Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ontopic: zoenen is toch leuk ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.youtube.com/watch?v=XwWwd6b0b_I
Zoenen is leuk, als je maar een klik hebt met diegene, op welke manier dan ook, liefde, geilheid, drank of gewoon alle twee zin in zoenen. Het maakt eigenlijk niets uit, zolang je alle twee maar dezelfde achterliggende gedachtte hebt. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
wat dus eigenlijk zou betekenen dat mensen die nooit alcohol drinken (en dus niet dronken kunnen worden) en mensen die gewoon hun grenzen goed kennen en niet verder komen dan lichtelijk aangeschoten.. Niet mogen zoenen omdat je serieus moet zijn wanneer je nuchter bent?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar als ik het goed begrijp zul jij dus nooit nuchter een meisje zoenen en beginnen jouw relaties met alcohol? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alcohol zou geen enkel verschil moeten maken in de dingen die je doet. Ook met alcohol op ken je grenzen. Dit geldt natuurlijk voor alles. Ik kan me niet herinneren dat ik met alcohol op ooit iets heb gedaan wat ik nuchter niet zou doen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vriend wil me zoenen & binnendoen anno2001 | 4 | 13-05-2015 08:06 | |
Liefde & Relatie |
nieuw moppie#1 | 5 | 25-09-2013 13:28 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Relatie zonder seks? Iduna | 70 | 13-05-2006 11:32 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen zonder relatie Dobomobo | 114 | 25-10-2005 19:43 | |
Liefde & Relatie |
Omgaan met ex-vriendin gaat moeilijk, wat te doen? Commondude | 6 | 27-08-2003 12:41 |