Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2011, 15:42
Verwijderd
Ziet je kamer eruit als een zwijnenstal of is het altijd spic en span? Voor de mensen die op zichzelf/op kamers wonen; hoe snel ga jij je ergeren aan een vieze keuken/badkamer?
Is je kledingkast netjes geordend of is het een chaos? En hoe netjes ben je op jezelf/je kleding/je spullen/de inhoud van je tas?

Foto's mogen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2011, 15:59
Verwijderd
Ik heb een opgeruimde geest wel, denk ik. Er zit iets in me dat automatisch opruimt, ik denk daar helemaal niet over na - als ik door een kamer loop, duw ik gewoon dingen recht of gooi sokken in de wasmand. Ik heb er eens een dag op gelet hoeveel ik dat eigenlijk doe, en zelfs als ik in mijn droom door de woonkamer loop pak ik nog lege kopjes van de tafel om ze in de afwasser te zetten. En ik zet graag boeken op volgorde, daar kan ik mezelf echt uren mee vermaken. Gewoon, alles eruit halen, categorieën verzinnen of op alfabet of kleur of grootte of doelgroep of aantal pagina's.
Ik maak ook best graag schoon, eigenlijk. Keukens opruimen en zo vind ik helemaal geen probleem. Badkamers ook niet. Volgens mij zou ik een goede huisvrouw zijn. Ik vind écht vieze dingen wel iets charmants hebben, maar ik vind het vooral leuk om ze schoon te maken omdat je dan zo snel resultaat ziet
Maar toch ben ik niet zo heel netjes. Mijn kleren vallen vaak op de grond en dan raap ik ze wel weer op, maar toch, en naast mijn bed ligt een enorme stapel boeken, schriften, pennen, woordenboeken, weet ik wat, en op mijn nachtkastje ligt alles door elkaar. Mijn klerenkast is niet extreem netjes, het ligt wel allemaal op stapeltjes, maar het heeft toch iets rommeligs. Ook omdat ik ook andere dingen dan kleren in mijn klerenkast bewaar als ik ze snel uit het zicht wil werken. En om een of andere reden houdt mijn kamer iets schmutzeligs. Ik weet niet wat dat is.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 16:11
Verwijderd
Ik ben nogal een slons. De fase van pannen drie weken laten beschimmelen onder je bed ben ik dan wel voorbij, maar verder..Ik ben sowieso behoorlijk chaotisch en rommelig, ook als ik net heb opgeruimd ziet het er nog zo uit. Dus ja, meestal staan er wel vuile vaatitems op iedere tafel en is de slaapkamervloer altijd bezaaid met was. Als ik klaar ben met iets gebruiken leg ik het denk ik altijd op het dichtsbijzijnde oppervlak Zo wordt het geleidelijk steeds zwijnestalleriger om me heen
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 16:12
Verwijderd
kamer is echt een chaos, maar op school of bij stage etc. wil ik alles wel opruimen.
en mn bestanden van mn laptop sla ik ook overzichtelijk op.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 16:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Er staan bij mij wel vaak vuile kopjes en borden overal. Stofzuigen doe ik met enige regelmaat, want anders trekt het ongedierte aan (heb ik ervaren ). Ik vnd het gewoon een beetje zonde van de tijd om de hele tijd maar schoon te maken, aangezien een dag meer of minder ook niet uitmaakt. Maar nu leef ik in een redelijk schone kamer. 't Is alleen wel wat rommelig, as usual.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 16:29
AzN
AzN is offline
Op mijn kamer heeft alles 'n eigen plekje, maar als 't op schoonmaken aankomt..
Ik denk dat ik opgeruimd en geordend ben, maar niet netjes .
Oud 08-02-2011, 16:30
Verwijderd
Ik zit er zelf nogal tussenin geloof ik. Ik hoor niet bij de mensen die altijd hun kamer spic en span houden, en ook niet bij de mensen die echt in een vieze zwijnenstal leven. (Ik heb ze allebei in huis hier)

M'n kledingkast is best een chaos, maar dat komt omdat ik geen hangruimte heb, en heel slecht ben in dingen netjes opvouwen.
Schoonmaken als in stoffen doe ik eigenlijk vrijwel nooit, waardoor er nogal veel stof ligt overal, maar dat maakt me niet uit. Stofzuigen hou ik wel redelijk bij.

Het gekke is dat ik de bestanden op m'n computer wel weer netjes geordend heb, en ook regelmatig opschoon. Waarschijnlijk zit er toch best een ordelijk persoon in me, als ik er maar niet voor hoef op te staan

Wat de keuken betreft; m'n angst voor muizen is een redelijke stok achter de deur om de vloer best schoon te houden, en geen kruimels overal te laten liggen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 16:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het gekke is dat ik de bestanden op m'n computer wel weer netjes geordend heb, en ook regelmatig opschoon. Waarschijnlijk zit er toch best een ordelijk persoon in me, als ik er maar niet voor hoef op te staan
Oja, daar ben ik ook wel goed in
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 17:29
flyaway
flyaway is offline
Ik probeer echt netjes te zijn, maar op de een of andere manier worden dingen toch al snel weer een chaos en hoe georganiseerd ik iets ook inga, uiteindelijk is het resultaat toch minder gestructureerd dan ik gehoopt had. Ik vind het wel erg prettig als het netjes is. Ik ruim dingen op na gebruik, maar toch vormt er uiteindelijk een berg in een hoek of op mijn bureau.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 17:40
Verwijderd
Ik ben erg netjes, alles ligt precies op zijn plaats en na gebruik leg ik het daar ook weer terug. Ik stoor me ook aan rommel, zelfs als mn bed niet strak is opgemaakt vind ik dat irritant. Daarnaast maak ik ongeveer om de 2 weken de keuken en badkamer helemaal schoon, ik ben overdag toch nooit thuis, dus zo vies worden ze niet in die 2 weken. Af en toe laat ik een paar borden staan van de vorige dag als ik niet avondgegeten heb omdat ik het onzin vind om 2 borden en wat glazen af te wassen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ben erg netjes, alles ligt precies op zijn plaats en na gebruik leg ik het daar ook weer terug. Ik stoor me ook aan rommel, zelfs als mn bed niet strak is opgemaakt vind ik dat irritant. Daarnaast maak ik ongeveer om de 2 weken de keuken en badkamer helemaal schoon, ik ben overdag toch nooit thuis, dus zo vies worden ze niet in die 2 weken. Af en toe laat ik een paar borden staan van de vorige dag als ik niet avondgegeten heb omdat ik het onzin vind om 2 borden en wat glazen af te wassen.
:')
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 18:15
flower1989
flower1989 is offline
Ik ben behoorlijk netjes. Me kamer ziet er altijd goed uit. Alles opgeruimd.
Tevens heb ik al me huisgenoten nu ook zover gekregen ( ben de enige vrouw in huis) dat ze ook iets doen. Toen ik hier net kwam wonen was ik namelijk de enige die het huis ging opruimen.
We hebben nu een goed schoonmaak rooster die ook eigenlijk altijd wel word nageleefd. Heeerlijk!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 18:16
snoopy
snoopy is offline
Ik ben wel van het opruimen, maar niet van het schoonmaken. Hier is dus alles opgeruimd maar vies Gelukkig hebben we een schoonmaakster
Oud 08-02-2011, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nogal een slons. De fase van pannen drie weken laten beschimmelen onder je bed ben ik dan wel voorbij, maar verder..Ik ben sowieso behoorlijk chaotisch en rommelig, ook als ik net heb opgeruimd ziet het er nog zo uit. Dus ja, meestal staan er wel vuile vaatitems op iedere tafel en is de slaapkamervloer altijd bezaaid met was. Als ik klaar ben met iets gebruiken leg ik het denk ik altijd op het dichtsbijzijnde oppervlak Zo wordt het geleidelijk steeds zwijnestalleriger om me heen
Precies dit.

Maar ik wil niet dat iemand dat weet, dus als er bezoek komst sta ik als een malle alle was te verzamelen, kopjes naar de keuken te brengen, bed recht te trekken, boeken in de kasten te zetten en met een rood hoofd te stofzuigen, zodat het lijkt alsof ik heel netjes ben

Voor gemeenschappelijke ruimtes hebben we een schoonmaakrooster en daar houdt iedereen zich over het algemeen goed aan (is een tijdje anders geweest, maar inmiddels gaat het weer goed) dus keuken, badkamer e.d. zijn wel altijd schoon en tamelijk netjes (we hebben een vaatwasser en de regel is wel een beetje dat alles daar gelijk in gaat)
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 19:47
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ben wel van het opruimen, maar niet van het schoonmaken. Hier is dus alles opgeruimd maar vies Gelukkig hebben we een schoonmaakster
Bij mij is het eerder andersom Het is hier altijd wel een chaos maar ik laat het maar zelden echt vies worden
Oud 08-02-2011, 20:02
Picidae
Picidae is offline
Citaat:
Bij mij is het eerder andersom Het is hier altijd wel een chaos maar ik laat het maar zelden echt vies worden
Vies is echt , schoonmaken duurt bij mij ook veel minder lang dan goed opruimen. Bij mij is het meestal wel rommelig, maar inderdaad ook niet vaak vies. Mn computers zijn totale troep qua opbouw en indeling, maar kan zelf alles prima vinden
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 20:11
snoopy
snoopy is offline
Mja, 'vies' is relatief he We hebben wel 2 kleine kinderen, dus héél vies laat ik het hier niet worden.
Oud 08-02-2011, 21:15
Verwijderd
Ik ben vooral netjes in de dingen die in het zicht liggen, dus ik ruim m'n bureau wel netjes op etc, maar als je dan m'n kledingkast van binnen bekijkt... En naast m'n bed leg ik altijd m'n kleren op de grond, als het een beetje een berg is, dan verplaats ik het naar de wasmand. Maar die kleding zie je dus alleen als je echt om 't bed heen loopt, vanaf de overloop is het gewoon netjes allemaal
Maar verder is het altijd wel opgeruimd, dingen hebben hun plek (ook frutsels) en vies is 't hier ook nooit. Ik vind mezelf precies netjes genoeg
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 22:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn kamer ziet er best wel ontploft uit. Overal liggen kleren, papieren en boeken en als ik eens iets laat vallen denk ik gewoon 'och, dat ligt daar goed' en 3 maanden later ligt het er dan nogsteeds. Maar ondanks de rommel kan ik wel altijd alles terugvinden.
Ik heb wel een hekel aan viezigheid. De afwas doe ik altijd zo snel mogelijk, want aangekoekte etensresten zijn bah. Daarom snap ik m'n huisgenote niet, die altijd het hele aanrecht volstouwt met vieze vaat en dan ook nog eens overal kruimels en etensresten achterlaat. Pak dan even een doekje! Etensresten zijn viesss!
Oud 08-02-2011, 22:24
Verwijderd
ik stofzuig twee keer per dag mijn woonkamer met open keuken, toilet en halletje.
huisstofmijtallergie heb wel gewoon een vloer van zeil, but still..
ik houd niet van afwas, mijn aanrecht bevat meestal maar een paar kopjes.. mijn wás echter, daar ben ik wat .. lui mee
Spoiler

alles is schoon, mijn huis is -voor een eenpersoonshuishouden- best netjes opgeruimd
ik kan namelijk nog steeds niet wennen aan een huis, na 4 jaar
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 22:26
Verwijderd
Ik heb van die fases dat het hier spic ende span is, dat je van de vloer kan eten. Maar die fases duren nooit lang. Meestal is het hier een teringzooi.
Kleren vouw ik dus echt niet op, die smijt ik zo de kast in of ik haal gewoon wat ik nodig heb direct uit de wasmand. Gelukkig heb ik een vriend die af en toe mijn afval en afwas weghaalt in mijn hoekje.
Ik heb een afwasmachine, anders stond hier waarschijnlijk de afwas tot aan het plafond.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 22:26
Röps
Röps is offline
Bij mij wordt alles eens in de drie weken gedaan, ongeveer; ik ga pas opruimen als ik het idee heb op een vuilnisbelt te leven.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
ik stofzuig twee keer per dag mijn woonkamer met open keuken, toilet en halletje.
huisstofmijtallergie heb wel gewoon een vloer van zeil, but still..
ik houd niet van afwas, mijn aanrecht bevat meestal maar een paar kopjes.. mijn wás echter, daar ben ik wat .. lui mee

alles is schoon, mijn huis is -voor een eenpersoonshuishouden- best netjes opgeruimd
ik kan namelijk nog steeds niet wennen aan een huis, na 4 jaar
Is het met huisstofmijtallergie niet beter om te dweilen ipv zo vaak te stofzuigen? Want door te stofzuigen blaas je ook juist weer stof rond.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Is het met huisstofmijtallergie niet beter om te dweilen ipv zo vaak te stofzuigen? Want door te stofzuigen blaas je ook juist weer stof rond.
ik heb er merkbaar minder last van als ik vaker stofzuig, daar ben ik tevreden mee het klopt wel wat je zegt hoor!
ik heb een droge huid en eczeem door de huisstofmijtallergie, en dat zorgt vooral voor .. meer stof vandaar
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 23:00
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Hoewel het wel vaak een rommeltje is bij mij op mijn kamer, zorg ik wel goed voor mijn spullen. Ik wil wel altijd alles schoon en heel hebben, zeg maar. Hygiëne vind ik belangrijk, orde niet zo zeer. Ik vind het juist fijner als mijn kamer vol troep ligt.
Oud 08-02-2011, 23:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het was eerst een enorme teringzooi. En nu is het opgeruimd <3

Maar ik haat opruimen en het gaat ook nooit vrijwillig
Oud 09-02-2011, 08:00
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben best netjes en geordend, ik zal niet zo snel iets kwijtraken. alleen wordt het in mijn nieuwe huis heel snel stoffig en ik ben nét iets te lak met schoonmaken om dat voor te zijn, maar het is wel schoon

zoiets
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 08:26
Roosje
Roosje is offline
Mijn kamer is fantastisch opgeruimd want ik word onrustig als het hier een zootje is. En ik stofzuig elke week maar er komt hier zo ontzettend veel stof overal vandaan dat ik er amper iets aan kan doen. Oh en, als ik spullen over heb waarvoor ik geen plek weet, stapel ik ze op bovenop mijn kast en pas als het daar vol is ga ik opruimen, dat is eens per half jaar ongeveer. Maar dat zie ik toch niet want het is bovenop m'n kast.
Oud 09-02-2011, 08:32
Verwijderd
Als ik opruim, doe ik dat heel goed. Alles wordt nauwkeurig gesorteerd en precies recht gelegd. In mijn kasten en laden is het dan ook griezelig netjes. Ik heb echter het vreemde talent om binnen vijf minuten een gigantische puinzooi te maken, en ik ruim 2 keer per week op. Dus 5 dagen per week zien mijn bureau en de vloer van de slaapkamer eruit als een slagveld en 2 dagen per week ziet het huis eruit alsof mevrouw Helderder op bezoek is geweest.

Aan afwassen heb ik een hekel, dus dat doen we om de dag. Schoonmaken doen we volgens een rooster en daar houden we ons gewoon aan, dus vies is het nooit.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 14:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hou wel van een beetje opgeruimd, maar toch lukt het me nooit om dat lang zo te houden. Ik heb eigenlijk ook teveel spullen, die ik heel goed kan verspreiden over m'n hele kamer. Ik ben niet zo schoonmakerig, hou er niet van, hoewel het wel fijn is als alles schoon is. Als ik wel schoonmaak doe ik dat niet heel grondig, meer op het oog. Deze week was de vloer best viezig, maar niet schoongemaakt toen een vriendin kwam 's avonds, want och, het is dan toch donker. Mijn kamer wordt heel snel stoffig, maar ik stof niet echt vaak. Meestal haal ik dan zo'n nat kant-en-klaar schoonmaakdoekje over de tafels en planken. Overigens is het geen teringzooi, de vloer is doorgaans leeg, alleen veel spullen op de tafels en lage kast.
Mijn huisgenoot is nog wat minder van het schoonmaken. Ik heb al meerdere malen een schoonmaakrooster gemaakt, maar we houden ons daar allebei niet aan. Ik heb eigenlijk een huisgenoot nodig die juist iets netter is dan ik ben, dan ga juist heel erg mijn best doen om alles schoon te houden. Huisgenoot laat bijvoorbeeld haren in de wasbak liggen, sigaretten en as op het balkon, kruimels op het aanrecht, overgekookte zooi op de kookplaat, etensresten in het putje etc. Dat vind ik wel tenenkrommend irritant. Heb er meerdere keren iets van gezegd, maar lijkt niets op te lossen en voel me niet graag haar moeder.
Oud 09-02-2011, 17:50
Valsehoop
Valsehoop is offline
Alles blijft netjes zolang ik het rustig heb. Moet ik een paar dagen veel werken, of heb ik veel thuiswerk dan word het huis ook een chaos. (:
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 18:54
Carn
Carn is offline
het is niet echt een rommel, maar ook niet echt super opgeruimd. Ook ik gebruik de kast / onder-het-bed-schuif tactiek, als het daar vol is ga ik echt 'opruimen' als in dingen weggooien etc.
Oud 09-02-2011, 18:59
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ruim ongeveer eens in de week mijn kamer op, en dan maak ik ook gelijk schoon. Mijn was doe ik twee keer in de week, of een keer als het weinig is. Bij mijn zus was ik altijd af, want zij haat het en ik erger me alleen maar aan die berg vaat .
Oud 09-02-2011, 20:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, van afwassen word ik ook niet echt gelukkig. Ik was doorgaans één of soms twee keer per week af. Wel was ik pannen direct na gebruik af en de borden soms ook.
Oud 09-02-2011, 21:59
Schrödinger
Schrödinger is offline
Vrij gemiddeld, denk ik. Ik ruim op als het een zooi is, maar het hoeft van mij ook niet blinkend schoon te zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 07:14
Tink*
Tink* is offline
Het lijkt bij mij altijd rommelig omdat ik veel zooi gewoon op tafel, naast de tafel of op een stoel/bank deponeer. Het zijn meestal de dingen die ik vaak gebruik dus in de buurt moeten liggen. Maar ik ruim wel elke week op, alleen het is na een dag of twee dagen alweer dezelfde zooi. Maar het iig niet vies. Zeker dingen als de badkamer maak ik elke week schoon. Dus wel vaak een zooi, niet vies.
Oud 10-02-2011, 10:00
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Hier is het omgekeerd
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 10:17
Martiño
Martiño is offline
Ik vind het wel prettig om in een redelijk opgeruimd huis te leven, maar ik kan ook een enorme slons zijn. Ik ben heel goed in uitstellen, dus ik laat gerust de huishoudelijke klusjes liggen tot ik mijn aanrecht niet meer kan zien of het stof opdwarrelt als ik de deur open doe. Dat is trouwens wel vervelend als je in een studio woont, want je zit er dan toch de hele tijd tegenaan te kijken. Als ik opruim doe ik het wel gelijk goed en wordt alles onder handen genomen, en dan vind ik het ook minder moeilijk om het bij te houden, totdat ik weer ergens haast heb en lui ben en de boel laat verslonzen.

Overigens vind ik het wel fijn om in een omgeving te zitten waar geleefd wordt, dus het hoeft niet constant spic en span te zijn, er mag best een beetje rommel zijn. Op mijn werk ben ik wel vrij netjes, maar dat is ook omdat het dan makkelijker is voor mij om overzicht te houden.
Oud 10-02-2011, 13:47
Em.
Em. is offline
Ik kan prima opruimen. Ik houd van stapeltjes op de juiste volgorde en schooltafels schoonboenen en dingen op volgorde leggen en mijn verslagen moeten altijd netjes zijn, qua layout. Vervolgens mieter ik er een nietje doorheen en struikel over de zooi in mijn kamer de deur uit. Want zodra het van mezelf is wordt mijn orde een chaos en is alles een zooi. Ofzo.

Mijn moeder is daarentegen heel netjes, dus die ruimt ( ) mijn kamer op als het volgens mijn begrippen 'vrij opgeruimd en dus prima' is en volgens háár begrippen een 'ontzettend tyfuszooi is' (en vervolgens dramatisch verslag doet van de twee boeken en drie haarelastiekjes en één los blaadje en een kam die op de grond lagen, ofwel, bijna niets want je kan gewoon lopen en ik leg boeken nu eenmaal graag naast mijn bed!)

En vroeger had ik het middelste kluisje, verticaal gezien, en daaronder was het kluisje van zo'n héél klein bruggerchineesje. Ik was altijd bang dat ik hem op een dag zou vermoorden door mijn kluisje open te doen en dan KABAM alle boeken op zijn hoofd vielen. Niet gebeurd, maar het had gekund.

Dus eigenlijk ben ik vrij onordelijk. Maar dan zonder het 'vrij'.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 15:44
Pakspul
Pakspul is offline
Ik zie mezelf wel als een opgeruimd persoon. Daarmee bedoel ik dat ik minstens 1 keer in de 2 weken onder mijn bed stofzuig.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 17:47
marrel
marrel is offline
Ik begin altijd heel optimistisch met opruimen en dat houd ik dan ook even zo, tot er post binnen komt waarvan ik op dat moment geen tijd heb om het op te ruimen, ik een keer haast heb en m'n makeup erbij gooi op het bureau, sierraden die ik de dag erna niet meer draag en zo gaat het vanzelf van net tot een ramp en dan beginnen we weer van voor af aan. En zo doe ik het ook op het werk eigenlijk, orde tot ik ontspoor en dan ook gelijk goed.
Oud 10-02-2011, 19:13
Verwijderd
Ik heb altijd wel heel veel pruttel op mijn kamer, maar ik hou wel van schoon.
Maar ik heb er wel heel veel kleren liggen en boeken en papieren van school slingeren overal.
Ik kom toch alleen op mijn kamer dus ik vind dat niet erg. Als er iemand kom ruim ik het wel netjes op
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 19:56
Verwijderd
Mijn kamer zit ongeveer halverwege tussen spic en span en complete chaos. Aan de ene kant van de kamer staan mijn boekenkast en klerenkast, die bijna té netjes zijn. Aan de andere kant van de kamer staan mijn bed en bureau, en daar heerst dan weer complete chaos. Als ik zo om me heen kijk zie ik in een straal van 2 meter minstens 20 dingen liggen die daar niet horen ( snoepverpakkingen, schoenen, etc). Misschien is het weer eens tijd voor een van mijn maandelijkse schoonmaaksessies. De laatste tijd weet ik niet eens meer waarom ik nog schoonmaak, na twee dagen ligt het toch weer helemaal vol.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 22:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb net mijn bed opgemaakt en ik ben heel trots op mezelf . Overigens ben ik een neat freak als het gaat om essays enzo. Dingen die ik inlever moeten er helemaal geweldig uitzien, ik ben daar heel precies in.
Oud 10-02-2011, 22:06
surimeid
surimeid is offline
mijn kamer is altijd schoon. In het weekend liggen er overal kledingstukken maar dat is nodig.
Want wat moet je toch weer aan als je uitgaat ^^
Oud 12-02-2011, 11:15
Verwijderd
Citaat:
ik heb er merkbaar minder last van als ik vaker stofzuig, daar ben ik tevreden mee het klopt wel wat je zegt hoor!
ik heb een droge huid en eczeem door de huisstofmijtallergie, en dat zorgt vooral voor .. meer stof vandaar
die tonnen huidschilfertjes ja.. man man man
Met citaat reageren
Oud 12-02-2011, 11:28
Verwijderd
Erm, laten we het maar niet over mijn kamer hebben
Met citaat reageren
Oud 12-02-2011, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Erm, laten we het maar niet over mijn kamer hebben
raggen op die F5 in de hoop dat iemand zegt:

ppwwwoooaaaah jij hebt wat te verbergen jongeman! Hoe ranzig moet jou kamer wel niet zijn? ;D

Nee, dat gebeurt niet.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2011, 19:06
Nocturnal
Nocturnal is offline
redelijk netjes

Oud 12-02-2011, 19:09
Verwijderd
Citaat:
redelijk netjes

[afbeelding]
Dit heet bij mij 'heel erg netjes'.