Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2011, 17:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb dat poppetje nooit begrepen Het is van dat rorsachtest-gebeuren, toch? Maar wat is het en waarom heeft hij geen gezicht, en wat wil hij zeggen/jij ermee zeggen?
Hij draagt een masker met bewegende Rorschach-vormen. Hij is een vigilante. Hij deelt met jou de mening dat mensenlevens niet verloren mogen gaan ten koste van een ideaal, in tegenstelling tot sommige anderen in zijn omgeving.
Carn
Carn is offline
Citaat:
No. Not even in the face of Armageddon. Never compromise.
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Mee eensch. Superdun zijn is ongezond, maar dik zijn is niet erg hoor, welnee, en daar mag vooral niks over gezegd worden. Overigens hoeven mensen ook niet altijd gewichtsgerelateerde dingen te roepen, daar niet van.
Ja, te dun... zoals dit:

maar dun als dit kan prima:
Oud 27-02-2011, 17:12
Verwijderd
Rorschach <33333 Nu wil ik The Watchmen weer herlezen.
Oud 27-02-2011, 17:14
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Uice, jij krijgt een pb van me een deze dagen over dat ideaal, moet het even met een heel duidelijk iets aankomen. wat ik zeer moeilijk vind bij discussies zoals deze
Oud 27-02-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Hij draagt een masker met bewegende Rorschach-vormen. Hij is een vigilante. Hij deelt met jou de mening dat mensenlevens niet verloren mogen gaan ten koste van een ideaal, in tegenstelling tot sommige anderen in zijn omgeving.
Aha!
Oud 27-02-2011, 17:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
[afbeelding]
Ik vind ribben tellen en de bekkenrand zien toch wel op het randje hoor...
Oud 27-02-2011, 17:16
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik vind ribben tellen en de bekkenrand zien toch wel op het randje hoor...
Maar toch niet een reden om op iemand af te stappen en het eventjes te melden?
Oud 27-02-2011, 17:17
Carn
Carn is offline
wat is Twin Peaks toch prima uitziek-materiaal <3
Oud 27-02-2011, 17:18
Verwijderd
Leuke bikini ook, die wil ik ook van de zomer
Verwijderd
En wat te denken van Ted Bundy!

Ik ben zo'n schaap die brieven naar 'm had geschreven enzo. Jaja, het zal jullie niet verbazen.

knap toch
Verwijderd
Citaat:
Leuke bikini ook, die wil ik ook van de zomer
Oud 27-02-2011, 17:19
Verwijderd
Ik begin best goede vriendjes te worden met After Effects Wat een lief programma.
Oud 27-02-2011, 17:19
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Stefenootje, al een geschikte opleiding gevonden?

Zo niet wel een baantje vinden he
Oud 27-02-2011, 17:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ach, er zullen altijd mongolen zijn die iets aan te merken hebben op je uiterlijk. Zo heb ik ooit eens meegemaakt dat er iemand op me af kwam gestapt alleen om me te vertellen hoe lelijk ik was. Nou, dat deed mijn onzekere puber geest veel goeds.
Oud 27-02-2011, 17:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Zojuist speelde ik een opening die de anti-anti-Caro-Kann heet.
Oud 27-02-2011, 17:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, dat niet.
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ach, er zullen altijd mongolen zijn die iets aan te merken hebben op je uiterlijk. Zo heb ik ooit eens meegemaakt dat er iemand op me af kwam gestapt alleen om me te vertellen hoe lelijk ik was. Nou, dat deed mijn onzekere puber geest veel goeds.
Idioot.

Je hebt ook volk wat erna vraagt, letterlijk. Zo is dit meisje op mijn school die vroeg aan dr klasgenoot of ze dik was. "Ja, je bent dik." en vervolgens in de klas wijven dat Niels d'r dik noemt.

Je weet zelf wel of je dik of dun bent, daar heb je geen ander persoontje voor nodig.
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Nee, dat niet.
Maargoed jij bent dan ook gewoon een schatje <3
Oud 27-02-2011, 17:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maargoed jij bent dan ook gewoon een schatje <3
Oud 27-02-2011, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Ja, te dun... zoals dit:
[afbeelding]

[afbeelding]
Gadverredamme.
Oud 27-02-2011, 17:33
Verwijderd
Oud 27-02-2011, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik laf, niet gewoon laf maar echt tering laf. Hoe kun je het lef hebben om iemand te vertellen dat je hem/haar lelijk vind.
Ik zie ook vaak zat mensen die ik niet knap vind, maar wat hebben zij er aan als ik dat tegen ze zeg? Niks en het zal ze ook nog eens onzeker maken altans bij de meesten dan.
Oud 27-02-2011, 17:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Idioot.

Je hebt ook volk wat erna vraagt, letterlijk. Zo is dit meisje op mijn school die vroeg aan dr klasgenoot of ze dik was. "Ja, je bent dik." en vervolgens in de klas wijven dat Niels d'r dik noemt.

Je weet zelf wel of je dik of dun bent, daar heb je geen ander persoontje voor nodig.
Ochja, ik kende ook zo'n kind. Die woog de helft van wat ik woog en ging dan altijd nbij mij lopen zeuren dat ze al een hele cracker ophad vandaag en dat ze te dik was.
Nou, toen zei ik een keer dat ze idd een ranzige vetklep was en dat ze die ene cracker beter had kunnen laten liggen en toen ging ze huilen en 'hyperventileren' (want dat was ook 'haar ding'). Flikker toch op, kut.

Citaat:
Dat vind ik laf, niet gewoon laf maar echt tering laf. Hoe kun je het lef hebben om iemand te vertellen dat je hem/haar lelijk vind.
Het debielste hiervan is nog wel dat ik toen 15 was ofzo en die kerel al ergens in de 30. Van een mede-puber had ik 't mss nog wel kunnen hebben, maar van een volwassene vond ik dat erg hard.
Oud 27-02-2011, 17:36
Verwijderd
Citaat:
(want dat was ook 'haar ding')
wát
Advertentie
Oud 27-02-2011, 17:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ze lag elke dag wel te 'hyperventileren', want dan kreeg ze aandacht en ging iedereen lief voor d'r doen enzo. Maar er was helemaal niks aan de hand, ze deed gewoon alsof.
Oud 27-02-2011, 17:40
Verwijderd
Dat soort mensen kan ik best wel haten .

Eet taim!
Oud 27-02-2011, 17:41
Miekje*
Miekje* is offline
Moeder in paniek .
Verwijderd
Citaat:
Het debielste hiervan is nog wel dat ik toen 15 was ofzo en die kerel al ergens in de 30. Van een mede-puber had ik 't mss nog wel kunnen hebben, maar van een volwassene vond ik dat erg hard.
Daar kan ik echt boos om worden
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ochja, ik kende ook zo'n kind. Die woog de helft van wat ik woog en ging dan altijd nbij mij lopen zeuren dat ze al een hele cracker ophad vandaag en dat ze te dik was.
Nou, toen zei ik een keer dat ze idd een ranzige vetklep was en dat ze die ene cracker beter had kunnen laten liggen en toen ging ze huilen en 'hyperventileren' (want dat was ook 'haar ding'). Flikker toch op, kut.
Ah de "ik-wil-mijn-emoties-kwijt-en-ondertussen-gestreeld-worden" maar inderdaad, als dan die keiharde waarheid ruw in de bek wordt gestouwd komen de rare sprongen. 110% dat d'r moeder haar volpompt met zoete kledpraat.

wel zielig voor d'r
Verwijderd
Citaat:
Moeder in paniek .
why?
Oud 27-02-2011, 17:42
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Moeder in paniek .
Sorry.
Oud 27-02-2011, 17:47
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
why?
Oh we zouden dinsdag naar de stad en den bioscoop gaan, maar ze is helemaal zenuwachtig omdat ze de stad (Rotterdam) zo eng vindt en wel heel graag wil maar niet durft. Psychoses .
Oud 27-02-2011, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Ze lag elke dag wel te 'hyperventileren', want dan kreeg ze aandacht en ging iedereen lief voor d'r doen enzo. Maar er was helemaal niks aan de hand, ze deed gewoon alsof.
Haha ja, van die hyperventileerwijven.
Oud 27-02-2011, 17:55
Miekje*
Miekje* is offline
Thank god, ze slaapt.
Oud 27-02-2011, 17:58
Verwijderd
ik vermaak mezelf met het uitspreken van alle bestandsnamen die ik tegenkom. Met een frans accent. Adop, photoooshop. Huit. Bestaaaaannnn, huit, raymond, photoshop!
Oud 27-02-2011, 18:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh we zouden dinsdag naar de stad en den bioscoop gaan, maar ze is helemaal zenuwachtig omdat ze de stad (Rotterdam) zo eng vindt en wel heel graag wil maar niet durft. Psychoses .
Rotterdam is dan ook vreselijk .
Oud 27-02-2011, 18:01
Verwijderd
ER ZIJN TEVEEL MENSEN IN MIJN HUIS. Grmbl.
Oud 27-02-2011, 18:02
Uice
Uice is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Wut Dit is praktisch hetzelfde als GTA4 en Slayer verbinden aan die schietpartijen.
Ik denk anders dat roem een belangrijke motivatie is voor dat soort dingen. Die mensen doen altijd lekker theatraal: maken vooraf foto's van zichzelf met hun wapen, of doen Joker-make-up op.

Citaat:
Nee, die kinderen krijgen dat idee omdat ze bruut gepest worden, zelf psychologische problemen hebben en omdat wreedheid de mens in 't algemeen niet onbekend is.
Ja, dat speelt natuurlijk ook mee.

Citaat:
Bovendien had je voor Manson bekend werd Jack the Ripper, en daarvoor Vlad the Impaler, en daarvoor Genghis Khan. Het is heus niet nieuw dat een moordenaar een cultstatus verwerft.
Vlad en Genghis Khan waren heersers, geen moordenaars die om die reden tot helden werden uitgeroepen. Het kapotschieten van klasgenoten als schreeuw om aandacht is volgens mij iets redelijks nieuws, en een van de redenen dat het gebeurt is dat het werkt.
Oud 27-02-2011, 18:03
Carn
Carn is offline
Timothy Olyphant <3 Justified <3

Oud 27-02-2011, 18:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hij draagt een masker met bewegende Rorschach-vormen.
Dat heb ik eigenlijk nooit echt geloofwaardig gevonden, hoe kunnen die dingen nou bewegen. Kijk, blauwe piemels en verre planeten prima, maar bewegende rorschach-kopvodden?
Oud 27-02-2011, 18:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Toevallig, Rotterdam weer McKauw naamzoek!
Oud 27-02-2011, 18:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Vlad en Genghis Khan waren heersers, geen moordenaars die om die reden tot helden werden uitgeroepen. Het kapotschieten van klasgenoten als schreeuw om aandacht is volgens mij iets redelijks nieuws, en een van de redenen dat het gebeurt is dat het werkt.
Wel interessant, ik vraag me af wat voor 'media-aandacht' Vlad en Khan toen kregen.
Oud 27-02-2011, 18:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Rotterdam is dan ook vreselijk .
Je bent zelf!
Oud 27-02-2011, 18:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat heb ik eigenlijk nooit echt geloofwaardig gevonden, hoe kunnen die dingen nou bewegen. Kijk, blauwe piemels en verre planeten prima, maar bewegende rorschach-kopvodden?
het is een resultaat (dure stof voor kleding met veranderende patronen) van de wetenschappelijke vooruitgang die ingezet is door Dr Manhattan. Net als die elektrische autotjes enzo, als ik me dat goed herinner.
Oud 27-02-2011, 18:09
Carn
Carn is offline
you'd never guess..there was a fish in the perculator!
Oud 27-02-2011, 18:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
Twee lagen doorzichtig latex met daartussen twee vloeistoffen. Ontwikkeld door Dr Manhattan. Zoals Carn zegt, het was oorspronkelijk een dure jurk. Maar de mevrouw vond hem niet mooi, dus heeft Rorschach er een masker van gemaakt.
Oud 27-02-2011, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Ik denk anders dat roem een belangrijke motivatie is voor dat soort dingen. Die mensen doen altijd lekker theatraal: maken vooraf foto's van zichzelf met hun wapen, of doen Joker-make-up op.
Die drang naar roem is onderdeel van het seriemoordenaarprofiel. Ze zien moorden doorgaans niet alleen als iets wat leuk en prettig is, maar ook als een intellectueel kat-en-muis-spel en als iets waar ze graag erkenning voor willen. Dat wordt verder niet gesticht (maar wel gevoed, daarover ben ik 't met je eens) door de cultstatus van andere moordenaars.

Citaat:
Ja, dat speelt natuurlijk ook mee.
Ik zou zeggen dat 't qua oorzaken het enige is dat meespeelt. De andere dingen zijn druppels in een emmer.

Citaat:
Vlad en Genghis Khan waren heersers, geen moordenaars die om die reden tot helden werden uitgeroepen.
Dat maakt toch niet uit? Manson was binnen zijn sekte ook een heerser. Bovendien staan Vlad en Genghis juist wel vooral bekend om hun moordzuchtigheid. Weinig mensen weten nog wat ze bestuurden en hoe, maar bijna iedereen weet dat ze moordlustig waren.

Citaat:
Het kapotschieten van klasgenoten als schreeuw om aandacht is volgens mij iets redelijks nieuws, en een van de redenen dat het gebeurt is dat het werkt.
Ik denk niet dat het een schreeuw om aandacht is, ik denk dat het eerder gebeurt vanuit wanhoop, woede, wraakgevoel en haat.
Oud 27-02-2011, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Wat Uice zegt Ik vind het in 't boek best geloofwaardig, ook omdat het patroon alleen verandert als Rorschach van gezichtsuitdrukking verandert, zeg maar. In de film is het wel totaal lame, daar zie je heel duidelijk dat het één laag stof is, een stof die geen vloeistoffen kan vasthouden bovendien, en het patroon beweegt volkomen lukraak.

Maar goed, er zijn wel meer dingen lame aan die film. Wat een kutfilm, allemachtig.
Oud 27-02-2011, 18:23
Carn
Carn is offline
wat een haat weer. Ik vond de film best ok for 'what its worth', het kon vele malen kutter.

Regels voor berichten