![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb dit ook gedaan en in heel grote mate (op het laatst zo'n 7-8 pillen per dag, heb er GELUKKIG geen blijvende schade aan overgehouden) en je moet nú met haar praten en hulp inschakelen. Je hebt heus wel iemand waar je naartoe kan en doe dit ook. Misschien zegt ze wel dat ze 2 pillen slikt, maar het zijn er vast meer. En het worden er ook meer als je niks doet.
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ageerde echter tegen het standpunt dat je er niet van af kan vallen. That's all.
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil nog veel meer typen, maar volgens mij kan ik toch niet helpen. |
![]() |
||
Citaat:
En nee, ik gebruik ze echt niet zelf. Ik heb mijn nichtje eraan onderdoor zien gaan. Zij overleed op haar zestiende en ik mis haar nog elke dag. Daarom zal ik hier zelf nooit aan beginnen. Jullie hebben gelijk: wat ben ik voor een vriendin als ik niet nu actie onderneem? :$ Ik ben vandaag ziek thuis, maar morgen stap ik direct naar een vertrouwenspersoon op school. En nogmaals: ik gebruik ze echt niet zelf en zou dat ook nooit doen. Ik heb een BMI van 19 en dat vind ik (en is ook) prima. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Laxeermiddelen Jesselyn | 14 | 29-07-2006 19:40 | |
Psychologie |
laxeertroep dwang ofzo Redhair | 7 | 07-04-2004 15:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Laxeermiddelen Mira Dos Santos | 40 | 06-03-2004 00:36 | |