Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2011, 15:40
beapau_
beapau_ is offline
ik zou gewoon even advies willen vragen

het gaat over mijn vriendin zij is nog altijd super zot van haar ex maar die vind denkik mij nu leuk want we praten veel en hij zegt dat hij me mooi en lief vind, en ik denk dat ik ook iets voel voor hem, maar ik denk dat mijn vriendin super boos gaat zijn want ze is echt nog super super verliefd op hem maar hij moet haar niet meer HELP ME
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2011, 18:26
Verwijderd
Tip. Handiger om dit ergens anders te plaatsen

Als je echt wat voor hem voelt en hij is de ware denk is hij het waard als ik een boze vriendin aan over houd. Vraag ook haar hoe ze het zou vinden als haar ex een ander kreeg. Zo kan je achter haar reactie komen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 22:12
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
W&V > L&R. Mooie deal
Oud 30-03-2011, 16:26
Rysair
Rysair is offline
Liefde kan je niet bepalen. Je kan er verder niks aan doen tog
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 20:41
gangbang
gangbang is offline
ja er staat geen naam op hem geplakt dus wrm zou u vriendin boos zyn. ze heeft haar kans gehad hé
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 23:38
Verwijderd
Citaat:
ja er staat geen naam op hem geplakt dus wrm zou u vriendin boos zyn. ze heeft haar kans gehad hé
Ja, maar zo makkelijk is het natuurlijk niet. Tenminste, dat vind ik. Als dit een goede vriendin van haar is, dan snap ik dat het moeilijk is, want het is een beetje een dilemma. Aan de ene kant wil ze die jongen, maar aan de andere kant haar vriendin ook geen pijn doen.

Het is een afweging die je moet maken. Persoonlijk zou ik een vriendschap (zeker als het een goede is, met zekerheid dat je die vriendschap lang gaat behouden) nóóit riskeren voor een jongen van wie je niet eens zeker weet of het echt iets gaat worden en/of lang gaat duren. Daarbij zou ik het sowieso een vriendin niet aan willen doen.

Wat je wel kunt doen is er gewoon met haar over praten. Geef eerlijk jouw gevoelens toe, leg uit dat het (waarschijnlijk) wederzijds is en vraag wat zij er van vindt. Want dit is weer de andere kant van mijn verhaal: Als een vriendin smoorverliefd zou zijn op mijn ex, dan zou ik haar ook niet tegenhouden als zij er iets mee wil doen. Dus wie weet is jouw vriendin ook wel zo.

Ik zou het in ieder geval niet achter haar rug om toch gaan doen, want dat is een echt naaistreek en dat vergeeft ze je waarschijnlijk nooit.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2011, 16:25
honkballertje
honkballertje is offline
Misschien heeft die jongen überhaupt geen intresse in 1 van de 2? Is natuurlijk ook nog een mogelijkheid.
Als je iets met je verliefdheid wilt doen zul je toch eerst om 'goedkeuring' moeten vragen bij je vriendin als je wilt zorgen dat zij niet ineens 1 grote shock krijgt doordat jij niks verteld had.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2011, 16:37
Rosa15
Rosa15 is offline
Gewoon eerlijk vertellen, dat is het beste
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 11:54
Verwijderd
Je weet nog niet eens zeker of je wel wat voor hem voelt, als ik het goed begrijp. Dus op dit moment is er nog geen dilemma, want je gaat natuurlijk niet een jongen die je misschien wel leuk vindt verkiezen boven een vriendin die zeker weten een goede vriendin is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten