Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2011, 20:58
Verwijderd
Hoi,

Ik ben zelf 17, en er is een jongen van 16 die heel graag seks met me wil, maar ik vind hem niet leuk, hoe kan ik hem het beste afwijzen?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2011, 21:00
Em.
Em. is offline
Gewoon zeggen 'nee, ik wil geen seks met jou'. En desnoods wat ruwer als het niet overkomt.
Ik vind het sowieso een beetje apart dat hij meteen met seks aankomt, terwijl je hem niet eens leuk vindt.
Oud 05-03-2011, 21:01
olha1
olha1 is offline
ehmm... het standaard: sorry maar ik voel niks voor je maar je bent wel een hele leuke jongen/meisje
of de bitch-aanpak: wat met mij? haha
of de ik wil je niet kwijt-aanpak: oo wat lief je bent echt heel leuk en ik vind je heel aardig maar we kunnen ook vriend(in)en blijven
Oud 05-03-2011, 21:01
olha1
olha1 is offline
Citaat:
Gewoon zeggen 'nee, ik wil geen seks met jou'. En desnoods wat ruwer als het niet overkomt.
Ik vind het sowieso een beetje apart dat hij meteen met seks aankomt, terwijl je hem niet eens leuk vindt.
idd
Oud 05-03-2011, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hem al meerdere malen gezegd dat ik hem niet leuk vind, en toen wilde hij blowen, nou zo gezegd zo gedaan, ik liep weg toen hij me wilde zoenen, en weer gezegd ik wil niks met of van je want ik vind je niet leuk. en nu blijft hij vragen van kom je blowen/waterpijp roken/ naar me toe, terwijl ik dus bij elkaar al 5x heb verteld hem niet leuk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2011, 21:10
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik heb hem al meerdere malen gezegd dat ik hem niet leuk vind, en toen wilde hij blowen, nou zo gezegd zo gedaan, ik liep weg toen hij me wilde zoenen, en weer gezegd ik wil niks met of van je want ik vind je niet leuk. en nu blijft hij vragen van kom je blowen/waterpijp roken/ naar me toe, terwijl ik dus bij elkaar al 5x heb verteld hem niet leuk te vinden.
Oh, ruwer dus. "Nee, ik vind je ontzettend irritant. Haha, denk je nu echt dat jij mij kan krijgen? Rot toch op man. Heb je al eens in de spiegel gekeken. Oh nee, dat kan zeker niet want dan breekt hij!" Ofzo?

Als mensen niet willen luisteren dan vragen ze zelf om zulke reacties! Of gewoon zeggen 'rot op' en weglopen oid.
Oud 05-03-2011, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Oh, ruwer dus. "Nee, ik vind je ontzettend irritant. Haha, denk je nu echt dat jij mij kan krijgen? Rot toch op man. Heb je al eens in de spiegel gekeken. Oh nee, dat kan zeker niet want dan breekt hij!" Ofzo?

Als mensen niet willen luisteren dan vragen ze zelf om zulke reacties! Of gewoon zeggen 'rot op' en weglopen oid.
Ja hij begint behoorlijk irritant te worden, en hij zei ook "ik ga voor je vechten tot ik je heb"
Met citaat reageren
Oud 05-03-2011, 21:30
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ja hij begint behoorlijk irritant te worden, en hij zei ook "ik ga voor je vechten tot ik je heb"
Getver. Nu ja, succes ermee in ieder geval! Vooral niet te aardig blijven. ;/
Oud 05-03-2011, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Getver. Nu ja, succes ermee in ieder geval! Vooral niet te aardig blijven. ;/
Ik zal alle tips onthouden, bedankt
Met citaat reageren
Oud 05-03-2011, 21:40
Em.
Em. is offline
Offtopic berichten verwijdert, houd het ontopic alsjeblieft. (:
Oud 05-03-2011, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Nee, dit is Onzin niet, dus houd het ontopic.
nja anyway ik spreek m morgen denk ik wel weer dus ik zal dan wat "harder" zijn en zeggen dat ik m niet moet
Met citaat reageren
Oud 05-03-2011, 21:42
Em.
Em. is offline
Je was sneller dan mijn edit.

Succes morgen.
Oud 05-03-2011, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Je was sneller dan mijn edit.

Succes morgen.
haha sneller als het licht

bedankt, ik hoop dat dat bord voor zijn kop eindelijk verdwijnt
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 18:15
AnneElise
AnneElise is offline
Ik weet niet of je het hem al hebt verteld?

Hoe ging het?!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 18:32
LW
LW is offline
Gewoon zeggen: Moet je eens even luisteren, je begint nu knap lastig te worden ik moet jou niet dus rot een heel eind op.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 22:38
Jefar
Jefar is offline
Schop in de privates
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 19:53
Verwijderd
Ik heb het hem verteld en hij was teleurgesteld maar begreep het gelukkig wel, het enige waar ik doorheen moest kijken was dat hij begon te janken toen ik hem vertelde hem niet te zien zitten, gelukkig begreep hij het uiteindelijk wel maar ik moest echt doorzetten, hard zijn werkte dus het beste
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 21:02
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik heb het hem verteld en hij was teleurgesteld maar begreep het gelukkig wel, het enige waar ik doorheen moest kijken was dat hij begon te janken toen ik hem vertelde hem niet te zien zitten, gelukkig begreep hij het uiteindelijk wel maar ik moest echt doorzetten, hard zijn werkte dus het beste
je moet maar denken 'het was zn eigen schuld'
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 21:16
Verwijderd
Citaat:
je moet maar denken 'het was zn eigen schuld'
Dat dacht ik uiteindelijk ook en toen doorgezet en was het gelukt
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 16:35
Verwijderd
Excellent.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 17:05
JamieL94
JamieL94 is offline
zeg gwn tegen die gene dat je alleen met iemand sex wilt hebben waar je gevoelens bij heb en dat je vrienden wilt blijven. vrienden en sex gaan niet samen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 18:46
olha1
olha1 is offline
Citaat:
zeg gwn tegen die gene dat je alleen met iemand sex wilt hebben waar je gevoelens bij heb en dat je vrienden wilt blijven. vrienden en sex gaan niet samen
behalve bij friends with benefits/sexbuddy's
Reageren

Regels voor berichten