Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Persoonlijk heb ik helemaal niets met van die types die constant in de sportschool staan en ik ergerde me altijd dood aan die zogenaamde 'populaire' jongens. Dus het ligt aan het meisje en wat zij zoekt in een jongen.
Maar als ik het goed begrijp ken je haar amper, want je praat nooit met haar. Hoe weet je dan of ze echt wel zo leuk is? En als ze echt niets met je te maken wil hebben omdat je niet 'populair' genoeg bent, dan denk ik dat je beter je aandacht kunt besteden aan iemand die jou wel waardeert. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wist niet dat dat tegenwoordig een minpunt kon zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze zegt dat ze niks heeft met jongens die constant in de sportschool staan. Ik weet dat je (wil je er een beetje gespierd uit zien) regelmatig in de sportschool moet zijn voor resultaat --> ik trek mijn eigen conclusie dat ze jongens die gespierd zijn niet leuk vind --> gespierd zijn is minpunt. Of is dat een rare gedachte van mij? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ken genoeg mannen die er heerlijk uitzien zonder ooit een voet in een sportschool te hebben gezet, trouwens. ![]() Ten tweede ga je een beetje aan de echte reden voorbij (en nu ga ik een beetje generaliseren, want ik weet dat de twee niet mutually exclusive zijn maar dat is om een punt te maken): Ik val meer op mannen die niet constant met uiterlijke dingen bezig zijn. En dan bedoel ik niet eens alleen hun lichaam, maar ik ben sowieso niet veel bezig met uiterlijke/materiële dingen. Dus ik moet geen vent die uren in een sportschool staat om z'n geweldige uiterlijk te behouden (heb er liever eentje die dat niet nodig heeft ![]() En daarbij vind ik dat er een heel groot verschil zit tussen sporten omdat je het leuk vindt en uren in de sportschool staan omdat je je uiterlijk (te) belangrijk vindt. Een man die lekker natuurlijk gespierd is omdat hij vaak bergen beklimt (for instance) zou ik al interessanter vinden dan een opgeblazen vent die 10 uur per weer in de sportschool staat. Again: Ik overdrijf; poetic license. ![]() En nu denk ik dat ik het nog steeds niet goed heb uitgelegd.. Edit: Oh en in dit geval gaat het dus om iemand die naar de sportschool gaat om indruk te maken op meisjes. Ik houd niet van zulke kortzichtigheid. Iemand kan mij niet 'winnen' alleen met hoe hij eruit ziet. Better yet, dat is wel het minst belangrijke. Laatst gewijzigd op 11-02-2011 om 01:02. |
![]() |
|
@ Syori
Als je het zo bedoelt begrijp ik het idd wel. Ik dacht eerst dat je sportief/gespierde mannen helemaal niet aantrekkelijk vond (ook niet als ze gewoon een paar keer in de week sporten voor de lol ipv omdat hun lichaam er beter van wordt). Dankje voor de uitleg ![]() @ muchachomalo meer contact krijgen is echt de enige manier om überhaupt wat meer in het beeld van dat meisje te komen staan. Zij zal waarschijnlijk niet zomaar op je verliefd worden zonder dat jullie elkaar ooit spreken. succes! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Helpless in love.. DarkMoontje | 20 | 08-12-2012 06:24 | |
Liefde & Relatie |
So in love!! chiquita | 4 | 30-10-2002 18:20 | |
Liefde & Relatie |
help me! I'm totaly in love en weet neit wat ik moet doen no-name | 2 | 01-03-2002 23:01 | |
Verhalen & Gedichten |
never fall in love again coecie | 7 | 24-01-2002 21:42 | |
Verhalen & Gedichten |
love but not in love klein gek geitje | 2 | 22-01-2002 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Falling back in love or not??? AngelLena | 11 | 01-09-2001 21:11 |