Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2011, 14:50
Ramon93
Ramon93 is offline
Ik ben klaar met de enquête, maar weet niet hoe ik het topic moet verwijderen..

Laatst gewijzigd op 01-02-2011 om 13:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2011, 14:56
AzN
AzN is offline
Done! ^^
Oud 29-01-2011, 16:15
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Done! ^^
Oud 29-01-2011, 21:12
mepsteen
mepsteen is offline
& done
Oud 29-01-2011, 23:55
jacobdb
jacobdb is offline
done ^ ^
Oud 31-01-2011, 12:06
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ingevuld. Ik vond het wel een beetje een rare enquette, het is zo'n gecompliceerd, veelomvattend onderwerp. Net alsof alle terroristische groeperingen dezelfde doelen hebben.
Oud 31-01-2011, 20:27
Ramon93
Ramon93 is offline
Er zijn veel verschillende doelen van moslimterrorisme, maar we willen in deze enquête vooral weten wat de Nederlander van moslimterrorisme weet en denkt. Ook het verschil tussen bijv. mensen uit de Randstad en daarbuiten. Doordat vrijwel elk antwoord van een potentieel doelwit in de Randstad is, willen we weten of mensen die in de Randstad wonen er zwaarder over denken dan mensen buiten de Randstad..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 21:44
Joostje
Joostje is offline
Nouja, Petten ligt niet in de Randstad, de kernwapens zijn er niet opgeslagen, en de amerikaanse basis is in Brunsum. Lijken me alledrie mogelijke targets.
Oud 01-02-2011, 07:55
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Er zijn veel verschillende doelen van moslimterrorisme, maar we willen in deze enquête vooral weten wat de Nederlander van moslimterrorisme weet en denkt. Ook het verschil tussen bijv. mensen uit de Randstad en daarbuiten. Doordat vrijwel elk antwoord van een potentieel doelwit in de Randstad is, willen we weten of mensen die in de Randstad wonen er zwaarder over denken dan mensen buiten de Randstad..
Ah oké, dat laatste is nog wel een concrete vraag, maar door die andere vragen was het voor mij niet zo duidelijk dat jullie dat gingen onderzoeken (maar dat hoeft misschien ook niet, dat wij dat precies weten). Wat dat eerste betreft; ik studeer Religies in hedendaagse samenlevingen, dus ik zal niet echt representatief zijn wat betreft 'de Nederlander'.
Oud 01-02-2011, 12:33
Ramon93
Ramon93 is offline
Citaat:
Ah oké, dat laatste is nog wel een concrete vraag, maar door die andere vragen was het voor mij niet zo duidelijk dat jullie dat gingen onderzoeken (maar dat hoeft misschien ook niet, dat wij dat precies weten). Wat dat eerste betreft; ik studeer Religies in hedendaagse samenlevingen, dus ik zal niet echt representatief zijn wat betreft 'de Nederlander'.
Aha, op die manier. Je weet er dus veel vanaf. Wij richten ons in ons profielwerkstuk op het hoe, wat en waarom van moslimterrorisme, maar met deze enquete richten we ons op een andere deelvraag, namelijk hoe de Nederlander over terrorisme denkt.

Voelen ze de urgentie van de terrorismebestrijding en wat weten ze eigenlijk van moslimterrorisme? Voor ons is het verschil tussen man/vrouw bij de vraag ''veiligheid of privacy'' interessant en zoals ik al zei de verschillen tussen de Randstad en buiten de Randstad over de mate waarin mensen een aanslag verwachten. Tot zover kloppen de vermoedens.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 12:42
Uice
Uice is offline
Ik vind het wel vreemd dat je bij de vraag of je je kunt voorstellen dat er binnenkort een aanslag in Nederland plaatsvindt, je kunt kiezen uit:

Ja, het kan overal plaatsvinden
Ja, maar niet in mijn omgeving
Nee, ik zie dat niet in Nederland gebeuren

Waar is "Ja, en vooral in mijn omgeving"?
Reageren

Regels voor berichten