Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2011, 14:32
Verwijderd
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
.sann 62
egon 51
Stefenootje 39
Little Phoebe 33
Rationeel 28
Absinthe 28
Pippeloen 25
Carn 24
Etmakas 23
Batave 20
Martiño 18
Schrödinger 17
Noedelhap 16
Trimm Trabb 16
Panopticon 14
Lorelei 13
Dobermann 12
Moz 11
Doux 10
Lucky Luciano 8
Sarah 7
Tink* 4
Aletta Jacobs 4
XandiXy 4
Dark Phoenix 3
*Miekje* 2
Commendatore 2
mijamoto 2
TopDrop 1
IKBENBABSWEL 1
Queasy 1
Uice 1
fizzle-fluffy 1
Advertentie
Oud 08-02-2011, 14:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Custard
Oud 08-02-2011, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Vla is een typisch Nederlands zuivelproduct, gemaakt van verse melk met toevoegingen die de viscositeit tot die van yoghurt verhogen. Het heeft wat weg van pudding, maar is vloeibaarder.

Traditioneel wordt vla gemaakt van gekookte melk met custard of met een combinatie van eieren, maizena en vanille. Aan beide variaties wordt suiker toegevoegd. De vla in de winkel is over het algemeen met andere verdikkingsmiddelen gemaakt.
Citaat:
Custard is een mengsel van eieren en melk dat verdikt wordt door het te koken. In de meeste gevallen wordt het gebruikt als een nagerecht, maar het wordt ook gebruikt voor het maken van pudding, quiche en andere soorten gerechten.
Conclusie: custard is soms wel vla, maar niet altijd, en vla is soms wel custard, maar meestal niet.
Oud 08-02-2011, 14:41
Batave
Batave is offline
Ah, okee.
Oud 08-02-2011, 14:41
Batave
Batave is offline
Coole taart, moz
Oud 08-02-2011, 14:45
Verwijderd
Hij mist nu een oog het smaakt prima
Oud 08-02-2011, 14:59
Verwijderd
vlieeeeeegwinkel punt ennél (8)
Oud 08-02-2011, 15:01
Verwijderd
Citaat:
vlieeeeeegwinkel punt ennél (8)
Ik had guus meeuwis in mijn hoofd, nu heb ik guus meeuwis én vliegwinkel punt ennel in mijn hoofd
Oud 08-02-2011, 15:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

Oud 08-02-2011, 15:29
Verwijderd
Goedemiddag. Ik ben best wel druk
Oud 08-02-2011, 15:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi Kat
Oud 08-02-2011, 15:31
Verwijderd
Hai. Wat is een wisselfunctiegesprek of een wisselgesprekfunctie of zoiets?
Oud 08-02-2011, 15:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat je me toch kan bellen als ik al aan het bellen ben toen jij belde, was ik ook aan de tel.
Oud 08-02-2011, 15:35
Verwijderd
Oh, op die manier!
Huh, wat raar dat hij een bezettoon gaf dan.
Oud 08-02-2011, 15:39
Verwijderd
Yes de badkamer is weer schoon, we hebben een nieuw leuk douchegordijn, er zijn schoonmaakspullen gekocht, en er is een nieuw rooster

Oud 08-02-2011, 16:05
Carn
Carn is offline
oh dear, vrouwen over de vloer hier, chaooos
Oud 08-02-2011, 16:08
Verwijderd

En zijn ze al aangenomen?
Oud 08-02-2011, 16:11
Carn
Carn is offline
nee, maar 'men' neigt behoorlijk naar een persoon.
Oud 08-02-2011, 16:18
Verwijderd
Ik ben benieuwd hoe ze er uit ziet
Oud 08-02-2011, 16:21
Carn
Carn is offline
hehe, het was een of ander exotisch Aziatisch typ gelukkig hou ik niet zo van rijst!
Oud 08-02-2011, 16:25
Verwijderd

<3

Omg als ik kinderen krijg, koop ik zo'n ding voor ze, of ik vraag aan mijn vader of hij er een maakt.

Dan kan je je peutertje al van een sneeuwige berghelling af laten gaan - wat een stoer kind zal je daar dan van krijgen!

Laatst gewijzigd op 08-02-2011 om 16:36.
Oud 08-02-2011, 17:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Joechei ik int0rwebz met m'n nieuwe foon! Dat swypen wil alleen nog niet zo goed lukken. Ik raak steeds de letters op het toetsenbord kwijt,ook al is 't gewoon een qwerty ding. Oefenen dan maar.
Oud 08-02-2011, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Joechei ik int0rwebz met m'n nieuwe foon! Dat swypen wil alleen nog niet zo goed lukken. Ik raak steeds de letters op het toetsenbord kwijt,ook al is 't gewoon een qwerty ding. Oefenen dan maar.
Raar is dat hè!
Oud 08-02-2011, 17:23
Carn
Carn is offline
lain Clark, Bløf, BZB, Dazzled Kid, Tim Knol, VanVelzen, Blaas Of Glory met BOG-fest, Boom Chicago, Dieter Thomas Kuhn & Band, Kvelertak, Legion of the Damned, My Favorite Scar, No Turning Back, And So I Watch You From Afar, DeWolff, Diablo Blvd, Mad Sin, Maiden UniteD, Royal Republic, Woody & Paul, Eddy Wally, Baggi Begovic, Billy The Klit feat. MC Marboo, Bram van Helden, Dyna, FireBeatz, Gregor Salto, Groovenatics, Kenneth G, KruH, La Fuente, Nicky Romero, Quintino, René Amsesz, Ricky Rivaro, Sam 'o Neall, Shermanology, Stefan Vilijn, Tony Cha Cha, Vato Gonzalez feat. MC Tjen, Abe Duque LIVE, Adam Beyer, Boemklatsch Live, Dr. Lektroluv, Egbert LIVE, Joost van Bellen, Leroy Rey, Lützenkirchen LIVE, Rauwkost, Boef en De Gelogeerde Aap, Secret Cinema, Wannebe a Star, Zwart Licht XL, Bazzookas, Big Shampoo and The Hairstylers, Def Americans, Iedereen Zóôò Jotje, JAH6, Jungle by night, Klavan Gadjé, Lijn 7 Sing-Along-Show, Next Best Band, Otto Orgel, Rattlesnake Shake en The Hot Studs zijn toegevoegd aan het Paaspop-programma.
Oud 08-02-2011, 17:34
Verwijderd
Jezus, ik moest echt een half uur door het centrum van Den Haag lopen, voordat ik m'n ov-chipkaart kan opwaarderen omdat dat alleen kan bij Den Haag CS en HS Debielen.
Advertentie
Oud 08-02-2011, 18:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[afbeelding]

<3

[afbeelding]

Omg als ik kinderen krijg, koop ik zo'n ding voor ze, of ik vraag aan mijn vader of hij er een maakt.

[afbeelding]

Dan kan je je peutertje al van een sneeuwige berghelling af laten gaan - wat een stoer kind zal je daar dan van krijgen!
Nee joh, als je kinderen hebt, moet je ervoor zorgen dat ze zelf een houten kasteel kunnen bouwen. Dat is juist de lol ervan, het zelf maken.
Oud 08-02-2011, 18:39
Batave
Batave is offline
Citaat:
Nee joh, als je kinderen hebt, moet je ervoor zorgen dat ze zelf een houten kasteel kunnen bouwen. Dat is juist de lol ervan, het zelf niks hoeven doen.
Fix'd.
Oud 08-02-2011, 18:40
Carn
Carn is offline
top gear <3 "The Bentley is running well!"
Oud 08-02-2011, 18:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jezus, ik moest echt een half uur door het centrum van Den Haag lopen, voordat ik m'n ov-chipkaart kan opwaarderen omdat dat alleen kan bij Den Haag CS en HS Debielen.
Je moet dat ding gewoon niet gebruiken
Oud 08-02-2011, 18:41
Verwijderd
Citaat:
top gear <3 "The Bentley is running well!"
De 'Bentley' ja.
Oud 08-02-2011, 18:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het kan ook bij de HTM-winkel in de Grote Marktstraat.
Oud 08-02-2011, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Het kan ook bij de HTM-winkel in de Grote Marktstraat.
Die ambtenaren zijn om stipt 17.30 weg
Oud 08-02-2011, 18:45
Noedelhap
Noedelhap is offline

Genieten geblazen
Oud 08-02-2011, 19:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
De TV draait door van vandaag is echt geweldig Die oma die die overvallers te lijf ging met haar handtas is een held
Oud 08-02-2011, 19:06
Batave
Batave is offline
Himym is echt een feelgoodserie soms.
Oud 08-02-2011, 19:16
Verwijderd
Avond schatjes.

@Batave HIMYM is liefdeeee <3 Is het nu weer gewoon elke week?
Oud 08-02-2011, 19:20
Batave
Batave is offline
Weet ik niet. Ik heb gewoon een user van de piratenbaai die ik volg die zowel himym als the daily show, dexter en the office upload.
Oud 08-02-2011, 19:21
Verwijderd
Even opgezocht en het is weer elke week
Batave
Batave is offline
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, op die manier!
Huh, wat raar dat hij een bezettoon gaf dan.
En het ligt aan ons, want je kon mijn aanstaande wel bellen
Oud 08-02-2011, 19:22
Verwijderd
Batave wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven enzo?
Oud 08-02-2011, 19:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sann, ik haat je nieuwe ava. Just so you know
Oud 08-02-2011, 19:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wie heeft hem geanimeerd?
Noedelhap
Noedelhap is offline
En oh, ik ben 24 uur met... van gisteren vergeten!
Verwijderd
Citaat:
Sann, ik haat je nieuwe ava. Just so you know
Kut voor je, want ik hou ervan en hou hem de hele lente! <3

@n00dles XandyXi oid!

Zeg mogen xtc topics nu wel weer op onzin? <3.
Oud 08-02-2011, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Kut voor je, want ik hou ervan en hou hem de hele lente! <3

@n00dles XandyXi oid!

Zeg mogen xtc topics nu wel weer op onzin? <3.
met vage spoilers is het prima zolang het niet heel expliciet vermeld word?
Oud 08-02-2011, 19:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh god
Oud 08-02-2011, 19:37
Verwijderd
Citaat:
met vage spoilers is het prima zolang het niet heel expliciet vermeld word?
Ach kom nou toch Wedden dat Jon op Admin heeft geroepen dat ze niet zo moeten whinen?
Oud 08-02-2011, 19:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jon is een baas
Oud 08-02-2011, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Oh god
Boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing boing
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten