Ik kijk naar een aflevering van Neveneffecten waarin Michiel de Moore (de Vlaamse Michael Moore) opzoek gaat naar het geheim van Sinterklaas en waarom dit de enige migrant is die de Antwerpenaren met open armen ontvangen. En waarom de Sint belachelijk veel geld vangt, waar de fiscus niks van terugziet, terwijl hij openlijk negers uitbuit.
Godverpielekes, wat een goed programma. <3
editdepedit:
Ik kijk naar een aflevering van Neveneffecten waarin Michiel de Moore (de Vlaamse Michael Moore) opzoek gaat naar het geheim van Sinterklaas en waarom dit de enige migrant is die de Antwerpenaren met open armen ontvangen. En waarom de Sint belachelijk veel geld vangt, waar de fiscus niks van terugziet, terwijl hij openlijk negers uitbuit.
Ik vergelijk het ook nergens met die programma's, maar imo past de serie goed in het rijtje. Het komt niet vaak voor dat ik echt hard moet lachen om Nederlandstalige programma's, maar bij hun 'documentaires' doe ik dat constant. Ik geef ze dikke pluimen op de daarvoor bestemde plaatsen.
"I try to clothe your bones with scratchy super 8s, exaggerate his stories and old tunes."
Dat hoor ik iig. Superaids had leuk geweest, maar helaas spreekt hij een fortis dental plosive uit en geen lenis. *taalkundige meuk ertegenaan gooi zodat het lijkt of ik weet waar ik 't over heb*