Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als het geen grap is, dan is in ieder geval een jongen die niet mans genoeg om het gewoon niet-anoniem te zeggen
![]() ![]() Ik zou er ook niet op in gaan, en als het géén grap is zou ik gewoon wachten tot hij wat ruggegraat toont en gewoon naar haar toe komt ;-) |
![]() |
|
![]() |
Je kunt er inderdaad niet zoveel mee, wachten tot de jongen in kwestie zelf op haar af stapt, niet gaan gokken wie het zou kunnen zijn.
Een stel grapjassen (van school) hebben vorig jaar ongeveer hetzelfde geflikt bij mij, stuurden een krabbel naar mijn hyves uit naam van de jongen op wie ik toen was (en al bijna een jaar mee heb nu, maar dat terzijde) met het bericht dat hij me leuk vond. Zucht. Dan weet je dat het onzin is, en gewoon een mislukte grap, maar je hoopt stiekem toch dat het meer is en wel echt (:0 Succes ermee..! |
![]() |
|
Ooohke. We zijn er achter van wie het is. Het is haar ex en niet de jongen die ze leuk vindt.
De jongen die ze leuk vindt, vindt mij leuk. Dus dat vertel ik haar morgen. Op valentijnsdag is dat nog minder leuk om te horen. Waarom is het nooit een makkelijk en vinden de juiste mensen elkaar leuk? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ontmaagdingsverhalen gezocht voor 3FM (anoniem) TinkeTussenuur | 1 | 10-01-2017 15:59 | |
Seksualiteit |
Ontmaagdingsverhalen gezocht voor 3FM (anoniem) TinkeTussenuur | 0 | 10-01-2017 12:52 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op lerares? The_fairy_queen | 14 | 14-03-2014 07:41 | |
Software & Hardware |
anoniem mailen Verwijderd | 6 | 08-10-2002 13:45 | |
De Kantine |
Someone likes you.com Talon | 14 | 29-04-2002 13:20 |