![]() |
|
![]() |
ik ga graffiti-en, nouja, kladderen met een dikke stift, maar ik moet een naam hebben, weten jullie er een? het liefst één lettergreep zodat hij makkelijk word onthouden door mensen. ik heb nu de naam
-Shizzle- 2011 zeg me maar wat jullie er van vinden. ik heb al wat getekend, hier is de link voor de mensen die het willen zien: http://www.youtube.com/watch?v=m08BjIJjIt0 Laatst gewijzigd op 10-04-2011 om 15:48. Reden: iets vergeten :p |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik sluit me aan bij jou reactie. ![]() ![]() Overigens is dit meer opleuken van een jeugdsoos, maar wel door de gemeente ingehuurd en niet ''echt'' graffiti
||
Citaat:
![]() OT: Ik vind -SHIZZLE- nou niet echt een naam waaraan je iemand echt gaat herkennen aangezien het al een soort van bestaand woord is. Als ik jou was zou ik echt een kort woord/naam proberen te verzinnen ipv iets wat al bestaat. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
nou, ik vind -SHIZZLE- 2011 wel leuk
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Denk je echt dat er ook maar iemand onthoudt wat je naam is? Zolang het geklad met een stift is zien mensen alleen maar vandalisme. Als je werkelijk wil dat mensen je naam onthouden moet je er echt iets heel moois van maken.
Ik zit elke dag in de stoptrein Zwolle - Utrecht. Er is genoeg graffiti te zien op die route, maar ik kan me geen enkele naam herinneren. En ik ga er al een jaar langs. Het enige dat ik me herinner is een kabouter. That's it. Op deze manier maak je alleen maar dingen.
|
ik heb een schijthekel aan van die popi-jopie gasten die met een €1.20 watervaste stift een tag gaan kladden.
Zet je een mooie piece neer wat echt wat voorstelt dan ga ik nog op de uitkijk voor je staan maar dat taggen is lelijk, zielig na-aap gangstergedrag uit de states en slaat in zijn geheel nergens op.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sorry ExpoRules t is echt niet mn bedoeling je te kwetsen ofzo, maar alleen mensen die zelf echt graffitifan of kunstenaar ofzo zijn zullen op je naam letten en die hebben over het algemeen toch echt meer respect voor mensen die grote kunstwerken maken op gewaagde plekken....
Een duidelijk voorbeeld is Batave ![]() hij reist iedere dag met de trein, en de enigste die hij herkent is KBTR(dat is de tagnaam van diegene) oftewel die kabouter, dat is meteen ook een van de bekendste van nederland. Je moet dus echt wel van ontzettend goede huize komen wil je het een beetje ver schoppen in die wereld. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je kan toch ook iets gaan doen wat je leuk vind zonder daarbij je omgeving te vervuilen? Wat een kutinstelling heb jij zeg... Seriously, get some help, of een leven dat zou ook al helpen...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of kijk of je buren niet af en toe wat klusjes voor je hebben, verdien jij een leuk zakcentje en misschien help je die mensen er wel erg mee! Verder, tjah, free runnen of een andere buitensport met een beetje avontuurelement misschien? Ook dingen als leren koken, fotografie, samen met anderen een film maken, schrijven, en ga zo maar door kan leuk zijn? Er zijn zat cursussen en proeflessen te vinden om uit te zoeken wat je leuk vind. Go for it, voordat bureau Halt je te pakken krijgt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doe gewoon waar je lol aan beleeft of je er nou beroemd mee wordt of niet. 2394802 mensen hebben die droom en slechts enkele lukt het uiteindelijk... Juist de mensen die perse beroemd willen worden lukt het vaak niet, en degene die toevallig ff n youtubefilmpje plaatsen wel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En als je wilt schrijven, ook dáár is oefening voor nodig... Lees het boek uitblinkers van Malcolm Gladwell maar, de meeste succesvolle mensen zijn niet zomaar ineens beroemd geworden, ze hebben duizenden (zo rond de 10.000 schijnt) uren besteed aan datgene waar ze goed in zijn. Oh, het boek The artist's way van Julia Cameron zou je ook kunnen helpen om íets aan je creativiteit te doen, waardoor je meer inspiratie hebt, fijner in je vel zit, schijt leert hebben aan kritiek, complimentjes leert ontvangen etc. Dat boek is een 12 weken durende cursus waarbij je iedere dag 3 a4tjes vol schrijft 's ochtends, maakt niet uit waarover, en verder nog andere opdrachten maakt waardoor je hoofd leeg raakt en er dus ruimte is voor inspiratie. En anders, ik blijf er bij, als je je verveelt en je wilt dat mensen aan je denken is er geen betere manier dan door mensen te helpen. Help dat oude buurvrouwtje met de boodschappen dragen, biedt je buurman aan om z'n onkruid te wieden, etc. En als je iets aan je eigen onzekerheid doet wordt je vanzelf aantrekkelijker voor de mensen om je heen, zodat die meer met je willen omgaan, en voor je het weet heb je niet eens tijd meer om je te vervelen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 11-04-2011 om 18:57. |
![]() |
|
Afwezignummer2
Kijk die genialiteit. Die afwezigheid. Van 'talk to the hand'. Dat nummer2 erachter. 2 als in numeriek. Van 'don't waste my time on 2 more letters'. Kijk eens hoe iedereen ziet dat Afwezig al bezet was en je nummer2 had moeten gebruiken. Zo ben je modern. Trouwens, als je een hobby wilt, probeer eens niks met een ks te schrijven. Maar een idee en ik weet dat het moeilijk is, maar beter nu op je 14e geleerd dan op je 50e. Oh en alsjeblieft, hoe moeilijk is het om thAn neer te zetten? Then/than fout is mijn aartsvijand. Serieus? Als je alles zo graag opgeef, hoe denk je wat te worden met graffiti? |
![]() |
|
ik volg niet zo goed waarom je in creativiteit beter wil zijn dan de rest.
ten eerste doe je dat soort dingen vooral voor jezelf ten tweede is er een enorm scala aan talent en dus concurrentie ten derde wordt je goed door te oefenen
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wat vinden meiden van mijn hobby? Verwijderd | 11 | 18-08-2013 15:03 | |