Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat verschilt echt per vriendje. Op dit moment is mijn ideaalbeeld 1.85 lang , kaal en blauwe ogen. Hij heeft een wipneus en volle mooie lippen en in zijn ogen brand altijd een lichtje.
Hij is niet bijzonder gespierd, maar gespierd genoeg. Met waanzinnige bovenbenen. Hij is zeer sociaal aangelegd, al zal hij eerst de kat uit de boom kijken in gezelschappen. Muzikant in hart en nieren. Oplossingsgericht denken. Drinkt zo'n drie keer in de week glas wijn/bier, heel af en toe meer maar nooit dronken. Roken heeftie gedaan, issie mee gestopt. Maargoed, drie jaar geleden was dat weer anders. Hangt van het vriendje af datik op dat moment heb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Op het moment is mijn voorkeur inderdaad (fysiek) aantrekkelijk, slank en lichtgespierd en met prachtige krullen <3 En intelligent, grappig, lief, trouw, koppig, bij tijd en wijle nurks, sociaal maar niet overdreven (ik vind het stiekem wel leuk dat hij niet altijd weg moet met allemaal mensen maar ook gewoon lekker met mij dingen wil doen
![]() Oh en van dat rijtje: Moet hij: roken: NEE drinken: alleen omdat iets toevallig lekker is, niet om aangeschoten/dronken te worden andere drugs: recreatief/experimenteel maar niet regelmatig Moet hij zijn: beetje dom: nee, liever slim lief: ja, allicht stoer: ja, ook gespierd: hahah ja mijn ideale man is wel stevig gespierd, maar dan werk-gespierd, niet sportschool-gespierd. Maar mijn huidige vriendje is zo slank gebouwd dat hij nooit meer dan lichtgespierd zal zijn, wat ook mooi is sociaal: ja dus Moet hij hebben: veel geld: hahah nee, maar bij voorkeur krijgt hij op een gegeven moment wel een vast en redelijk inkomen merk kleding: nee dus veel vrienden: niet per definitie, maar wel fijn als hij een aantal vertrouwelingen heeft knap uiterlijk: ja allicht, hoewel andere mensen hem misschien niet zo knap vinden als ik |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zelf zou het mij niet heel veel uitmaken als mijn vriendin bijvoorbeeld elke week wat zou drinken, maar ik zou het wel vervelend vinden als uitgaan haar lievelingshobby was, gewoon omdat ik daar niet van houd en het prettig is als je interesses een beetje hetzelfde zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Beschrijf jouw ideale partner! Mariekje* | 130 | 15-09-2008 20:18 | |
Liefde & Relatie |
Watvoor single ben jij? Bloem | 140 | 09-10-2007 08:54 | |
Lifestyle |
Hoe is jouw game lifestyle? Verwijderd | 166 | 22-12-2006 02:15 | |
Werk, Geld & Recht |
[GEZ] twee ‘geheim agenten’ voor acteerrol van 1 dag Agent | 4 | 05-08-2006 04:16 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 | |
Liefde & Relatie |
MBO= afknapper voor je moeder? Verwijderd | 88 | 05-06-2003 21:37 |