Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, eigenlijk wel. Om eerlijk te zijn heb ik al drie keer dit gedicht aangeklikt en heb ik het twee keer helemaal gelezen, maar nog niet gereageerd.
Ik heb wel eens beter van je gelezen, maar je stijl pakt me wel. Het leest prettig moeilijk (als dat bestaat) vanwege je leuke, lange zinsconstructies. Een ding: volgens mij is het niet 'het hersenpan' maar 'de hersenpan', of wilde je iets anders zeggen met die 'het'? |
![]() |
|
Ja, ik heb het gedicht ook meerdere malen gelezen, maar nog niet gereageerd.
![]() Het is een heel mooi gedicht. Zoals ZitriN zegt is het ook nogal vaag, maar dat stoort mij niet. Verder zijn er misschien een paar grammaticale fouten, maar die merk ik niet op omdat ik het gedicht heel fijn vind lezen en ook heel erg dichterlijk vind! Goed gedaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder ben ik het me je eens. Ik vind het einde heel mooi en de stukjes die jij nu noemt ook, maar verder is het voor mij ook wel een hele grote... hoe zeg je dat... dichterlijkheidsoffensief, of zo. Maar ik heb het dan ook nog maar twee keer gelezen en ik heb bij dat soort dingen vaak dat het in mijn hoofd allemaal nog een beetje op zijn plek moet vallen. |
![]() |
|
Jup, het hersenpan moet de hersenpan zijn. Al vind ik dat wel véél lelijker, dus ik heb het iets aangepast. Ik zit zelf nu een beetje in tweestrijd, want aan de ene kant vind ik het wel "leuk" ofzo als het niet helemaal te begrijpen is. Maar aan de andere kant moet het niet alleen maar een brij van onduidelijkheden zijn. Ik dacht eigenlijk zelf juist dat dit wel één van de duidelijkere was.
Maar dankjewel voor alle (nuttige!!) reacties!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
deblondeblauweogenkenauvrauw Daanaap | 17 | 31-05-2010 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Tijdbom Verwijderd | 12 | 30-05-2010 16:16 | |
Verhalen & Gedichten |