Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2011, 16:26
Janiera
Janiera is offline
Discussie..

Hoe denk jij er over, geef ook een reden.

XXX(L)
Oud 29-03-2011, 16:55
Verwijderd
Kan best. Als je een relatie te ver vind gaan en het alleen bij zoenen wil houden kan je dat doen. Klinkt natuurlijk best raar. Maar denk dat er altijd wel iemand is van de twee die een relatie wil hebben met ie ander.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 16:59
Verwijderd
Ik spreek niet van relatie als er nog niet eens gezoend is. En zoenen voor de lol, zonder relatie als beste uitkomst te hebben, vind ik niet zo'n probleem. Zo lang de een de ander maar niet bewust aan het lijntje houdt.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 17:00
Volk
Volk is offline
Kan best. Maar het is niks voor mij.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Ik spreek niet van relatie als er nog niet eens gezoend is. En zoenen voor de lol, zonder relatie als beste uitkomst te hebben, vind ik niet zo'n probleem. Zo lang de een de ander maar niet bewust aan het lijntje houdt.
Juist. Hier ben ik het mee eens
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 18:47
Verwijderd
Dikke prima, ik ben voor Ik vind zoenen ook leuk als het zomaar voor een avondje is. Moet daar een reden voor zijn
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 18:51
Verwijderd
Prima want je hoeft aan niemand 'verantwoording' af te leggen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 19:02
Janiera
Janiera is offline
Citaat:
Prima want je hoeft aan niemand 'verantwoording' af te leggen.
jhaa daar ben ik het ook mee eens.
Oud 29-03-2011, 19:14
JamieL94
JamieL94 is offline
ik vind het het best kan, maar ikzelf doe daar niet aan mee.
ik zoen alleen met een jongen waar ik gevoelens voor heb
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ja idd, ik ga niet zomaar ff met iemand zoenen die ik niet eens ken. Of ik moet aangeschoten zijn ofzo.
Maar nu ik eenmaal een vriend heb, zoen ik daar mee en ik heb ook echt geen belang om met een ander te gaan zoenen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 07:58
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik vind zoenen gewoon lekker, en dan doe ik het gewoon zonder te veel gevoelens. Hoewel het wel lekkerder kan zijn als je een relatie hebt met iemand, maar dan was ik sowieso al begonnen met hem te zoenen.
Oud 31-03-2011, 08:15
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Als je een jongen niet kent, maar hem wel retegeil vind, dan heb je ook 'gevoelens' voor hem...alleen geen liefdesgevoelens

ontopic: zoenen is toch leuk en: voor zoenen is er inderdaad geen enkele wijze sprake van een relatie anders dan vriendschap
Oud 31-03-2011, 12:41
Roosje
Roosje is offline
Ik houd van zoenen, doen dus. Maar het is wel anders dan toen ik zestien was. Toen was ik wat afwachtender, wat bezorgder ook, én toen zocht ik overal iets achter. Nu niet meer.
Oud 31-03-2011, 13:23
Verwijderd
hmm.. ik denk zelf dat ik niet zo snel met iemand zal zoenen, wel in relatie dan..
is gewoon niets voor mij..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 13:36
Diamera
Diamera is offline
Ik vind het wel kunnen, als de ander er dan maar dezelfde ideeën bij heeft. Ik zou het zelf niet zo gauw doen denk ik, dan leer ik degene die het betreft liever eerst een beetje beter kennen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel kunnen, als de ander er dan maar dezelfde ideeën bij heeft. Ik zou het zelf niet zo gauw doen denk ik, dan leer ik degene die het betreft liever eerst een beetje beter kennen.
Ik ook want ik vind zoenen nét is meer voor relaties dan alleen maar voor het lekker.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 16:45
Verwijderd
Zelf zou ik het niet (snel) doen maar ik vind het wel kunnen. Ik zou het toch specialer vinden om met iemand te zoenen waarmee ik een relatie heb. Of in ieder geval goed ken.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 17:13
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Zelf zou ik het niet (snel) doen maar ik vind het wel kunnen. Ik zou het toch specialer vinden om met iemand te zoenen waarmee ik een relatie heb. Of in ieder geval goed ken.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 17:56
hebeenprobleem
hebeenprobleem is offline
Ikzelf vind zoenen al heel intiem. Ik zoen niet met iemand waar ik niiks mee heb. Waar ik geen gevoelens voor heb. En ik zoen liever wanneer ik iets wil met die persoon en die persoon met mij. Dus niet zomaar.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 19:46
Lente
Lente is offline
ik wacht op de ware
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 21:39
MiBe
MiBe is offline
Ik zou niet met iemand zoenen waar ik geen gevoelens voor heb. Ook als ik een meisje net leer kennen ga ik absoluut geen speeksel met haar uitwisselen, wat door sommigen wel als heel normaal gezien wordt.
Oud 01-04-2011, 08:37
Rysair
Rysair is offline
Alleen als ik aangeschoten ben zoen ik zonder gevoelens. Dan weet je dat je beide geen gevoelens voor elkaar hebt. Ik vind het dus wel kunnen als je aangeschoten/dronken bent, maar niet als je nuchter bent. Dan verwacht ik een dieperliggende reden waarom je zoent.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 09:02
MiBe
MiBe is offline
Ik vind alcohol daar echt zo'n waardeloze smoes voor hč
Oud 01-04-2011, 09:09
bubbles94
bubbles94 is offline
tjaa, zoenen zonder relatie is niet zo'n probleem, maar soms krijg je wel verkeerde verwachtingen er van..
want je kan wel met iemand zoenen, maar dan zou je dus nog steeds niet weten of diegene echt wat voor je voelt, omdat hij/zij ook misschien wel denkt dat het niks betekent..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 13:36
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=XwWwd6b0b_I

Zoenen is leuk, als je maar een klik hebt met diegene, op welke manier dan ook, liefde, geilheid, drank of gewoon alle twee zin in zoenen. Het maakt eigenlijk niets uit, zolang je alle twee maar dezelfde achterliggende gedachtte hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2011, 15:10
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik vind alcohol daar echt zo'n waardeloze smoes voor hč
als je een relatie hebt, dan wel.
als je geen relatie hebt, dan ist geen slappe smoes tog
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 15:41
sanni
sanni is offline
Ik zie niet in waarom je wel kunt zoenen zonder diepere gedachte als er drank in het spel is en als er geen drank in het spel is dat niet kan..

Verder vind ik t wel prima om te zoenen zonder relatie, zolang maar duidelijk is hoe en wat.
Oud 01-04-2011, 17:43
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
als je een relatie hebt, dan wel.
als je geen relatie hebt, dan ist geen slappe smoes tog
Net zo goed als je geen relatie hebt. Waarom zou alcohol invloed op je principes mogen hebben?
Oud 01-04-2011, 17:52
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Net zo goed als je geen relatie hebt. Waarom zou alcohol invloed op je principes mogen hebben?
ik vind dat het serieus moet zijn als je geen alcohol op hebt.
als je wel alcohol ophebt dan vind ik t wel kunnen om een avondje los te gaan.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 18:26
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Waarom niet? Dan zijn je principes blijkbaar niet zo strak, mja, dan is dat dus zo.
Oud 01-04-2011, 20:56
MiBe
MiBe is offline
Dan kun je ze naar mijn mening net zo goed helemaal over boord gooien, ook als je nuchter bent.
Oud 01-04-2011, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Dan kun je ze naar mijn mening net zo goed helemaal over boord gooien, ook als je nuchter bent.
Dit vind ik ook wel een beetje. Óf je vindt dat het wel kan, óf je vindt dat het niet kan. Maar alcohol zou daar geen verschil in moeten maken, want dan ben je gewoon een zwak persoon. Alsof dingen die normaal gesproken (volgens jouw principes) slecht zijn opeens goed worden als er alcohol in het spel is; dat slaat echt nergens op.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 21:10
sanni
sanni is offline
wat dus eigenlijk zou betekenen dat mensen die nooit alcohol drinken (en dus niet dronken kunnen worden) en mensen die gewoon hun grenzen goed kennen en niet verder komen dan lichtelijk aangeschoten.. Niet mogen zoenen omdat je serieus moet zijn wanneer je nuchter bent?
Oud 01-04-2011, 23:13
Verwijderd
Citaat:
wat dus eigenlijk zou betekenen dat mensen die nooit alcohol drinken (en dus niet dronken kunnen worden) en mensen die gewoon hun grenzen goed kennen en niet verder komen dan lichtelijk aangeschoten.. Niet mogen zoenen omdat je serieus moet zijn wanneer je nuchter bent?
Huh? Dat heb ik niet gezegd. Ik zeg alleen dat alcohol geen verschil moet maken. Je hebt een bepaald principe of je hebt het niet. Het drinken van alcohol zou daar geen rol in moeten hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 06:08
miekmuis
miekmuis is offline
Ik zou wel zoenen zonder dat ik met diegene een relatie heb, maar ik moet de jongen dan wel op zijn minst leuk vinden.
Oud 02-04-2011, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Huh? Dat heb ik niet gezegd. Ik zeg alleen dat alcohol geen verschil moet maken. Je hebt een bepaald principe of je hebt het niet. Het drinken van alcohol zou daar geen rol in moeten hebben.
Volgens mij vult ze je alleen aan
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij vult ze je alleen aan
Nee, ze maakt een assumptie dat je niet met anderen mag zoenen omdat je 'serieus moet zijn als je nuchter bent' en haar stukje begon met 'wat dus betekent'. Dat betekent dat ze een conclusie trekt en nogal een verkeerde.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 18:03
sanni
sanni is offline
mijn reactie is een minuut later geplaatst dan de jouwe, heb de jouwe ook niet gezien voor die van mij weg was. Mijn reactie was ook meer bedoeld naar Rysair. Sorry voor de verwarring.
Oud 02-04-2011, 23:54
evil inside
evil inside is offline
meeste relaties begint met zoenen
Oud 03-04-2011, 17:44
Verwijderd
ik vind dat je niet perse en relatie moet hebben, want dan zou je als je helemaal zat bent, en iemand op zn bek pakt dus meteen een relatie hebben? bullshit
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 01:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Prima seks zonder relatie gaat ook prima, dus waarom zoenen niet?
Oud 04-04-2011, 06:33
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
ik vind t behoorlijk fokt op als je zoent als je nuchter bent, terwijl je niet eens nadenkt over een relatie. dat die mensen niet drinken moeten ze zelf weten, maar ik vind dat als je alcohol ophebt het wel mag (zoenen zonder relatie). natuurlijk zoenen met een relatie is geen excuus voor (ookal ben je dronken of nuchter)
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 10:26
Verwijderd
Citaat:
ik vind t behoorlijk fokt op als je zoent als je nuchter bent, terwijl je niet eens nadenkt over een relatie. dat die mensen niet drinken moeten ze zelf weten, maar ik vind dat als je alcohol ophebt het wel mag (zoenen zonder relatie). natuurlijk zoenen met een relatie is geen excuus voor (ookal ben je dronken of nuchter)
Dat is toch idioot; als je alcohol op hebt kun je ook best je grenzen aanhouden. Dat je het idioot vindt om te zoenen zonder na te denken over een relatie, prima (vind ik trouwens onzin), maar het is te hypocriet voor worden dat het dan met alcohol wél zou mogen. Dan ben je gewoon een zwakke zielepoot, als je principes dan opeens geen stand houden. Of het is altijd prima, of het is nooit goed, maar niet en en. Want alcohol verandert je echt niet zó veel.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 10:29
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dus volgens jou is het maar slecht als je in nuchtere toestand hebt overwogen of je wel of niet iets wilt doen dat je leuk vind? En omdat je niet helder kunt denken als er alcohol in het spel is dan mag het opeens wel? En dat terwijl je met je nuchtere hoofd hebt besloten om dronken te worden? Rare moraal heb jij. Alcohol is bij mij de slechtse smoes ooit om iets te doen. Als je drinkt moet je er voor zorgen dat je geen dingen gaat doen die je als je nuchter bent ook niet zou doen. Maar dan vind ik.

Maar als ik het goed begrijp zul jij dus nooit nuchter een meisje zoenen en beginnen jouw relaties met alcohol?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 10:57
Verwijderd
Hahaha denken dat alcohol echt het verschil maakt.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 14:11
890133759
890133759 is offline
ik zoen zelf ook zonder relatie en dat komt niet doordat ik drink of zo.
ik vind hem leuk, ben verliefd, maar hij vindt mij alleen leuk dat hij me aardig vindt e.d...
waatom hij dan wel wil zoenen weet ik niet precies maarja.. ik ben allang blij dat hij dat ook wil (:
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 14:17
Volk
Volk is offline
Citaat:
ik zoen zelf ook zonder relatie en dat komt niet doordat ik drink of zo.
ik vind hem leuk, ben verliefd, maar hij vindt mij alleen leuk dat hij me aardig vindt e.d...
waatom hij dan wel wil zoenen weet ik niet precies maarja.. ik ben allang blij dat hij dat ook wil (:
Hij wil zoenen omdat jij het prima vindt.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 21:35
gangbang
gangbang is offline
Citaat:
ik wacht op de ware
als je dan lang moet wacht kan je beter tussen door ff iemand hebn
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Ja en dit slaat werkelijk nergens op. Als jij een principe hebt (in dit geval: niet zoenen zonder (te denken aan) een relatie), dan zou je dat principe ook mét alcohol op moeten houden, anders ben je dus gewoon een zwak persoon.

Alcohol zou geen enkel verschil moeten maken in de dingen die je doet. Ook met alcohol op ken je grenzen. Dit geldt natuurlijk voor alles.

Ik kan me niet herinneren dat ik met alcohol op ooit iets heb gedaan wat ik nuchter niet zou doen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 09:59
Verwijderd
ik vind zoenen zonder relatie prima, maar dan moet je wel zeker weten dat de ander ook alleen maar met je zoent omdat hij zoenen gewoon lekker vind. Anders kun je de ander gevoelig pijn doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten