Citaat:
oh trouwens nog 1 vraagje, als je dat een keer besteld hebt. Moet je het dan altijd via die site bestellen, of krijg je een recept dat je ook bij je eigen apotheek kan halen?
|
Ik heb geen idee of je het daarna bij je eigen apotheek kan halen eigenlijk, maar bij Xanthe.nl kun je het daarna iig wel altijd bestellen (en dat is even duur en werkt hetzelfde als een andere apotheek, je krijgt 't alleen thuisgestuurd). Ik dénk dat als je met het bonnetje wat je krijgt van dokteronline (een soort geprint receptje) naar je eigen apotheek gaat, je 't ook gewoon meekrijgt, maar dat moet je voor de zekerheid even navragen.
Overigens is via de huisarts ook heel makkelijk hoor; dat kwam bij mij neer op afspraak maken, diezelfde dag nog een afspraakje van 10 minuutjes, daar even wat vragen beantwoorden, wegen + meten en toen kreeg ik een receptje mee voor de pil die ik meteen nog die dag bij de apotheek kon afhalen. Maar je zult wel een reden hebben om niet naar de huisarts te gaan (had ik ook, mijn huisarts was toen nog 4 uur reizen bij me vandaag

).