Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2011, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Ik zat laatst in de bus en toen zag ik een man met lang haar en een ouderwets pak. Dat vond ik wel een goede combinatie dus ik bleef er even naar kijken, maar toen draaide hij zich om en hij was echt PRECIES Charles Manson. Toen keek ik gauw weg, maar toen de bus wegreed keek ik weer even zijn kant op en toen was hij me aan het aanstaren met precies de exacte manische Manson-grijns. Zoals 'ie 'm hierin demonstreert:

[filmpje]
Wat een ontzettend nare man is die meneer Manson daar. Ik vind hem echt... eng.
Advertentie
Oud 27-02-2011, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, kwam ie niet voorbij in de 1970-2004 serie?
en dat is?
Oud 27-02-2011, 17:36
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Verwijderd
Die lach van Manson doet me denken aan The Joker in die ene film, The Dark Knight. WHYYYYYYYYYY SO SERIOUS
Verwijderd
Citaat:
Aha. *googelt* wat een griezel!

En ik ken best wel veel mensen en dingen hoor! Alleen... andere. Ik wed dat jullie ook niet zomaar weten wie mijn avatar is! Behalve Para misschien, want die kent alles.
Валентина Телегина. Maar eerlijk is eerlijk, dat weet ik alleen omdat ik 'm gegoogled had toen je 'm net nieuw had. Ik heb verder geen films met haar gezien.
Oud 27-02-2011, 17:37
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ludwig zei dat ook al maar ik zie dat totaal niet. Wat zou ik graag met hem willen praten en een biertje drinken.
Oud 27-02-2011, 17:37
Verwijderd
Haha, er hebben nu al twee mensen gepmt die het goed hebben
Oud 27-02-2011, 17:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ludwig zei dat ook al maar ik zie dat totaal niet. Wat zou ik graag met hem willen praten en een biertje drinken.
Ja, maar jij spoort ook niet helemaal he.
Oud 27-02-2011, 17:39
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ja, maar jij spoort ook niet helemaal he.
Ach humpf heb je een interview gezien met hem? Hij kan en goed gesprekken voeren.
Oud 27-02-2011, 17:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
en dat is?
Die serie foto's van celebs die je gisteren doorspitte! (Grappen moeten uitleggen )
Oud 27-02-2011, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Ik vind hem daar heel gaaf Zo'n clichébeeld van een seriemoordenaar. Niks geen 'passiemoord' of 'woedeaanvallen', nee, gewoon pure gekte en waanzin.

Overigens zou ik een biertje met Manson ook niet afslaan, maar dan wel onder zware bewaking plz, en terwijl hij met een ketting aan een muur zit ofzo.
Oud 27-02-2011, 17:42
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik vind hem daar heel gaaf Zo'n clichébeeld van een seriemoordenaar. Niks geen 'passiemoord' of 'woedeaanvallen', nee, gewoon pure gekte en waanzin.

Overigens zou ik een biertje met Manson ook niet afslaan, maar dan wel onder zware bewaking plz, en terwijl hij met een ketting aan een muur zit ofzo.
Hij valt je niet aan joh. Waarom zou die?
Oud 27-02-2011, 17:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Mwah, ik denk niet dat ie je iets aan zou doen. Die vent vermoordt niet iedereen
Oud 27-02-2011, 17:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lekker moord-strategieën uitwisselen met Manson onder het genot van een pilsje, lolz.

PS:
Dat 'mannen op de rand..' is echt grappig. Ze kijken naar het verschil tussen mannen en vrouwen en zijn nu in een kleuterklas aan het testen hoeveel beter meisjes zijn in liegen dan jongens.
Waarom volgde ik dit niet toen het op TV was?
Oud 27-02-2011, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Валентина Телегина. Maar eerlijk is eerlijk, dat weet ik alleen omdat ik 'm gegoogled had toen je 'm net nieuw had. Ik heb verder geen films met haar gezien.
Ik ook alleen maar Завтрак на траве, duizend jaar geleden. Maar gewoon, hoe ze kijkt! Hoe had je haar gegoogeld? Op afbeeldingsherkenning, of had ik ergens gepost hoe ze heette?

Citaat:
Gadverdamme, nee. De manier waarop hij beweegt doet helemaal niet denken aan mensen. Mensen hebben gestuurde bewegingen, hij gooit met zichzelf. Zelfs dieren doen dat niet zo. Alsof je nooit weet wat hij gaat doen. En hij vertrekt zijn gezicht op heel nare manieren, alsof hij vanbinnen alleen maar ellende opgesloten heeft zitten die er heel horterig uitkomt. En door zijn haar lijken de proporties van zijn gezicht niet te kloppen. En zoals hij fluistert. Alsof er helemaal, helemaal geen verstand in hem zit. Hij doet me een beetje denken aan de Koning-die-zichzelf-in-graan-verandert, of hoe dat sprookje ook ging.
Verwijderd
Citaat:
Hij valt je niet aan joh. Waarom zou die?
Hij kan er best opeens zin in krijgen, je weet maar nooit met die seriemoordenaars! Vooral als ze niks meer te verliezen hebben, zoals Manson.
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Mwah, ik denk niet dat ie je iets aan zou doen. Die vent vermoordt niet iedereen
2e boks
Oud 27-02-2011, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft überhaupt niemand zelf vermoord, alleen mensen opgedragen om het te doen. Maar toch zou ik niet graag alleen met 'm zijn, de man is stapelgek.
Oud 27-02-2011, 17:48
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik ook alleen maar Завтрак на траве, duizend jaar geleden. Maar gewoon, hoe ze kijkt! Hoe had je haar gegoogeld? Op afbeeldingsherkenning, of had ik ergens gepost hoe ze heette?

Gadverdamme, nee. De manier waarop hij beweegt doet helemaal niet denken aan mensen. Mensen hebben gestuurde bewegingen, hij gooit met zichzelf. Zelfs dieren doen dat niet zo. Alsof je nooit weet wat hij gaat doen. En hij vertrekt zijn gezicht op heel nare manieren, alsof hij vanbinnen alleen maar ellende opgesloten heeft zitten die er heel horterig uitkomt. En door zijn haar lijken de proporties van zijn gezicht niet te kloppen. En zoals hij fluistert. Alsof er helemaal, helemaal geen verstand in hem zit. Hij doet me een beetje denken aan de Koning-die-zichzelf-in-graan-verandert, of hoe dat sprookje ook ging.
Hij heeft ook wel een gewone stem.

Hij kan ook gewoon zingen

en praten:
http://topdocumentaryfilms.com/charl...son-superstar/

Neem een gitaartje voor hem mee en alles zit snor.
Oud 27-02-2011, 17:49
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Hij heeft überhaupt niemand zelf vermoord, alleen mensen opgedragen om het te doen. Maar toch zou ik niet graag alleen met 'm zijn, de man is stapelgek.
Precies, dus om hem aan te wijzen als een seriemoordenaar is een beetje raar, hij krijgt mensen gewoon zo ver.
Oud 27-02-2011, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Precies, dus om hem aan te wijzen als een seriemoordenaar is een beetje raar, hij krijgt mensen gewoon zo ver.
Ja, Stalin was verder ook best een geschikte vent? Huh?
Oud 27-02-2011, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Oud 27-02-2011, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Toen ik gisteren uit ging was er een jongen die echt sprekend op jou leek, heel grappig was dat.
Oud 27-02-2011, 17:54
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Zucht nu moet ik wel mijn gedachtes uitleggen, hier ben ik heel slecht in.

Oke Charles heeft dan wel hele heeele foute dingen gedaan maar hij heeft gewoon een eigen visie naar de wereld toe, een mooie visie. Hij is zekers niet dom en spreekt op zo'n manier waarvan ik denk "Joh! Ga door!"

De dingen die hij vertelt in die docu. spreken me erg aan. Tja dat hij mensen zover kreeg om te stelen en te moorden, dat laat ik even links liggen, dat is niet belangerijk vind ik. Het gaat erom hoe hij over bepaalde dingen denkt.

Ofzo.
Oud 27-02-2011, 17:55
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Toen ik gisteren uit ging was er een jongen die echt sprekend op jou leek, heel grappig was dat.
Was het een knapperd ja?
Oud 27-02-2011, 17:57
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hij is een nogal saaie, pretentieuze lul. Ik vind het maar vervelend dat men zo gefascineerd is door een ordinaire sekteleider.
Oud 27-02-2011, 17:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hij is een nogal saaie, pretentieuze lul. Ik vind het maar vervelend dat men zo gefascineerd is door een ordinaire sekteleider.
Volgens mij is hij juist alles behalve pretentieus. Ja, in die sekte waande hij zichzelf wel god, maar hij vindt zichzelf duidelijk een 'nobody' zoals in dat ene gekkebekkenantwoord.
Oud 27-02-2011, 18:00
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Hij heeft toch niet zomaar zoveel volgers gehad? Natuurlijk heeft hij die aantrekkingskracht.
Oud 27-02-2011, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Zucht nu moet ik wel mijn gedachtes uitleggen, hier ben ik heel slecht in.

Oke Charles heeft dan wel hele heeele foute dingen gedaan maar hij heeft gewoon een eigen visie naar de wereld toe, een mooie visie. Hij is zekers niet dom en spreekt op zo'n manier waarvan ik denk "Joh! Ga door!"

De dingen die hij vertelt in die docu. spreken me erg aan. Tja dat hij mensen zover kreeg om te stelen en te moorden, dat laat ik even links liggen, dat is niet belangerijk vind ik. Het gaat erom hoe hij over bepaalde dingen denkt.

Ofzo.
Ik ben geen Manson-kenner of zo, maar om de vergelijking met Stalin nog eens te gebruiken: die had ook een heel eigen visie op de wereld, en daar zit ook heus wel wat moois in - ik ken mensen die voornamelijk warme gevoelens voor hem hebben. En als zij over hem spreken, als ik sommige dingen terughoor van toen, dan is het best wel makkelijk om te glimlachen hoe mooi het is om te sterven voor je moederland, en om voor het gemak maar even alle ellende te vergeten. Maar die ellende is niet zomaar bijzaak, want mensenlevens zijn nooit zomaar even bijzaak, en mensenlevens zijn nooit ondergeschikt aan een mooi verhaaltje.
Oud 27-02-2011, 18:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
Volgens mij is hij juist alles behalve pretentieus. Ja, in die sekte waande hij zichzelf wel god, maar hij vindt zichzelf duidelijk een 'nobody' zoals in dat ene gekkebekkenantwoord.
Nou ja, het zijn in ieder geval pretentieuze mensen die in een dergelijk antwoord iets heel dieps zien. Zo'n man moet je toch niet serieus nemen; gewoon opsluiten en geen aandacht aan besteden. Juist doordat hij tot volksheld verheven wordt, krijgen ongelukkige kinderen het idee dat ze hun klasgenoten overhoop moeten schieten om ook aandacht te krijgen.
Oud 27-02-2011, 18:01
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Zucht, mensen die naar je toe komen en zeggen "Jezus, wat ben jij eng-dun!"

Zodra je begint over een dik persoon, nee dat kan niet.
Oud 27-02-2011, 18:02
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar die ellende is niet zomaar bijzaak, want mensenlevens zijn nooit zomaar even bijzaak, en mensenlevens zijn nooit ondergeschikt aan een mooi verhaaltje.
Oud 27-02-2011, 18:03
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik ben geen Manson-kenner of zo, maar om de vergelijking met Stalin nog eens te gebruiken: die had ook een heel eigen visie op de wereld, en daar zit ook heus wel wat moois in - ik ken mensen die voornamelijk warme gevoelens voor hem hebben. En als zij over hem spreken, als ik sommige dingen terughoor van toen, dan is het best wel makkelijk om te glimlachen hoe mooi het is om te sterven voor je moederland, en om voor het gemak maar even alle ellende te vergeten. Maar die ellende is niet zomaar bijzaak, want mensenlevens zijn nooit zomaar even bijzaak, en mensenlevens zijn nooit ondergeschikt aan een mooi verhaaltje.
Nou als een persoon zo ver gaat om zijn wereld tot een eigen ideaal te maken heb ik daar toch echt bewondering voor, met of zonder doden.

Of het goed of slecht is maakt me weinig uit, vind het geweldig.
Oud 27-02-2011, 18:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou als een persoon zo ver gaat om zijn wereld tot een eigen ideaal te maken heb ik daar toch echt bewondering voor, met of zonder doden.
Wat was zijn ideaal dan?
Oud 27-02-2011, 18:04
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
The Spot uit Spiderman
Verwijderd
Citaat:
Was het een knapperd ja?
Hij zag er leuk uit en was ook aardig en heeft ook een opleiding aan de kunstacademie gedaan. Gek genoeg zag ik dat ook meteen.
Uice
Uice is offline
Citaat:
The Spot uit Spiderman
Wat?

Rorschach uit Watchmen! Een ideologische metgezel van Etkamas.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Ik ben een fatty en vind het allebei niet kunnen hoor. Mensen moeten hun kut-meningen lekker voor zich houden.
Oud 27-02-2011, 18:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Mee eensch. Superdun zijn is ongezond, maar dik zijn is niet erg hoor, welnee, en daar mag vooral niks over gezegd worden. Overigens hoeven mensen ook niet altijd gewichtsgerelateerde dingen te roepen, daar niet van.
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Wat was zijn ideaal dan?
Neem aan dat je het over Manson hebt?
Verwijderd
Ik heb dat poppetje nooit begrepen Het is van dat rorsachtest-gebeuren, toch? Maar wat is het en waarom heeft hij geen gezicht, en wat wil hij zeggen/jij ermee zeggen?
Oud 27-02-2011, 18:06
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Wat?

Rorschach uit Watchmen! Een ideologische metgezel van Etkamas.
Ow nou The Spot lijkt verdacht veel op hem.
Verwijderd
Citaat:
Hij zag er leuk uit en was ook aardig en heeft ook een opleiding aan de kunstacademie gedaan. Gek genoeg zag ik dat ook meteen.
mensen van de kunstacademie hebben namelijk allemaal een brandmerk, een getatoeëerde designersbril op hun hoofd!
Verwijderd
Citaat:
Mee eensch. Superdun zijn is ongezond, maar dik zijn is niet erg hoor, welnee, en daar mag vooral niks over gezegd worden. Overigens hoeven mensen ook niet altijd gewichtsgerelateerde dingen te roepen, daar niet van.
Oud 27-02-2011, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Ow nou The Spot lijkt verdacht veel op hem.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, lekker tegenstrijdig weer hè .
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
mensen van de kunstacademie hebben namelijk allemaal een brandmerk, een getatoeëerde designersbril op hun hoofd!
Ludwig!!!!
Oud 27-02-2011, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Ludwig!!!!
hallo daar
Oud 27-02-2011, 18:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
Neem aan dat je het over Manson hebt?
Ja.
Oud 27-02-2011, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Juist doordat hij tot volksheld verheven wordt, krijgen ongelukkige kinderen het idee dat ze hun klasgenoten overhoop moeten schieten om ook aandacht te krijgen.
Wut Dit is praktisch hetzelfde als GTA4 en Slayer verbinden aan die schietpartijen. Nee, die kinderen krijgen dat idee omdat ze bruut gepest worden, zelf psychologische problemen hebben en omdat wreedheid de mens in 't algemeen niet onbekend is. Correlatie =/= causatie, etc.

Bovendien had je voor Manson bekend werd Jack the Ripper, en daarvoor Vlad the Impaler, en daarvoor Genghis Khan. Het is heus niet nieuw dat een moordenaar een cultstatus verwerft.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten