![]() |
|
De werkingsduur is moeilijk te bepalen al we niet weten welke medicatie het juist is, maar we kunnen wel ongeveer schatten natuurlijk. De verdoving werkt zoals hierboven al vermeld maar een paar uur. De bijnierschorshormonen hangt echt af van de soort die je krijgt want je kan bijnierschroshormonen in verschillende delen opdelen. Het beste is nog altijd informatie aan je arts vragen want hij heeft kennis over de middelen die hij geeft
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hoi!
ik reageer maar in mijn eigen topic, want dat is welliswaar zo handig voor de verhaalslijn. ![]() Nu heb ik zo'n injectiespuit gekregen in mijn schouder. Welliswaar het nu pijn doet(was te verwachten) heb ik 2 kleine vraagjes. - Kan ik vanavond gewoon alchohol nuttigen(ja, wel met mate natuurlijk) - in het ergste geval dat ik veel last krijg, kan ik gewoon dit combineren met paracetamol? ![]() Ik had het moeten vragen ![]() |
![]() |
|
Paracetamol is bijna altijd prima en zeker aan te raden als pijnstilling na de ingreep (volwassen dosis is 2 tabletten), en tenzij je van de arts die de spuit heeft gezet de instructie hebt gekregen (of dat het in ander informatiemateriaal stond, kijk nog eens in de folder of de bijsluiter als je medicatie hebt gekregen) dat je geen alcohol mag gebruiken, mag je gerust drinken (dan zou ik wel je bier vasthouden aan de kant waar je geen schouderklachten hebt, je wilt hem niet overbelasten
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|