Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2011, 09:25
Lorelei
Lorelei is offline
Oud 18-03-2011, 09:28
Carn
Carn is offline
Manuele therapie wordt niet ondersteund door wetenschappelijk bewijs.

Gevaren

Manipulatie van de hals kan de door de wervelbogen verlopende arteria vertebralis beschadigen met herseninfarcten en blindheid als gevolg. Manipulatie van de wervelkolom van baby's wegens het omstreden KISS syndroom kan ademstilstand veroorzaken.

Wie gaat er nou een baby kraken omdat ie naar KISS luistert!
Oud 18-03-2011, 09:29
Lorelei
Lorelei is offline
Kan wel wezen maar ik ben geen baby met het KISS syndroom en mijn rug doet pijhijn.
Oud 18-03-2011, 09:30
Carn
Carn is offline
ik moet eigenlijk ook weer eens naar de fysio. Wie weet er een fijne in Utrecht?
Oud 18-03-2011, 09:31
Lorelei
Lorelei is offline
Soms, als ik het relationeel topic lees op L&R, denk ik: word jij nou nooit eens moe en helemaal schijtziek van je relatie? Sommige mensen posten alleen maar negatieve dingen. Na een tijdje moet het toch over zijn?

Maar dan bedenk ik weer dat mijn posts er 2 jaar geleden waarschijnlijk ook zo uitzagen..
Oud 18-03-2011, 09:32
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik moet eigenlijk ook weer eens naar de fysio. Wie weet er een fijne in Utrecht?
Ik weet alleen dat ik probeerde een afspraak te maken op de blauwkapelse weg en dat zij echt voor de komende 2 weken vol zitten.
Oud 18-03-2011, 09:34
Carn
Carn is offline
Ik vind posten over je relatie en bijbehorende problemen altijd een beetje fout; los het lekker zelf op als je wat ruggegraat hebt. Maar goed, ik ben dan ook een simpele botte harrie.

Citaat:
Ik weet alleen dat ik probeerde een afspraak te maken op de blauwkapelse weg en dat zij echt voor de komende 2 weken vol zitten.
ow nou bij mij heeft het nu niet meer zo'n haast, maar zo rond de jaarwisseling kon ik het wel waarderen. Maar ik moet eigenlijk ook meer braaf mn oefeningen doen, en regelmatig zwemmen maar daar heb ik een hekel aan
Oud 18-03-2011, 09:34
Martiño
Martiño is offline
Blugh, slecht geslapen, vanochtend grandioos verslapen, nu met verstopte neus en pijnlijke keel (ik wilde kijnlijke peel typen, huhu ) op mn werk. Gelukkig helpt koffie, paracetamol en strepsils prima.
Oud 18-03-2011, 09:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ow nou bij mij heeft het nu niet meer zo'n haast, maar zo rond de jaarwisseling kon ik het wel waarderen. Maar ik moet eigenlijk ook meer braaf mn oefeningen doen, en regelmatig zwemmen maar daar heb ik een hekel aan
Zwemmen is toch juist fijn? Heerlijk in het water.
Oud 18-03-2011, 09:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
jij mag dat wel
Ik zal het onthouden
Oud 18-03-2011, 09:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zwemmen is koud en nat
Oud 18-03-2011, 09:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zwemmen is koud en nat
Ja, dat natte is wel jammer, want het maakt het geheel wat omslachtiger, maar in een zwembad is het toch niet zo koud?
Oud 18-03-2011, 09:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
nee, vind er absoluut geen drol aan. Dan hebben we het over "serieus" zwemmen hè, dus baantjes trekken enzo, ik moet er niet aan denken Beetje op een strand liggen en zo nu en dan even het water in is prima
Oud 18-03-2011, 09:47
Martiño
Martiño is offline
Ik vind zwemmen wel fijn, het liefst zou ik iedere ochtend een half uurtje ofzo even zwemmen, alleen is het lastig met lang haar, dan kom ik met een nat kapsel op mn werk aan.
Oud 18-03-2011, 10:00
Verwijderd
mijn vriendje studeert straks af straks naar zijn verdediging.
Oud 18-03-2011, 10:01
Verwijderd
Ik geloof dat het me aan het lukken is om met mijn crappy verbinding de mol af te kijken, maar nu moet ik gaan sporten
Verwijderd
Citaat:
Soms, als ik het relationeel topic lees op L&R, denk ik: word jij nou nooit eens moe en helemaal schijtziek van je relatie? Sommige mensen posten alleen maar negatieve dingen. Na een tijdje moet het toch over zijn?

Maar dan bedenk ik weer dat mijn posts er 2 jaar geleden waarschijnlijk ook zo uitzagen..
Herkenning Sommige mensen lijken echt álleen maar problemen te hebben (en te zoeken) en daarover te klagen, ipv gewoon iets uitpraten met hun vriend(in) of te stoppen met het pikken van achterlijke dingen, vermoeiend
Maar ik heb eigenlijk ook nooit echt issues gehad, mijn L&R-posts waren vroeger volgens mij vooral zwijmeldingen
Verwijderd
Citaat:
Oeh, dat is wel spannend!
Oud 18-03-2011, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Oeh, leuk!!
Oud 18-03-2011, 10:05
Lorelei
Lorelei is offline
Gefeliciteerd Pip en Schrödinger

Ik ga, daaag.
Oud 18-03-2011, 10:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ooh, veel plezier!
Oud 18-03-2011, 10:11
Verwijderd
Carn, ik heb je net even een berichtje (op facebook) gestuurd en daarna bedacht ik me ineens dat het eigenlijk best lullig is dat ik je morgen misschien wel heel lang aan je lot overlaat in Tilburg
Oud 18-03-2011, 10:26
Rationeel
Rationeel is offline
schrodinger en succes met het aanhoren van zijn verdediging pip
Oud 18-03-2011, 10:27
Rationeel
Rationeel is offline
Manuele therapie ik denk dat ik nu ook maar gewoon een vaste afspraak moet maken voor elke 3 maanden ofzo. Even lekker uitlijnen
Oud 18-03-2011, 10:28
Verwijderd
Moin!
Advertentie
Oud 18-03-2011, 10:30
Martiño
Martiño is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1829363

Lego <3

Maar best duur! Was dat vroeger ook al zo? En ik ben al ouder dan 12.
Oud 18-03-2011, 10:33
Verwijderd
ik weet nooit om iets in het relatietopic te posten
Oud 18-03-2011, 10:33
Verwijderd
Gefeliciteerd Schrödinger
Oud 18-03-2011, 10:35
Verwijderd
Citaat:

Lego <3

Goedkoop was het vroeger volgens mij ook niet.

Ik heb trouwens laatst op youtube ook nog filmpjes zitten kijken die een Eurostar, een TGV en een ICE 3 had nagebouwd. Ging ie ze een beetje met andere legotreinen en op elkaar laten botsen.
Oud 18-03-2011, 10:35
Verwijderd
Citaat:

Lego <3

Dit soort grote legodozen zijn altijd best duur volgens mij, maar ik vind het wel stom om te verwachten dat mensen er ook zo'n prijs voor betalen via een forum.
Oud 18-03-2011, 10:38
Verwijderd
Die kraanwagen die hij aanbiedt voor 135 euro kost op de website van Bart Smit 159.99.
Huize Appelboom biedt hij aan voor 38 euro en kost bij Bart Smit 52,99.

Gewone legodingen, gewoon blokjes en autootjes enzo, die zijn niet zo duur. Maarja het blijft merkspeelgoed.
Oud 18-03-2011, 10:40
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik weet nooit om iets in het relatietopic te posten
Gebeurt er dan niks?

Ik kan niks in het relatietopic posten want ik heb geen relatie.
Oud 18-03-2011, 10:41
Tink*
Tink* is offline
Volgens mij posten mensen vooral in het relatietopic als er problemen zijn. Want het is zo lame om te posten als het gewoon goed loopt. Dan weet ik ook niet veel origineels om te posten.
Oud 18-03-2011, 10:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Goedkoop was het vroeger volgens mij ook niet.

Ik heb trouwens laatst op youtube ook nog filmpjes zitten kijken die een Eurostar, een TGV en een ICE 3 had nagebouwd. Ging ie ze een beetje met andere legotreinen en op elkaar laten botsen.
Ja, mijn vader heeft ook legotreinen ""om de neefjes en nichtjes"" mee te laten spelen als ze op bezoek komen. Yeah, sure Maar als hij de baan heeft opgebouwd dan vind ik het ook wel leuk om ze te laten botsen

Citaat:
Dit soort grote legodozen zijn altijd best duur volgens mij, maar ik vind het wel stom om te verwachten dat mensen er ook zo'n prijs voor betalen via een forum.
Inderdaad. Ik heb nog een hele berg lego bij mijn moeder op de zolder liggen. Eigenlijk zonde dat daar niet mee gespeeld wordt.
Oud 18-03-2011, 10:42
Carn
Carn is offline
Succes Schrö .

Citaat:
Carn, ik heb je net even een berichtje (op facebook) gestuurd en daarna bedacht ik me ineens dat het eigenlijk best lullig is dat ik je morgen misschien wel heel lang aan je lot overlaat in Tilburg
U heeft een bericht terug!

Citaat:
Manuele therapie ik denk dat ik nu ook maar gewoon een vaste afspraak moet maken voor elke 3 maanden ofzo. Even lekker uitlijnen

Meh, in V'waard had ik een fraaie fysiotherapeute van 23jr
Oud 18-03-2011, 10:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Volgens mij posten mensen vooral in het relatietopic als er problemen zijn. Want het is zo lame om te posten als het gewoon goed loopt. Dan weet ik ook niet veel origineels om te posten.
Ik zou mijn problemen juist niet in het relatietopic posten, en ik ga ook geen uc aanmaken aangezien de forumbazen daar toch achter komen.
Oud 18-03-2011, 10:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zou mijn problemen juist niet in het relatietopic posten, en ik ga ook geen uc aanmaken aangezien de forumbazen daar toch achter komen.
hehe.

Mjah, het zijn vast allemaal vriendelijke lui maar de vaste posters komen vaak over als een stel zwakzinnigen
Oud 18-03-2011, 10:50
Carn
Carn is offline
nu op KinkFm

Oud 18-03-2011, 10:52
Verwijderd
Gefeliciteerd Kazet
Oud 18-03-2011, 10:53
Carn
Carn is offline
lol @ PA (aangaande dat dikke ventje die die pestkop op de grond smeet)

Oud 18-03-2011, 10:55
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Daar denkt niet iedereen hetzelfde over.
Oud 18-03-2011, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Gebeurt er dan niks?

Ik kan niks in het relatietopic posten want ik heb geen relatie.
Citaat:
Ja, nouja, dan post ik elke keer hetzelfde inderdaad Kan ik wel doen, eens een tijdje elke dag posten en kijken wat het resultaat is
Oud 18-03-2011, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Ik post af en toe even dat het allemaal prima gaat
Oud 18-03-2011, 11:02
Verwijderd
Volgens mij spotte ik Secret Agent gister op CS trouwens.

Oh en ik heb spierpijn van het kast slepen
Oud 18-03-2011, 11:03
Tink*
Tink* is offline
Ja dat kan nog wel, maar je gaat dat niet om de paar dagen posten.
Oud 18-03-2011, 11:03
Carn
Carn is offline
Wat deed Schödinger nu al weer? Dat Plasma Physics and Radiation Technology?
Oud 18-03-2011, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Ja dat kan nog wel, maar je gaat dat niet om de paar dagen posten.
Nee, idd
Oud 18-03-2011, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Ik heb weleens gelezen over iemand met het syndroom van Down die een universitaire studie heeft afgerond, maar dat zal wel een hele grote uitzondering zijn. Overigens had ie volgens mij ook nog in een film gespeeld die een beetje betrekking had op iemand zoals hem.
Citaat:
Prachtige film: Yo También, inderdaad met een acteur die zelf Down heeft en een universitaire studie heeft gevolgd (Pablo Pineda).
Overigens heeft hij niet eens mozaïektrisomie-21. Dat houdt in dat de verandering in het DNA pas ontstaat als een embryo al uit meerdere cellen bestaat, waardoor sommige cellen wel trisomie-21 hebben en andere gewoon 2 chromosomen van elk. Maar dat is bij hem niet zo, alle cellen zijn aangedaan. Maargoed, net zoals de ene persoon met Down-syndroom meer hartklachten heeft dan de andere, is het best logisch dat de een ook meer of minder verstandelijke beperking heeft dan een ander, en dat kent extremen beide kanten op. Wat je het meest ziet (op tv enzo) zijn degenen met een IQ van rond de 60-70, want die zijn het meest mediageniek, maar dat is niet per se standaard.
Oud 18-03-2011, 11:24
Tink*
Tink* is offline
Waarom staat oh oh Tirol nog niet op rtl gemist?
Oud 18-03-2011, 11:35
Verwijderd
Paultje118 heeft trouwens behoorlijk vaak dingen in nieuwstaat te koop...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten