je 16 of ouder bent, dan zijn clubs beter dan kroegen. Het beste is om voor beter-dan-gemiddeld te gaan, zijn niet te onzeker (zodat je niet álles zelf hoeft te doen) en ze zijn gewoon beter. De best uitziende mensen kan je op 2 manieren zien, eigenlijk lelijk maar toch self-proclaimed-beaty of wel goeduitzienden die wel een goede keus zijn hoewel ze misschien wat minder spontaan zijn omdat er minder mensen zijn die op ze afstappen door zenuwen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 18:22
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Waarom meteen onzeker? Stoer doen is niet meteen onzeker zijn. Hij is net zo zeker als elke andere 15 jarige jongen en wil natuurlijk ook stoer erbij doen.
Er zijn vast veel mensen die hier hetzelfde hebben gedaan, of op z'n minst dat geprobeerd te hebben.
JustADreamer, ik heb in dit soort dingen ook vaak genoeg hulp van mijn vrienden gehad, had ik dan ook maar meteen moeten stoppen omdat ik niet alles meteen wist?
Het gaat hem er zowiezo niet om dat er ook meisjes zijn die een verlegener jongen willen, maar meer om stoer te doen bij zijn vrienden. 'Hij verkent het pad van de liefde' en wil niet settlen, hij doet het als een competitie met anderen.

OT: Ik weet je leeftijd niet, als je onder de 16 ben zijn er vast wel van die disco's van 14-16 jaar. Als je 16 of ouder bent, dan zijn clubs beter dan kroegen. Het beste is om voor beter-dan-gemiddeld te gaan, zijn niet te onzeker (zodat je niet álles zelf hoeft te doen) en ze zijn gewoon beter. De best uitziende mensen kan je op 2 manieren zien, eigenlijk lelijk maar toch self-proclaimed-beaty of wel goeduitzienden die wel een goede keus zijn hoewel ze misschien wat minder spontaan zijn omdat er minder mensen zijn die op ze afstappen door zenuwen.
Je hebt echt geen idee hoe kansloos het klinkt, stoer doen bij je vrienden. Competitie met anderen. Sja, sorry, maar ík zie er de lol niet van in. Het pad van de liefde verken je niet door je lul overal maar in te hangen, of je tong, of hoever je dan ook wilt gaan...
Oud 17-03-2011, 22:03
Jefar
Jefar is offline
Don't feed the troll....
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 00:19
Cherry Springs
Jongens die in een competitie met hun vrienden willen bewijzen dat ze meisjes kunnen scoren zijn onzeker. Dat is precies wat ik bedoel te zeggen. Als je echt zeker van jezelf bent hebt je dat niet nodig. En alle meisjes in de wereld gaan dat probleem niet verhelpen.
Oud 18-03-2011, 01:00
Thinus
Thinus is offline
Citaat:
Jongens die in een competitie met hun vrienden willen bewijzen dat ze meisjes kunnen scoren zijn onzeker. Dat is precies wat ik bedoel te zeggen. Als je echt zeker van jezelf bent hebt je dat niet nodig. En alle meisjes in de wereld gaan dat probleem niet verhelpen.
Mannen zijn uit nature competitief en houden van wedstrijden, dat heeft niks met onzekerheid te maken. Je kunt er echter wel onzeker van worden.

Jongens die in een competitie met hun vrienden willen bewijzen dat ze meisjes kunnen scoren zijn niet onzeker, ze gaan gewoon graag de uitdaging aan.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 07:40
Verwijderd
Citaat:
Mannen zijn uit nature competitief en houden van wedstrijden, dat heeft niks met onzekerheid te maken. Je kunt er echter wel onzeker van worden.

Jongens die in een competitie met hun vrienden willen bewijzen dat ze meisjes kunnen scoren zijn niet onzeker, ze gaan gewoon graag de uitdaging aan.
Ja of ze zijn allemaal onzeker en daarom competitief. Je weet niet of er een causaal verband is, maar dát er een verband is, is wel duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 10:49
Cherry Springs
Bovendien zegt TS een soort verlegenheid te voelen. Dat zal toch niet competitief zijn, denk ik.
Oud 18-03-2011, 15:33
Verwijderd
Citaat:

Dat hangt af van wáárom ze competitief zijn. Als de TS denkt dat hij er meer op zijn lijstje 'moet' omdat 3 'te weinig' is, dan heeft dat echt wel met een bepaalde onzekerheid te maken, want dan laat hij zich blijkbaar beïnvloeden door wat er in zijn ogen 'normaal' is.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 15:56
immortelle
immortelle is offline
persoonlijk vind ik het woord 'manwhore' nog leuk klinken

OT: ik vind toch ook dat je een beetje te respectloos klinkt, maar als dat is wat je wil zou ik zeggen, gewoon veel uitgaan en flirten.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 19:39
Batave
Batave is offline
Het feit dat hij op een forum vraagt of hij met genoeg dames het bed heeft gedeeld lijkt me behoorlijk onzeker. Sowieso vind ik dit best faal, ik heb dit ook nooit gedaan.
Oud 19-03-2011, 21:44
idemdaad
idemdaad is offline
.

Laatst gewijzigd op 22-03-2011 om 18:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten