Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb je überhaupt al eens een gesprek met haar gevoerd? Hyves en MSN zijn kut. Gewoon persoonlijk met haar praten en interesse tonen. Hoe goed ken je haar? Als je haar amper kent vind ik het sowieso vreemd om van verliefdheid te spreken.
Trek de stoute schoenen aan. Zoals mijn moeder altijd zei: Nee heb je, ja kun je krijgen. ![]() |
![]() |
|
Ik vind het echt wel tof als een jongen vanuit het niets interesse in je toont, mits je niet alleen maar over haar heenkwijlt en naar haar luistert. Vraag haar mee uit! Met jou en je vrienden? Geef een feestje, organiseer iets leuks?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het vreemd om van verliefdheid te spreken in zo'n geval. Je hebt echter wel interesse om haar beter te leren kennen, dat is wel duidelijk. I hate to break it to you: de enige manier om haar beter te leren kennen is door met haar te praten. |
![]() |
|
idd dit is gewoon een: 'ik vind haar lekker of knap' niet verliefd denk ik...
en als je niet wilt praten weet ik ook niet hoe je verder wilt komen... probeer eens met een connectie vrienden (hiermee bedoel ik een groep mensen (5±) die elkaar wat kennen) met haar te praten en blijf dan achter? of kijk als je in je eentje ergens met haar kan achterblijven
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik ben verliefd Plagatje | 4 | 03-05-2015 20:41 | |
Liefde & Relatie |
ik ben verliefd op een meisje waar ik al een tijdje mee bevriend ben tm4u | 6 | 30-12-2014 07:25 | |
Liefde & Relatie |
ik ben verliefd ikke4714 | 3 | 27-10-2012 15:31 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben verliefd:s Verwijderd | 8 | 18-08-2009 17:48 | |
Liefde & Relatie |
ik ben verliefd...hoe ga ik het hem duidelijk maken sherine | 20 | 25-03-2003 18:05 | |
Verhalen & Gedichten |
ik ben verliefd -->mening aub liesemies | 8 | 31-01-2003 11:37 |