|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat een ontzettend nare man is die meneer Manson daar. Ik vind hem echt... eng.
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo'n clichébeeld van een seriemoordenaar. Niks geen 'passiemoord' of 'woedeaanvallen', nee, gewoon pure gekte en waanzin.Overigens zou ik een biertje met Manson ook niet afslaan, maar dan wel onder zware bewaking plz, en terwijl hij met een ketting aan een muur zit ofzo. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Lekker moord-strategieën uitwisselen met Manson onder het genot van een pilsje, lolz.
PS: Dat 'mannen op de rand..' is echt grappig. Ze kijken naar het verschil tussen mannen en vrouwen en zijn nu in een kleuterklas aan het testen hoeveel beter meisjes zijn in liegen dan jongens. ![]() Waarom volgde ik dit niet toen het op TV was?
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe had je haar gegoogeld? Op afbeeldingsherkenning, of had ik ergens gepost hoe ze heette? Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Hij heeft ook wel een gewone stem. Hij kan ook gewoon zingen en praten: http://topdocumentaryfilms.com/charl...son-superstar/ Neem een gitaartje voor hem mee en alles zit snor. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Oke Charles heeft dan wel hele heeele foute dingen gedaan maar hij heeft gewoon een eigen visie naar de wereld toe, een mooie visie. Hij is zekers niet dom en spreekt op zo'n manier waarvan ik denk "Joh! Ga door!" De dingen die hij vertelt in die docu. spreken me erg aan. Tja dat hij mensen zover kreeg om te stelen en te moorden, dat laat ik even links liggen, dat is niet belangerijk vind ik. Het gaat erom hoe hij over bepaalde dingen denkt. Ofzo. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Of het goed of slecht is maakt me weinig uit, vind het geweldig. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is praktisch hetzelfde als GTA4 en Slayer verbinden aan die schietpartijen. Nee, die kinderen krijgen dat idee omdat ze bruut gepest worden, zelf psychologische problemen hebben en omdat wreedheid de mens in 't algemeen niet onbekend is. Correlatie =/= causatie, etc.Bovendien had je voor Manson bekend werd Jack the Ripper, en daarvoor Vlad the Impaler, en daarvoor Genghis Khan. Het is heus niet nieuw dat een moordenaar een cultstatus verwerft. |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|