Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2011, 22:58
Verwijderd
Advertentie
Oud 30-01-2011, 23:18
Verwijderd
anti 0
Oud 30-01-2011, 23:19
Batave
Batave is offline
Ja, lp, da kost wel heel veel tijd en ik heb geen geluiden darfur.
Oud 30-01-2011, 23:24
Uice
Uice is offline
Citaat:
sann schreef:
Ik ken de mop alleen niet. Vertel!
Even de informatie erbij: mijn moeder vind hem vooral leuk omdat ik hem altijd vertelde toen ik vier of vijf was, toen ik nog niet eens wist wat pijpen was.

Een vrouw komt bij de dokter en zegt: "Dokter, ik weet niet hoe ik moeten pijpen." De dokter zegt: "Dan neemt u gewoon de penis in de mond en zegt u: pruim."
Een week later komt de vrouw terug en ze zegt: "Nou, ik heb het geprobeerd, maar ik was vergeten welke vrucht ik moest zeggen, dus ik zei maar ananas."

Het woord pruim moet uitgesproken worden alsof je iemand pijpt, en het woord bij het woord ananas moeten bij iedere lettergreep de tanden op elkaar geklapt worden. Haha.
Oud 30-01-2011, 23:31
Uice
Uice is offline
Citaat:
Etkamas schreef:
Oh, dat is stom van hem, want zelfgemaakte hamburgers kunnen heel lekker zijn! Gewoon vlees. Of vis, visburgers . En brood. En je kan er van alles bij verzinnen, je kan er soep bij eten, pasta bij koken, cocktailsaus, ander soort saus, knoflook, uien, koolsliertjes, sla, tomaat, pitjesbrood, aardappelpap, van die bietenprut, dat kan allemaal heel aardig bij hamburgers. Uice is gewoon bevooroordeeld wat hamburgers betreft
Het valt me een beetje je tegen dat je denkt dat ik ooit hamburgers bij een snackbar zou halen. Ik maak ze altijd zelf. Daarom vond ik het zo schattig dat Para het zo enthousaist voorstelde.
Oud 30-01-2011, 23:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, lp, da kost wel heel veel tijd en ik heb geen geluiden darfur.
Stel je niet aan, nu heb je tenminste een projectje om aan te werken de komende tijd
Oud 30-01-2011, 23:55
Batave
Batave is offline
Pff. Ik had al iets in gedachten. Iets van ongeveer 30 seconden hooguit en dat gaat al een flinke klus worden ;o.
Oud 31-01-2011, 00:08
Verwijderd
Voor het eerst in tijden weer eens langs de shop geweest, .
Oud 31-01-2011, 00:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
'navond!

Ik loop een harde party mis deze avond, omdat m'n maag weer zonodig moet lopen kutten en ik me constant ziek voel.
En ik heb fucking honger, maar ik kan niks eten. *frustatieeee!!!*

Maar hoe ist met jullie? Ik zie dat Uice weer lekker aan het moppentappen is.
Oud 31-01-2011, 00:53
Verwijderd
heeft hier iemand die een beetje in de buurt woont toevallig het spel 'ik hou van holland' ? En zo ja : mag ik dat lenen.
Oud 31-01-2011, 00:59
TopDrop
TopDrop is offline
ik vermaak mij!

internet <3
Oud 31-01-2011, 01:20
Verwijderd
Ik heb net de IQ-test gedaan en fuck wat faalde ik op ruimtelijk inzicht en geheugen. Die drie dingen daarvoor was echt fucking lol teh easy. Mijn eindscore is 114; maar mja, misschien had ik niet eerst een fles wijn soldaat moeten maken en het op een wat vroeger tijdstip moeten doen

sann naamzoek want: lol wat suck jij ;d;D;d;;d;D;d;d;d;
Oud 31-01-2011, 01:24
Verwijderd
Oh wat een briljante foto's van die meet zeg Note to self: volgende keer toch maar creatief boekhouden met de planning op 't werk opdat ik er bij kan zijn
Oud 31-01-2011, 01:39
Verwijderd
Citaat:
ik vermaak mij!

internet <3
.
Oud 31-01-2011, 02:40
Batave
Batave is offline
Mortal Kombat 4 Nostalgie.
Oud 31-01-2011, 02:45
Verwijderd
Ik vond MK2 de leukste eigenlijk. </oldfag>
Oud 31-01-2011, 02:51
TopDrop
TopDrop is offline
was tekken niet beter dan mk?
Oud 31-01-2011, 02:52
Verwijderd
Eh, who cares. Sub Zero, Scorpion, Raiden > Tekken. Bovendien is Tekken veel trager in de gameplay (wat je zowel als pluspunt als minpunt kunt ervaren maar ik vond het vooral saaier).
Oud 31-01-2011, 05:27
Verwijderd
goedemorgen
Oud 31-01-2011, 07:17
Verwijderd
Citaat:
Het valt me een beetje je tegen dat je denkt dat ik ooit hamburgers bij een snackbar zou halen. Ik maak ze altijd zelf. Daarom vond ik het zo schattig dat Para het zo enthousaist voorstelde.
Ja, dat zei ze al! Ik vond het ook niet echt iets voor jou om hamburgers bij de snackbar te halen, vandaar ook dat ik verbaasd was.
En als je mijn nick verfrommelt tot Etkamas vind ik het natuurlijk nooit!
Oud 31-01-2011, 07:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Stefenootje schreef:
Mijn opa heet ook Herman!

Uice z'n opa heet ook Herman maar die is dood.
Mijn opa heette Frederik Herman
Oud 31-01-2011, 08:06
Lorelei
Lorelei is offline
Morguh.
Oud 31-01-2011, 08:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb net de IQ-test gedaan en fuck wat faalde ik op ruimtelijk inzicht en geheugen. Die drie dingen daarvoor was echt fucking lol teh easy. Mijn eindscore is 114; maar mja, misschien had ik niet eerst een fles wijn soldaat moeten maken en het op een wat vroeger tijdstip moeten doen

sann naamzoek want: lol wat suck jij ;d;D;d;;d;D;d;d;d;
Jullie sucken gewoon allebei! 135 for them winzzz
Oud 31-01-2011, 08:41
Carn
Carn is offline
goeiemerregeh.
Oud 31-01-2011, 09:57
Verwijderd
Goeiemorgen.

stem zo goed als kwijt
slecht internet.

Verder gaat alles goed ik heb echt supergoed geslapen, bijvoorbeeld.
Advertentie
Oud 31-01-2011, 10:01
TopDrop
TopDrop is offline
wtf is half negen voor onchristelijke tentamentijd? :\
Oud 31-01-2011, 10:12
Verwijderd
Mijn ouders hun scheiding is nu echt definitief. In maart gaat mijn vader verhuizen.
Oud 31-01-2011, 10:13
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Mijn ouders hun scheiding is nu echt definitief. In maart gaat mijn vader verhuizen.

hoe komt t?
Oud 31-01-2011, 10:16
Verwijderd
'Ze houden niet meer van elkaar' en hebben ruzies maar gelukkig kunnen ze straks nog wel door een deur.
Oud 31-01-2011, 10:18
TopDrop
TopDrop is offline
dan is het waarschijnlijk maar beter. want tot in den treure bij elkaar blijven is ook geen oplossing.
Oud 31-01-2011, 10:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
'Ze houden niet meer van elkaar' en hebben ruzies maar gelukkig kunnen ze straks nog wel door een deur.
ah, zo ging het bij mij ook, en dat ging allemaal prima. Totdat mn pa opeens ging hertrouwen; brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Oud 31-01-2011, 10:20
Verwijderd
Citaat:
dan is het waarschijnlijk maar beter. want tot in den treure bij elkaar blijven is ook geen oplossing.
Nee dat klopt, 6 jaar geleden was het denk ik echt een klap in mijn gezicht geweest. Nu deal ik er maar gewoon mee.
Oud 31-01-2011, 10:20
Verwijderd
Citaat:
ah, zo ging het bij mij ook, en dat ging allemaal prima. Totdat mn pa opeens ging hertrouwen; brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ouch.
Oud 31-01-2011, 10:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoe lang zat daar dan tussen?
Oud 31-01-2011, 10:26
Carn
Carn is offline
oh, nog best wat jaren, maar het is maar dat hij zich ontzettend heeft laten beïnvloeden door zijn nieuwe vrouw waardoor er veel ellende is ontstaan. Dus mijn punt was meer dat de scheiding 'prima' ging (zover dat gaat), en dat de miserie pas begon toen een van mn ouders weer ging trouwen.
Oud 31-01-2011, 10:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
heeft hier iemand die een beetje in de buurt woont toevallig het spel 'ik hou van holland' ? En zo ja : mag ik dat lenen.
Jezus mens, zal ik anders gewoon even creatief doen ofzo Aangezien ik wekelijks IHVH kijk
Oud 31-01-2011, 10:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar eerst! Moet ik boodschappen met mijn pa doen. Tot sinas
Oud 31-01-2011, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Jezus mens, zal ik anders gewoon even creatief doen ofzo Aangezien ik wekelijks IHVH kijk
ze zetten dat niet online
Oud 31-01-2011, 10:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn ouders zijn allebei hertrouwd en gaan prima met elkaar om. Alleen mijn vaders vrouw vindt het eigenlijk maar niks dat mijn vader nog met zijn ex praat, maar mijn vader vindt dat ze dat maar goed heeft te vinden want hij heeft wel een kind met zijn ex. Mooi zo
Oud 31-01-2011, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders zijn allebei hertrouwd en gaan prima met elkaar om. Alleen mijn vaders vrouw vindt het eigenlijk maar niks dat mijn vader nog met zijn ex praat, maar mijn vader vindt dat ze dat maar goed heeft te vinden want hij heeft wel een kind met zijn ex. Mooi zo
Zo hoort een vader zich te gedragen
Oud 31-01-2011, 10:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
precies
Oud 31-01-2011, 10:47
Verwijderd
Citaat:
dom spel, het klopt niet eens, er zat een briefje bij dat de nummers op de cd niet kloppen met de vragen die erbij horen. en hou je het kan oplossen.
Oud 31-01-2011, 11:00
Verwijderd
Whoopi Goldberg is te gast in de aflevering van Hell's Kitchen die ik nu kijk. Ik vind haar zo leuk <3
Oud 31-01-2011, 11:05
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Zo hoort een vader zich te gedragen
eens
Oud 31-01-2011, 11:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Op de markt is uw gulden een gulden waard!
Oud 31-01-2011, 11:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Whoopi Goldberg is te gast in de aflevering van Hell's Kitchen die ik nu kijk. Ik vind haar zo leuk <3
Heb je de Whose Line aflevering met haar gezien? Vast wel, maar zo niet, die is ook tof!
Oud 31-01-2011, 11:11
Verwijderd
Citaat:
terecht
Oud 31-01-2011, 11:14
Verwijderd
Citaat:
bah
Ik hoorde je er al een tijdje niet meer over, maar het was dus wel nog echt allemaal aan de hand.. En hoe sta je er zelf nu tegenover?
Oud 31-01-2011, 11:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
.sann, switch jij soms ook nog wel eens naar het Nederlands op FB als je een zinnetje niet snapt?

Nu staat er heel lomp:

C-- now be usin' Ye Olde Facebook in English (Pirate).

C-- now be usin' Ye Olde Facebook in Nederlands.
Oud 31-01-2011, 11:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe gaat het eigenlijk met jou op dat gebied, Absinthe?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten