Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2011, 18:23
muchachomalo
muchachomalo is offline
hoi mensen,

ik ben smoorverliefd op een meisje uit mn klas maar zij is populair en ik niet en ik ben bang dat ze niet op mij is
ik denk echt dat ik geen schijn van kans maak want alle andere jongens zijn veel knapper en charismatischer enzo en ze praat bijna nooitmet me

help!?!

mvg een SMOOOOOOORVERLIEFDE jongen

Laatst gewijzigd op 10-02-2011 om 18:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2011, 18:46
muchachomalo
muchachomalo is offline
Citaat:
Ben jij wel redelijk populair dan?
neej ZIJ is populair en ik ben dat niet
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 18:47
Edelweiss
Edelweiss is offline
nou ehm wat noem jij "populair" en "niet populair", heb je totaal geen vrienden dan?
zeg gewoon gedag (goedemorgen) tegen haar als je op school komt, en kijk haar iets langer lachend/grijnzend aan dan dat je normaal hoort te doen. Dat is iniedergeval het begin, later kun je altijd nog een gesprekje aanknopen. Verder snap ik het wel met het "charisma", want zelf ben ik echt heel erg verlegen, probeer er gewoon niet te veel aante denken. Meisjes vallen NIET op vriendloze jongens, want dat vind(en) ik (en mijn vriendinnen) echt stom als een jongen geen vrienden heeft of geen enkele (team)sport doet.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 18:52
muchachomalo
muchachomalo is offline
Citaat:
nou ehm wat noem jij "populair" en "niet populair", heb je totaal geen vrienden dan?
zeg gewoon gedag (goedemorgen) tegen haar als je op school komt, en kijk haar iets langer lachend/grijnzend aan dan dat je normaal hoort te doen. Dat is iniedergeval het begin, later kun je altijd nog een gesprekje aanknopen. Verder snap ik het wel met het "charisma", want zelf ben ik echt heel erg verlegen, probeer er gewoon niet te veel aante denken. Meisjes vallen NIET op vriendloze jongens, want dat vind(en) ik (en mijn vriendinnen) echt stom als een jongen geen vrienden heeft of geen enkele (team)sport doet.
ik heb wel vrienden (aleen niet de coolste) en zit bij een sportschool

is dat goed zat??
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 18:55
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
ik heb wel vrienden (aleen niet de coolste) en zit bij een sportschool

is dat goed zat??
goed genoeg wel denk ik, als jullie maar geod bevriend zijn en het niet echt een "nepvriendschap" is. Zelf ben ik nou ook weer neit het populairste meisje, maar dit is wel de goeie richting voor jou. Wees gewoon jezelf! (voor mij zou het wel ongv genoeg zijn hoor, en als ze onaardig/bitch doet dan is ZIJ de moeite niet waard)
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 19:03
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Meisjes vallen NIET op vriendloze jongens, want dat vind(en) ik (en mijn vriendinnen) echt stom als een jongen geen vrienden heeft of geen enkele (team)sport doet.
Alsof we iemand die gewoon okee is gaan afwijzen omdat hij niet sport..
Maar dat ben ik natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 19:08
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Alsof we iemand die gewoon okee is gaan afwijzen omdat hij niet sport..
Maar dat ben ik natuurlijk..
naja, ik bedoel meer als je dan ook nog ''ns een papzak bent omdat je niet sport, niet dat ik er een jongen meteen op zou afwijzen, maar ik zou er wel op letten
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 19:40
Verwijderd
Ik zou in iedergeval hoi en doei tegen haar zeggen en als het kan een keer een leuk praatje met haar maken.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 20:29
Verwijderd
Persoonlijk heb ik helemaal niets met van die types die constant in de sportschool staan en ik ergerde me altijd dood aan die zogenaamde 'populaire' jongens. Dus het ligt aan het meisje en wat zij zoekt in een jongen.

Maar als ik het goed begrijp ken je haar amper, want je praat nooit met haar. Hoe weet je dan of ze echt wel zo leuk is? En als ze echt niets met je te maken wil hebben omdat je niet 'populair' genoeg bent, dan denk ik dat je beter je aandacht kunt besteden aan iemand die jou wel waardeert.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 20:53
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Persoonlijk heb ik helemaal niets met van die types die constant in de sportschool staan en ik ergerde me altijd dood aan die zogenaamde 'populaire' jongens. Dus het ligt aan het meisje en wat zij zoekt in een jongen.
Dus jij knapt af op jongens die er goed (gespierd) uitzien?
Ik wist niet dat dat tegenwoordig een minpunt kon zijn
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Dat zegt ze toch niet?
Bewust verkeerde conclusies trekken, is een beetje raar, voor een fb...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 21:33
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Dat zegt ze toch niet?
Bewust verkeerde conclusies trekken, is een beetje raar, voor een fb...
Dat was geen bewuste verkeerde conclusie.
Ze zegt dat ze niks heeft met jongens die constant in de sportschool staan. Ik weet dat je (wil je er een beetje gespierd uit zien) regelmatig in de sportschool moet zijn voor resultaat --> ik trek mijn eigen conclusie dat ze jongens die gespierd zijn niet leuk vind --> gespierd zijn is minpunt.
Of is dat een rare gedachte van mij?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Uhm, je rukt het wel een beetje uit z'n verband. Ten eerste zien niet alle gespierde mannen er goed uit (in fact, als het te erg wordt is het afgrijselijk lelijk). Nu wil ik niet zeggen dat ik heet word van dikke kerels, maar een beetje natuurlijk mag wel. Ik vind spieren die altijd zichtbaar zijn niet aantrekkelijk. Het moet pas goed zichtbaar zijn als iemand zich inspant (bijvoorbeeld tijdens de seks als hij op z'n armen steunt: gespierde armen en schouders.. Sexy. ). Ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen. Je kunt goed in vorm zijn zonder uren in een sportschool te staan en zonder veel opvallende spiermassa.
Ik ken genoeg mannen die er heerlijk uitzien zonder ooit een voet in een sportschool te hebben gezet, trouwens.

Ten tweede ga je een beetje aan de echte reden voorbij (en nu ga ik een beetje generaliseren, want ik weet dat de twee niet mutually exclusive zijn maar dat is om een punt te maken): Ik val meer op mannen die niet constant met uiterlijke dingen bezig zijn. En dan bedoel ik niet eens alleen hun lichaam, maar ik ben sowieso niet veel bezig met uiterlijke/materiële dingen. Dus ik moet geen vent die uren in een sportschool staat om z'n geweldige uiterlijk te behouden (heb er liever eentje die dat niet nodig heeft ) en die zich druk maakt om hoe anderen hem zien (auto's, kleding, geld, telefoons, flatscreen TV's, whatever). <--- En dit zijn dus altijd de dingen waar die populaire lui zich mee bezig houden. I know, veel meisjes vallen hier voor, vooral op die leeftijd, maar mij heeft het nooit iets geïnteresseerd.

En daarbij vind ik dat er een heel groot verschil zit tussen sporten omdat je het leuk vindt en uren in de sportschool staan omdat je je uiterlijk (te) belangrijk vindt. Een man die lekker natuurlijk gespierd is omdat hij vaak bergen beklimt (for instance) zou ik al interessanter vinden dan een opgeblazen vent die 10 uur per weer in de sportschool staat.

Again: Ik overdrijf; poetic license.
En nu denk ik dat ik het nog steeds niet goed heb uitgelegd..

Edit: Oh en in dit geval gaat het dus om iemand die naar de sportschool gaat om indruk te maken op meisjes. Ik houd niet van zulke kortzichtigheid. Iemand kan mij niet 'winnen' alleen met hoe hij eruit ziet. Better yet, dat is wel het minst belangrijke.

Laatst gewijzigd op 11-02-2011 om 01:02.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 14:17
muchachomalo
muchachomalo is offline
dankjulliewel voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 16:44
honkballertje
honkballertje is offline
@ Syori

Als je het zo bedoelt begrijp ik het idd wel. Ik dacht eerst dat je sportief/gespierde mannen helemaal niet aantrekkelijk vond (ook niet als ze gewoon een paar keer in de week sporten voor de lol ipv omdat hun lichaam er beter van wordt). Dankje voor de uitleg

@ muchachomalo

meer contact krijgen is echt de enige manier om überhaupt wat meer in het beeld van dat meisje te komen staan. Zij zal waarschijnlijk niet zomaar op je verliefd worden zonder dat jullie elkaar ooit spreken.
succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten