Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Je doet net alsof je bff van jou is en met niemand anders in aanraking mag komen.
Voor jongens die vinden dat hun vriendin niet met andere jongens om mag gaan (of omgekeerd) vindt ik dat soort dingen al erg, maar voor vriendinnen onderling is het wel een hele trieste bedoeling. Laat haar gewoon doen wat ze wilt doen en als je jaloers bent om het feit dat ze wel iets met dat andere meisje gaat doen en niet met jou moet je gewoon een keer afspreken om gezellig een keer wat te gaan doen (na school, in het weekend, wtvr) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'Zo iemand'? Misschien is het meisje wel heel aardig, maar wordt ze hier neergezet als een bitch omdat de TS jaloers is. En sowieso mag toch iedereen vrienden zijn met wie hij/zij wil? Dat haar 'bff' (wat haat ik die term ![]() Ik snap er niets van. Lol. |
![]() |
||
Citaat:
als je er niks van snapt meng je er dan ook niet in.... |
![]() |
||
Citaat:
Als bff en TS een vaste relatie hebben, kan ik me de jaloezie van TS wel voorstellen. Indien bovenstaand niet van toepassing is, heeft bff minder tijd voor TS, en dat is ook wel jammer, dan zul je moeten delen. Wat altijd goed is voor een mens is om niet alleen afhankelijk te zijn van één persoon, daarmee ben je wel erg kwetsbaar. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin doet gemeen (on)bewust Verwijderd | 9 | 12-08-2013 12:41 | |
Liefde & Relatie |
hulp nodig in liefde, hopeloos :( xwebelieve | 6 | 09-06-2013 09:17 | |
Liefde & Relatie |
iemand pakt mijn bff af! Diana-kiss | 14 | 29-01-2013 17:54 | |