Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2011, 18:57
Verwijderd
Wat is jouw voorkeur voor vriend/innetje?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2011, 19:03
Verwijderd
Wat voor voorkeur? Voor uiterlijk/innerlijk/geslacht/... Iets meer uitleg is gewenst.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 19:21
Verwijderd
Moet hij:
roken
drinken

Moet hij zijn:
beetje dom
lief
stoer
gespierd
sociaal

Moet hij hebben:
veel geld
merk kleding
veel vrienden
knap uiterlijk

enz.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 20:09
Rysair
Rysair is offline
Voorkeur? Ja, op dit moment vind ik twee meisjes leuk en zijn ze totaal verschillend. De één is blond en heeft blauwe ogen; de ander heeft donker haar en donkere ogen. Maar als je ingaat op roken, dat is sowieso een NO GO.
Knap uiterlijk zullen we allemaal wel over eens zijn, want wees nou eerlijk; uiterlijk brengt mensen bij elkaar, innerlijk zorgt ervoor dat ze samen blijven. Merk kleding hoeft niet, maar ik knap wel af op onverzorgde meisjes.
Veel geld is totaal geen must, hoewel ik het wel belangrijk vind dat diegene wel bewust in het leven staat en er geen zooitje van maakt. En daarmee doel ik op opleiding en het omgaan met geld.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 20:28
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Moet hij:
roken --- nee
drinken --- nee

Moet hij zijn:
beetje dom --- nee
lief --- ja
stoer --- beetje
gespierd --- neu, mag wel hoeft niet
sociaal --- JA

Moet hij hebben:
veel geld --- moet niet, mag wel
merk kleding --- /care²
veel vrienden --- nee, enkele goede vrienden
knap uiterlijk --- moet wel leuk zijn om naar te kijken

enz. --- ja vooral enz
Oud 21-02-2011, 20:28
Verwijderd
#trouw
#eerlijk
#stoer
#gespierd
#sociaal
#knap (donkerbruine haren, groene ogen, bruin lichaam)
#ik heb niet zoveel problemen met roken
#drinken mag, maar niet elke avond aangeschoten over de bank hangen
#lief
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 20:44
Verwijderd
T gaat erom dat ie zichzelf is en dat we het goed met elkaar kunnen vinden, roken ben ik geen fan van maar de rest maakt me echt niets uit,als we maar beide onszelf kunnen zijn en met elkaar kunnen opschieten
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 20:47
kweenie23
kweenie23 is offline
Citaat:
#trouw
#eerlijk
#stoer
#gespierd
#sociaal
#knap (donkerbruine haren, groene ogen, bruin lichaam)
#ik heb niet zoveel problemen met roken
#drinken mag, maar niet elke avond aangeschoten over de bank hangen
#lief
dat ben ik wat toevallig
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 21:43
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Voorkeur? Ja, op dit moment vind ik twee meisjes leuk en zijn ze totaal verschillend. De één is blond en heeft blauwe ogen; de ander heeft donker haar en donkere ogen. Maar als je ingaat op roken, dat is sowieso een NO GO.
Knap uiterlijk zullen we allemaal wel over eens zijn, want wees nou eerlijk; uiterlijk brengt mensen bij elkaar, innerlijk zorgt ervoor dat ze samen blijven. Merk kleding hoeft niet, maar ik knap wel af op onverzorgde meisjes.
Veel geld is totaal geen must, hoewel ik het wel belangrijk vind dat diegene wel bewust in het leven staat en er geen zooitje van maakt. En daarmee doel ik op opleiding en het omgaan met geld.
Je hebt helemaal gelijk, roken vind ik overigens geen probleem, als het maar alleen op gelegenheden is, anders is het te veel. Waardering voor een lekkere fles wijn of een pilsje is voor mij écht een must.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 22:45
Verwijderd
Dat verschilt echt per vriendje. Op dit moment is mijn ideaalbeeld 1.85 lang , kaal en blauwe ogen. Hij heeft een wipneus en volle mooie lippen en in zijn ogen brand altijd een lichtje.
Hij is niet bijzonder gespierd, maar gespierd genoeg. Met waanzinnige bovenbenen.
Hij is zeer sociaal aangelegd, al zal hij eerst de kat uit de boom kijken in gezelschappen. Muzikant in hart en nieren. Oplossingsgericht denken. Drinkt zo'n drie keer in de week glas wijn/bier, heel af en toe meer maar nooit dronken. Roken heeftie gedaan, issie mee gestopt.

Maargoed, drie jaar geleden was dat weer anders. Hangt van het vriendje af datik op dat moment heb.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Je hebt helemaal gelijk, roken vind ik overigens geen probleem, als het maar alleen op gelegenheden is, anders is het te veel. Waardering voor een lekkere fles wijn of een pilsje is voor mij écht een must.
Dus jij zou iemand afwijzen als zij geen bier of wijn lust? Dat vind ik een beetje vreemd, maar dat zal wel aan mij liggen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2011, 06:31
Volk
Volk is offline
Lief en betrouwbaar. Liever niet roken. De rest maakt me helemaal niet uit. Hoewel ik liever geen spierbundel heb.

Oh, en graag hetzelfde toekomstbeeld als ik. Ik denk dat dat nog wel het belangrijkste is.

Laatst gewijzigd op 22-02-2011 om 07:28.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2011, 09:47
Verwijderd
Citaat:
dat ben ik wat toevallig
ik heb al een vriend (eigenlijk was het een soort beschrijving van hem. )
Met citaat reageren
Oud 22-02-2011, 09:52
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Dus jij zou iemand afwijzen als zij geen bier of wijn lust? Dat vind ik een beetje vreemd, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik denk (vrees) dat heel veel tieners er zo over denken, hoor. Van die mensen die graag uitgaan en het dan ongezellig vinden als hun vriend(in) geen alcohol drinkt.
Oud 22-02-2011, 11:25
Verwijderd
Op het moment is mijn voorkeur inderdaad (fysiek) aantrekkelijk, slank en lichtgespierd en met prachtige krullen <3 En intelligent, grappig, lief, trouw, koppig, bij tijd en wijle nurks, sociaal maar niet overdreven (ik vind het stiekem wel leuk dat hij niet altijd weg moet met allemaal mensen maar ook gewoon lekker met mij dingen wil doen ), een familie- en dierenmens, hard werkend, misschien niet altijd even handig met langetermijndenken, en handig...

Oh en van dat rijtje:

Moet hij:
roken: NEE
drinken: alleen omdat iets toevallig lekker is, niet om aangeschoten/dronken te worden
andere drugs: recreatief/experimenteel maar niet regelmatig

Moet hij zijn:
beetje dom: nee, liever slim
lief: ja, allicht
stoer: ja, ook
gespierd: hahah ja mijn ideale man is wel stevig gespierd, maar dan werk-gespierd, niet sportschool-gespierd. Maar mijn huidige vriendje is zo slank gebouwd dat hij nooit meer dan lichtgespierd zal zijn, wat ook mooi is
sociaal: ja dus

Moet hij hebben:
veel geld: hahah nee, maar bij voorkeur krijgt hij op een gegeven moment wel een vast en redelijk inkomen
merk kleding: nee dus
veel vrienden: niet per definitie, maar wel fijn als hij een aantal vertrouwelingen heeft
knap uiterlijk: ja allicht, hoewel andere mensen hem misschien niet zo knap vinden als ik
Met citaat reageren
Oud 22-02-2011, 19:44
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ik drink graag een wijntje/biertje en het is wel zo gezellig gewoon wat te kunnen drinken tijdens het eten, ik zou iemand er niet voor afwijzen, maar het is voor mij een dikke min. Echter maakt voorkeur voor zulk soort dingen ook geen donder uit als je iemand echt leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2011, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Ik denk (vrees) dat heel veel tieners er zo over denken, hoor. Van die mensen die graag uitgaan en het dan ongezellig vinden als hun vriend(in) geen alcohol drinkt.
Geen alcohol, dat is één ding (natuurlijk zijn ook de redenen belangrijk; niet drinken vanwege religieuze redenen zou voor mij ook een reden zijn, want ik ben zwaar anti-religie, maar dan gaat het dus om de religie en niet het drinken an sich).. Maar hij heeft het over wijn/bier. Ik drink ook geen wijn of bier, maar kan wel heerlijk genieten van een glas Baileys. Dan zou deze gast mij dus afwijzen omdat ik een andere smaak heb wat drinken betreft, dat vind ik een beetje vreemd.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 10:06
Qimm
Qimm is offline
alcohol drinken is gezelliger dan geen alcohol drinken? Misschien ben ik de enige, maar ik vind dat een vreemde gedachtengang....
Oud 23-02-2011, 10:32
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
alcohol drinken is gezelliger dan geen alcohol drinken? Misschien ben ik de enige, maar ik vind dat een vreemde gedachtengang....
Tsja, mensen als daantjer denken daar toch echt zo over. Ik neem tenminste aan dat het om alcohol in het algemeen gaat en niet specifiek om bier of wijn?

Zelf zou het mij niet heel veel uitmaken als mijn vriendin bijvoorbeeld elke week wat zou drinken, maar ik zou het wel vervelend vinden als uitgaan haar lievelingshobby was, gewoon omdat ik daar niet van houd en het prettig is als je interesses een beetje hetzelfde zijn.
Oud 23-02-2011, 10:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb er bij voorkeur één met tieten en een vagina.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er bij voorkeur één met tieten en een vagina.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 16:23
Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Moet hij:
roken: nee.
drinken: tijdens 't uitgaan mag hij wel een paar biertjes drinken, ik drink dan ook gewoon. Als hij verder maar niet aangeschoten/dronken is, is het goed.

Moet hij zijn:
beetje dom: neuhhh.
lief: jaaaaaaaa. <3
stoer: mwah, hoeft niet.
gespierd: hoeft ook niet.
sociaal: jazeker!

Moet hij hebben:
veel geld: nee, zeker niet.
merk kleding: neuhhh.
veel vrienden: hmmm, vind ik zelf wel gezellig.
knap uiterlijk: innerlijk is 't belangrijkste, maar een leuk uiterlijk is ook mooi meegenomen!

enz.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 16:24
Cucumber.
Cucumber. is offline
Oh ja, ook moet hij trouw en eerlijk zijn en een heleboel humor hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten