Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo is hij mooi, maar laat hem maar lekker een foto blijven ![]() Ik denk dat ik het toch behoorlijk eng zou vinden als die ineens in mn kamer zou zitten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Spoiler
Klassieke muziek (Tchaikovsky, Chopin), kostuumfilms, zonnige dagen in de winter (ook de geur ervan, de frisheid), een grote bos tulpen, uitzicht over de daken van een stad, koraalriffen, reeën in de verte (of ichtbij natuurlijk), rode krullen (zowel bij mannen als vrouwen), de geur van verse thee (munt, anijs, rooibos), bloemen in de berm, de eerste fluitende vogels die de lente aankondigen, de geur van warm stof op een warme zomerdag na een regenbui, Italiaanse piazza's, steden met veel grachten, iemand die zich ineens helemaal openstelt tegenover me, een mooi knapperend haardvuurtje, uren lezen in de winter, brownies bakken (en eten met ijs), lange gesprekken, heel hard lachen. Waar word ik niet blij van?
||
Citaat:
-- Ikzelf vind simpele teksten mooi. Zo simpel dat het eigenlijk maar een paar zinnen zijn. Zulke zinnen kom ik heel vaak tegen in mijn geschiedenisboek. Of in een biologieboek. Maar ook in andere boeken. Het ligt niet aan de schrijfstijl, want, bijv. het geschiedenisboek is best saai geschreven. Het ligt aan de inhoud. Dan lees ik een hele onschuldige zin in de trant van 'De Neanderthaler moest wijken voor de Moderne Mens' en dan krijg ik rillingen over m'n rug. En soms krijg ik er traanogen van. ![]() Verder ben ik niet zo van het visuele. Nou ja, niet van het visuele dat je vast kunt leggen. Ik kijk wel vaak naar mensen en dan denk ik over hoe mooi iemand eigenlijk is - nee, niet knap, maar mooi. Ik vind het ook mooi hoe ik me in de lente/zomer opeens realiseer dat de bomen weer bladeren hebben! ![]() Ik vind nog veel meer mooi, maar niet zo mooi dat ik het nu kan bedenken.
|
Verwijderd
|
Ik noem alleen de dingen die echt ontroerend mooi zijn, want anders zit ik hier over een uur nog.
Zonlicht dat zo in stralen door de bomen valt. Zonlicht door je oogleden, en dat je daarna je ogen opendoet en dat alles om je heen extra groen lijkt in contrast met het rood van daarvoor. Een konijn dat z'n oortjes wast. Pianomuziek met onverwachte wendingen. M'n vriend als hij ergens enthousiast over is. De geur na een regenbui. Het gevoel van eerste lentedagen. De aanblik van verse sneeuw, vooral als het nog steeds sneeuwt, en vooral als ik nergens naartoe hoef. Boeken die nog dagen beïnvloeden met welke woorden je denkt. |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind Geels post trouwens ook mooi, in a way. En oude mensen, omdat het is of ze van papier zijn. En dit gedicht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.pba-lille.fr/spip.php?article63 Laatst gewijzigd op 21-02-2011 om 13:53. |
![]() |
|
Vliegtuigen <33
Ik verzamel mokken
Spoiler
Onze (ik&partner) nieuwe woning. De serie One Tree Hill, die ik sinds de eerste aflevering volg. <333
(Leonard Cohen - Hallelujah) Laatst gewijzigd op 22-02-2011 om 15:44. |
![]() |
||
Citaat:
En zwarte vogels zijn ook mooi, als ze vliegen. Dan zie je zo'n helemaal zwart silhouet, alleen de vórm van vogel is nog over, en dat dan tegenover een lichblauwe/grijze lucht. Vooral als het er meerdere zijn is het mooi. En niet-zwarte vogels als ze zo vliegen dat ze toch zwart lijken/zwart afsteken tegen de lucht. Het kan soms ook prachtig zijn om al die vogels te zien wegtrekken (en terugkomen). En helemaal als ze het concept V niet helemaal begrijpen en dan een bocht proberen te maken. Bij een ondergaande zon. ja.
|
Oh, boven de wijk waar mijn ouders wonen vliegt regelmatig een enórme zwerm spreeuwen, echt duizenden vogels. Die maken dan van die prachtige patronen, en vliegen bijna als één. Zo mooi <33.
||
Citaat:
![]() Ergens in het Midden-Oosten. Wat ik ook mooi vind ik het (Nederlandse) merk Fred de la Bretoniere. Ik ben daar verslaafd aan. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat vind jij mooi/word de mode? ikheetrobin | 20 | 02-01-2013 16:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
wat vind jij mooi aan jezelf? DaichiDechu | 118 | 27-09-2012 19:48 | |
Muziek |
welk liedje vind jij mooi? Manon14 | 3 | 18-09-2004 17:13 | |
De Kantine |
wat vind jij de mooiste brug hier in nederland Verwijderd | 37 | 20-08-2003 16:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[Teksten] Wat vind jij mooi? Anne | 6 | 04-01-2003 13:37 | |
Lifestyle |
Wat vind jij het mooist? Florine | 27 | 24-10-2002 14:42 |