Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2011, 15:00
Jason2
Jason2 is offline
Dag iedereen,

Ik zit met iets in me maag, zal waarschijnlijk niet een heel erg groot probleem zijn, maar ik dacht ; laat ik het toch maar even posten.

Ongeveer 1 maand geleden nu ben ik op een verjaardag geweest van een familielid. Op die verjaardag heb ik een meisje leren kennen en heb het erg leuk met haar gehad die dag. We hebben wat gepraat en paar domme spelletjes gespeeld. We hebben wel gelachen en ik moet zeggen het is zeker een leuk meisje! Feest voorbij, zij naar huis en ik weer naar huis. Daarna hebben we elkaar toegevoegd op hyves, facebook en al die meuk!

We hebben toen erg veel met elkaar zitten praten over facebook etc. en leerde elkaar alweer een beetje beter kennen. Een paar dagen daarna hebben we elkaar ons mobiele nummer gegeven en we sms'en elkaar nu elke dag wel een paar keer. We hebben afgesproken dat we volgende maand met elkaar zouden afspreken en wie weet komen we elkaar nog tegen op koninginnendag. We wonen nogal een eindje van elkaar weg, ik denk zo'n 50 of 60 km ofzo.

Ik vind het een erg leuk meisje en wil haar ook echt graag beter leren kennen en meer met haar doen. Het probleem is alleen een beetje, ik voel me niet echt verliefd op het moment. Ik voel me wel wat aangetrokken tot haar, maar niet verliefd. Ik voel me bij lange na niet zo blij etc. als ik me voelde bij mijn ex, maar dat zal ook wel zijn omdat ik 2 jaar met haar heb gehad en er naar toe heb kunnen werken. Ik vraag me dus eigenlijk een beetje af, je kan toch wel verliefd op iemand worden als je haar wat meer ziet en wat vaker afspreekt? Daarom ook de vraag: Zal ik het proberen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2011, 15:04
Akhlys
Akhlys is offline
Het kan toch geen kwaad om vaker met haar af te spreken? Of je uiteindelijk dan nog verliefd op haar wordt of niet, maakt uiteindelijk niet zoveel uit, als jullie maar lol hebben met elkaar right?

Spreek gewoon af, kijk hoe het loopt en wacht af. Als je wel verliefd wordt, TOP, als je niet verliefd wordt, jammer, maar helaas. Heb je er alsnog gewoon een vriendin bij.
Oud 09-04-2011, 15:14
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Anders moet je maar denken dat het ook leuk is om een gewone vriendin tegen te komen of om mee af te spreken.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 17:40
Batave
Batave is offline
TL;DR

Mijn antwoord: Ja.
Oud 10-04-2011, 11:37
honkballertje
honkballertje is offline
Verliefd worden terwijl er een grote afstand is kan prima.
De relatie (als die er komt) daarna volhouden is punt 2
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 12:00
Batave
Batave is offline
Ik las afstand dus toen heb ik toch maar even gelezen. Ik woon 120km bij mijn vriendin vandaan en wij zijn al bijna anderhalf jaar samen. Het gaat nog steeds top. Nu is het makkelijker voor mij aangezien ik student ben(ov), maar daarvoor konden wij het ook nog steeds goed uit houden. Afstand hoeft dus geen gamebreaker te zijn.
Oud 10-04-2011, 21:10
Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Ik las afstand dus toen heb ik toch maar even gelezen. Ik woon 120km bij mijn vriendin vandaan en wij zijn al bijna anderhalf jaar samen. Het gaat nog steeds top. Nu is het makkelijker voor mij aangezien ik student ben(ov), maar daarvoor konden wij het ook nog steeds goed uit houden. Afstand hoeft dus geen gamebreaker te zijn.
Ja daar gaat het eigenlijk helemaal niet over, afstand maakt mij niet uit. Ging er over of ik het gewoon met haar moest proberen, ik wist het niet zeker aangezien ik me nog niet echt verliefd voel. Maar ben blij dat afstand ben jouw geen probleem is !
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 21:33
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ik woon 120km bij mijn vriendin vandaan en wij zijn al bijna anderhalf jaar samen. Het gaat nog steeds top.
Het kan natuurlijk prima werken, maar door sommige mensen kan/wordt het toch als extreem vervelend ervaren als je niet even snel naar iemand toe kan gaan (wat wel zou kunnen als die persoon bij wijze van spreken om de hoek woont). Toch kan het zoals dit voorbeeld wel en zou ik iig een poging wagen als ik jou was
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 21:49
Batave
Batave is offline
Citaat:
Het kan natuurlijk prima werken, maar door sommige mensen kan/wordt het toch als extreem vervelend ervaren als je niet even snel naar iemand toe kan gaan (wat wel zou kunnen als die persoon bij wijze van spreken om de hoek woont). Toch kan het zoals dit voorbeeld wel en zou ik iig een poging wagen als ik jou was
Het is natuurlijk zwaar als je elkaar niet zo vaak kan zien, maar dat ligt aan je eigen instelling.
Oud 18-04-2011, 16:40
Jason2
Jason2 is offline
Ik heb maar besloten het niet te doen. Heb op het moment niet heel erg veel trek in een relatie. Na mijn vorige vriendin wil ik nu even geen zorgen aan me hoofd hebben van een relatie, we zijn nog jong
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 17:38
Afwezignummer2
Citaat:
Ik heb maar besloten het niet te doen. Heb op het moment niet heel erg veel trek in een relatie. Na mijn vorige vriendin wil ik nu even geen zorgen aan me hoofd hebben van een relatie, we zijn nog jong
Smoesjes. Je bent toch niet bang? Niemand heeft trouwens gezegd dat het zekersteweten een relatie wordt. Wat jij zegt 'we zijn nog jong', zegt dat niet dat je niet lekker je gang kunt gaan?
^^
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 17:44
Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Smoesjes. Je bent toch niet bang? Niemand heeft trouwens gezegd dat het zekersteweten een relatie wordt. Wat jij zegt 'we zijn nog jong', zegt dat niet dat je niet lekker je gang kunt gaan?
^^
Nee man, niet bang, wist niet zeker of ik nou achter haar aan moest of niet. ( Alhoewel ik wel snap waarom je bang zegt !) Ze is heel aardig en knap meisje hoor, daar niet van! Maar ik denk dat er wel iemand is die beter bij mij past en tot die tijd wil ik lekker doen en laten wat maar kan. Dus gewoon genieten met vrienden! Lekker gekke dingen doen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2011, 22:08
Jason2
Jason2 is offline
En ja hoor, dan ontmoet ik weer een nieuw meisje, maar ook hier heb ik zo'n beetje hetzelfde gevoel 'niet mijn type'. Ik ben nogal verwend denk ik met mijn ex.

Laatst gewijzigd op 22-04-2011 om 22:18.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2011, 15:00
Afwezignummer2
Bindingsangst
Je kijkt de hele tijd terug. Waarom zou je niet eens een open mind willen hebben en gewoon wel meespelen ipv mensen te vermijden?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2011, 15:26
Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Bindingsangst
Je kijkt de hele tijd terug. Waarom zou je niet eens een open mind willen hebben en gewoon wel meespelen ipv mensen te vermijden?
Ik heb net een relatie van 2 jaar achter de rug, dit zegt natuurlijk niet zoveel, maar bindingsangst? Ik weet niet, ik denk wel telkens; Er is iemand die veel beter bij je past.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten