Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Echte vrienden leer je las kennen als je ze écht nodig hebt. Zodra het lastig wordt lopen veel mensen weg, degene die dan nog overblijven zijn je echte vrienden.
Ik vind niet dat je op dat andere meisje boos moet worden. Omdat je vriendin geen antwoord wil geven moet je misschien maar de komende tijd kijken hoe ze doet? Probeer misschien ook met andere mensen om te gaan. Ga eens in de pauze bij andere meisjes (of jongens natuurlijk) uit je klas staan. Zo ben je niet alleen, maar kan je wel even afstand houden. En misschien ontstaat er wel ineens een andere vriendschap. |
![]() |
|
Coole avatar Michelllle!!
![]() Verder weet je dat nooit zeker, ik weet dat zelf ook niet en doe er altijd erg onzeker over. Ik denk dat wanneer je uitgenodigd wordt op een verjaardagsfeestje van de betreffende persoon, of als die persoon je echt een zwaar geheim vertelt, dat je dan wel vrij zeker kunt stellen dat diegene jou als goede vriend(in) ziet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden SimplyABoy19 | 1 | 17-08-2005 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Vriend jaloers op mijn ex-vriend lieve | 17 | 27-04-2005 19:22 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin+ vriendje Verwijderd | 23 | 26-06-2003 16:50 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal) Xerxes | 4 | 27-04-2003 17:48 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer iemand een vriend noemen... Gothic | 12 | 30-06-2002 13:49 |