Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2011, 18:08
FunkyLyanneXx
FunkyLyanneXx is offline
Lieve (...),
Misschien dat je het aan mijn schrijfstijl kunt ontdekken, maar ik wil je iets vertellen... Het zit me al heel lang dwars...
Lieve (...), Ik hou van jou...
Zo dat zit er ook weer op..
Ik mis je, en ik denk dat ik jou morgen weer zie.. Ik zwijmel nu al
Anoniem

Mijn beste vriendin heeft dit mailtje gehad. Ze is bang dat het een grap is. Wat denken jullie, schrijft een jongen echt: ik zwijmel nu al. en meteen: ik hou van jou?

Ik weet het niet. Kunnen jullie me helpen?
Het is trouwens van de site anoniemail ofzoiets.!

Laatst gewijzigd op 08-02-2011 om 18:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2011, 18:13
Noeleke
Noeleke is offline
(persoonlijke mening)
Ik zou niet zo snel "Ik zwijmel" schrijven, maar misschien waren de gevoelens sterker dan zijn wil.
Het 'Ik hou van jou' zou wel kunnen, er zijn (denk ik) wel genoeg jongens die daaraan doen. Misschien issie gewoon heel verliefd? Heeft ze niet iets opgemerkt laatst? Een jongen die vaker bij haar is/ wil zijn dan normaal??
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 18:14
honkballertje
honkballertje is offline
Zal wel een grap zijn.
En als ze niet reageert moet als het wel echt is die jongen vanzelf een keer actie ondernemen en komt ze er alsnog achter van wie het mailtje is
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 18:16
FunkyLyanneXx
FunkyLyanneXx is offline
Ze vindt wel iemand van haar sport leuk. En morgen heeft ze training. Dus dat: ik denk dat ik jou morgen weer zie, zou toch aardig kunnen kloppen.
Oud 08-02-2011, 18:18
Noeleke
Noeleke is offline
Citaat:
Ze vindt wel iemand van haar sport leuk. En morgen heeft ze training. Dus dat: ik denk dat ik jou morgen weer zie, zou toch aardig kunnen kloppen.
Stop. Je moet nu niet gaan gokken he Daar krijg je alleen valse verwachtingen en hoop van Gewoon afwachten, beste raad die ik je kan geven!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 18:24
Verwijderd
Een kinderachtige grap. (denk ik)
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 18:37
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Gewoon negeren. Als iemand haar echt leuk vindt moet die maar naar haar toe komen om dat te vertellen en niet via 1 of andere domme anonieme mail die waarschijnlijk gewoon fake is.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 09:48
En.Jay
En.Jay is offline
Als het geen grap is, dan is in ieder geval een jongen die niet mans genoeg om het gewoon niet-anoniem te zeggen En wat voor jongen zegt nou "Ik zwijmel nu al"

Ik zou er ook niet op in gaan, en als het géén grap is zou ik gewoon wachten tot hij wat ruggegraat toont en gewoon naar haar toe komt ;-)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 11:49
Breakdown
Breakdown is offline
Zoals iedereen denkt denk ik ook dat het een grap is en als dat het niet is dan komt hij vanzelf wel een keer naar haar toe.
Ze moet in ieder geval die email lekker negeren en dan komt die jongen vanzelf als het echt is
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 21:25
Verwijderd
Of het nou fake is of niet.. je kunt er weinig mee.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 19:21
Guinie
Guinie is offline
Je kunt er inderdaad niet zoveel mee, wachten tot de jongen in kwestie zelf op haar af stapt, niet gaan gokken wie het zou kunnen zijn.
Een stel grapjassen (van school) hebben vorig jaar ongeveer hetzelfde geflikt bij mij, stuurden een krabbel naar mijn hyves uit naam van de jongen op wie ik toen was (en al bijna een jaar mee heb nu, maar dat terzijde) met het bericht dat hij me leuk vond. Zucht. Dan weet je dat het onzin is, en gewoon een mislukte grap, maar je hoopt stiekem toch dat het meer is en wel echt (:0

Succes ermee..!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 18:05
FunkyLyanneXx
FunkyLyanneXx is offline
Ooohke. We zijn er achter van wie het is. Het is haar ex en niet de jongen die ze leuk vindt.
De jongen die ze leuk vindt, vindt mij leuk. Dus dat vertel ik haar morgen. Op valentijnsdag is dat nog minder leuk om te horen.
Waarom is het nooit een makkelijk en vinden de juiste mensen elkaar leuk?
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten