Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2011, 18:51
anne-maria
anne-maria is offline
Hallo,
er zit zo'n meisje in mijn klas en ze was eerst bevriend met iemand maar die heeft haar laten zitten voor een ander meisje. Nu probeert ze MIJN bff af te pakken, ik doe gewoon alsof ik het niet door heb. Als ik er even niet ben spreekt ze af met mijn bff om samen met haar te fietsen! Dan gaat mijn bff ook mee en ze is gewoon heel irritant als mijn bff er is doet ze superaardig tegen me, en als mijn bff er niet is negeert ze me, help me ik wil mijn bff niet kwijt. Jammer genoeg moet ik altijd met de bus naar school dus ik kan niet afspreken om te fietsen maar mijn bff ging altijd tot de bushalte mee, maar nu zit ze dus steeds met die trut!
En vandaag hadden ze OPEENS afgesproken! Ik wil niet tegen m'n bff zeggen dat ik dit door heb want dan denkt zij dat ik gemeen en slecht ben en dat dat meisje gewoon superaardig is(aangezien ze ook heel lief tegen me doet als zij er is).
Mensen geef me tips, hoe moet ik haar een beetje aan de kant krijgen? Mijn bff lijkt nu helemaal geen bff meer van mij. Als ze samen met mij is doet ze de laatste tijd heel droog maar bij haar heel vrolijk enzo.
Hoe krijgt die kreng dit voor elkaar? Help mensen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2011, 18:54
Verwijderd
Hoezo mag ze niet met andere mensen omgaan? Dat bepaal jij toch niet
en als ze echt je 'bff' is dan zal ze jou toch niet zomaar laten stikken? Anders is het gewoon een heel loze term.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 18:56
anne-maria
anne-maria is offline
Ze mag wel bevriend zijn, maar dat meisje probeert haar gewoon af te pakken om haar bff te zijn! Ze doet de laatste tijd alleen maar dingen met haar, dat meisje klinkt namelijk heel erg zoet altijd.(dat is ze niet)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 19:17
Verwijderd
Als je beste vriendin echt je best friend forever is, dan zal ze niet afgepakt worden door een ander meisje. Sowieso stelt een vriendschap weinig voor als je iemand 'af kunt pakken'. Uberhaupt maar raar, eigenlijk - alsof je vriendin alleen maar met jou iets mag doen, en met niemand anders? Zou wat zijn zeg, als mijn beste vriendinnetje *zwaait naar Qimm* niet meer met haar andere vrienden mag afspreken. Of ik niet meer met de mijne.

Maar ik begrijp dat je gewoon bang bent dat je vriendin dat andere meisje leuker vindt. Daar kun jij geen invloed op uitoefenen, maar ik kan je wel verzekeren - als jij iets achterbaks gaat proberen om dat andere meisje weg te werken, dan ben jij dúidelijk niet het leukste meisje om bevriend mee te zijn. Want niet alleen ben je dan maar een vals kreng, maar bovendien heb je bewezen dat je geen vertrouwen hebt in je vriendin. En daar wil niemand mee bevriend zijn. Maar iemand die gewoon zichzelf is en bovendien haar vriendinnen het ook gunt om zichzelf te zijn en om te gaan met wie ze wil, dat is wél iemand waar je bevriend mee wilt zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 19:18
Verwijderd
hoezo afpakken? Dat meisje heeft toch even veel recht om met haar om te gaan als jij? Blijkbaar vindt jouw vriendin haar óók leuk om mee om te gaan. Ik denk dat je jaloerse gedrag afstotend werkt.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 19:27
anne-maria
anne-maria is offline
Citaat:
Als je beste vriendin echt je best friend forever is, dan zal ze niet afgepakt worden door een ander meisje. Sowieso stelt een vriendschap weinig voor als je iemand 'af kunt pakken'. Uberhaupt maar raar, eigenlijk - alsof je vriendin alleen maar met jou iets mag doen, en met niemand anders? Zou wat zijn zeg, als mijn beste vriendinnetje *zwaait naar Qimm* niet meer met haar andere vrienden mag afspreken. Of ik niet meer met de mijne.

Maar ik begrijp dat je gewoon bang bent dat je vriendin dat andere meisje leuker vindt. Daar kun jij geen invloed op uitoefenen, maar ik kan je wel verzekeren - als jij iets achterbaks gaat proberen om dat andere meisje weg te werken, dan ben jij dúidelijk niet het leukste meisje om bevriend mee te zijn. Want niet alleen ben je dan maar een vals kreng, maar bovendien heb je bewezen dat je geen vertrouwen hebt in je vriendin. En daar wil niemand mee bevriend zijn. Maar iemand die gewoon zichzelf is en bovendien haar vriendinnen het ook gunt om zichzelf te zijn en om te gaan met wie ze wil, dat is wél iemand waar je bevriend mee wilt zijn.
Ja dat is wel waar.. ik blijf gewoon mezelf.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 19:28
anne-maria
anne-maria is offline
Citaat:
hoezo afpakken? Dat meisje heeft toch even veel recht om met haar om te gaan als jij? Blijkbaar vindt jouw vriendin haar óók leuk om mee om te gaan. Ik denk dat je jaloerse gedrag afstotend werkt.
Ik laat het niet zien, hoor. Maar je hebt gelijk, ze heeft evenveel recht om met haar bevriend te zijn als met mij.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 20:51
honkballertje
honkballertje is offline
Je doet net alsof je bff van jou is en met niemand anders in aanraking mag komen.
Voor jongens die vinden dat hun vriendin niet met andere jongens om mag gaan (of omgekeerd) vindt ik dat soort dingen al erg, maar voor vriendinnen onderling is het wel een hele trieste bedoeling. Laat haar gewoon doen wat ze wilt doen en als je jaloers bent om het feit dat ze wel iets met dat andere meisje gaat doen en niet met jou moet je gewoon een keer afspreken om gezellig een keer wat te gaan doen (na school, in het weekend, wtvr)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 22:09
Jefar
Jefar is offline
Die vriendin van jouw die bff heet is toch niet jouw eigendom dus nie schreiken.
Drama-queen...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2011, 17:54
-Max-
-Max- is offline
Citaat:
Die vriendin van jouw die bff heet is toch niet jouw eigendom dus nie schreiken.
Drama-queen...
Lol, daar heeft hij een punt...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2011, 18:02
Bright Blue
Bright Blue is offline
'Afpakken' bestaat niet in een vriendschap.
Oud 08-03-2011, 19:16
s8n
s8n is offline
Als jou bff zich laat inpalmen door zo iemand is het ook nooit echt een vriendin geweest...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2011, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Als jou bff zich laat inpalmen door zo iemand is het ook nooit echt een vriendin geweest...
Nouja zeg.

'Zo iemand'? Misschien is het meisje wel heel aardig, maar wordt ze hier neergezet als een bitch omdat de TS jaloers is. En sowieso mag toch iedereen vrienden zijn met wie hij/zij wil?

Dat haar 'bff' (wat haat ik die term ) toevallig ook vrienden is met iemand anders, maakt haar toch niet minder vriendin van de TS?

Ik snap er niets van. Lol.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2011, 19:41
Ghettonegert
Ghettonegert is offline
Citaat:
Nouja zeg.

'Zo iemand'? Misschien is het meisje wel heel aardig, maar wordt ze hier neergezet als een bitch omdat de TS jaloers is. En sowieso mag toch iedereen vrienden zijn met wie hij/zij wil?

Dat haar 'bff' (wat haat ik die term ) toevallig ook vrienden is met iemand anders, maakt haar toch niet minder vriendin van de TS?

als je er niks van snapt meng je er dan ook niet in....
Met citaat reageren
Oud 08-03-2011, 19:48
Verwijderd
Citaat:
als je er niks van snapt meng je er dan ook niet in....
Doe toch eens normaal. Ik bedoel dat ik niets van dit gezeur snap. Waarom zou het een probleem zijn als een vriend/in ook vrienden is met iemand anders? Pfft.
Met citaat reageren
s8n
s8n is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
to you too.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 09:47
hookee
hookee is offline
Citaat:
... best friend forever...
Ik geloof dat bff "best female friend" is. Nu maakt 't natuurlijk wèl iets verschil of bff, TS en BITCH elk lesbiennes zijn.
Als bff en TS een vaste relatie hebben, kan ik me de jaloezie van TS wel voorstellen.
Indien bovenstaand niet van toepassing is, heeft bff minder tijd voor TS, en dat is ook wel jammer, dan zul je moeten delen.
Wat altijd goed is voor een mens is om niet alleen afhankelijk te zijn van één persoon, daarmee ben je wel erg kwetsbaar.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 10:07
saadiie
saadiie is offline
Vertel het je 'bff'.
Want als ze jou echt gelooft en vertrouwt, moet ze het wél geloven.

Reageren

Regels voor berichten