Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2011, 18:47
ExpoRules
ExpoRules is offline
ik ga graffiti-en, nouja, kladderen met een dikke stift, maar ik moet een naam hebben, weten jullie er een? het liefst één lettergreep zodat hij makkelijk word onthouden door mensen. ik heb nu de naam
-Shizzle- 2011 zeg me maar wat jullie er van vinden. ik heb al wat getekend, hier is de link voor de mensen die het willen zien: http://www.youtube.com/watch?v=m08BjIJjIt0

Laatst gewijzigd op 10-04-2011 om 15:48. Reden: iets vergeten :p
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2011, 18:50
Verwijderd
Coole naam wat dacht van Strobe haha
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 18:53
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
Coole naam wat dacht van Strobe haha
ik weet t nog niet, ff luisteren wat andere zeggen, dan kies ik er wel een als me zelf nix beters invalt
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 18:55
Verwijderd
Hoeft ook niet hoor was meer een grapje
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 18:56
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
Hoeft ook niet hoor was meer een grapje
had gekunt toch vandaag op school wist ik un coole ma kben em kwijt
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 18:56
Verwijderd
He jammer was wel benieuwd
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 18:58
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
He jammer was wel benieuwd
ik moet nu gaan ma als ie me nog in valt laat ik t je weten
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 18:59
Verwijderd
Prima doei
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 20:07
Volk
Volk is offline
Als je met graffiti iets moois wil maken dat ook van een afstandje een beetje zichtbaar is moet je erop rekenen dat het een best prijzige hobby is. Zeker als je met regelmaat iets maakt en goeie bussen wil. En aangezien je beroemd wil worden zul je alle andere artiesten of taggers moeten inhalen, en sommige van hen hebben al door heel nederland hun tag of piece staan. Je kunt ook kijken of er bij jou in de buurt legale plaatsen zijn om te spuiten. Dat scheelt weer boetes.

Maar eigenlijk denk ik niet dat je beroemd gaat worden met graffiti. Er is al zoveel van dat het allemaal 1 massa is geworden. Heel af en toe zie je nog echt een kunstwerkje, maar het merendeel is gewoon vervuiling van het milieu.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 21:04
Verwijderd
Graffiti is idd een dure hobby.
Als tekenen niets voor jou was geef ik je bij graffiti ook weinig hoop, mensen denken vaak dat het alleen stoer is, maar wil je er wat mee bereiken of goed in worden vereist dat behoorlijk wat kunstzinnigheid,creativiteit en technieken.
De meeste mensen die er wat mee hebben bereikt zien het ook niet als iets om stoer te doen maar als kunst. En een groot gedeelte ervan heeft een kunstacademie gedaan.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 09:51
Verwijderd
Wat Volk zegt ja. Waarom wil je eigenlijk per se beroemd worden met een kunstwerk? Je kan toch ook thuis graffiti gaan spuiten oid. Gewoon voor de lol, en niet omdat je beroemd wordt. Want de kans is heel klein dat je met graffiti beroemd gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 11:07
Verwijderd
Wat Kikaa zegt idd ook nog, je kunt er misschien workshops in geven ofzo maar dan moet je echt ontzettend goed zijn en veel netwerken hebben want er zijn inmiddels ook best wat mensen die dat doen.

Daarbij vraag ik mezelf af waarom je precies beroemd wilt worden?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 14:45
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
Wat Volk zegt ja. Waarom wil je eigenlijk per se beroemd worden met een kunstwerk? Je kan toch ook thuis graffiti gaan spuiten oid. Gewoon voor de lol, en niet omdat je beroemd wordt. Want de kans is heel klein dat je met graffiti beroemd gaat worden.
ja okee, niet echt beroemt maar als ik overal mijn naam zet en mensen lezen dat en onthouden dat en denken dan soms aan me, dat is al genoeg voor mij. en dan heb ik wat te doen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 17:09
DAH
DAH is offline
Als je het maakt, maak dan wel 'kunstwerken', en niet van die onleesbare vandalisten teksten! En maak dan je naam ook duidelijk genoeg, dus leesbaar.
Oud 09-04-2011, 20:41
Rysair
Rysair is offline
Ja ik heb wel veel respect voor de graffiti-spuiters die door de gemeente wel eens worden ingehuurd om leegstaande panden vol te spuiten. En dan niet kladderen he, echt pure kunst met een genialiteit en humor aan boord.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 09:35
ExpoRules
ExpoRules is offline
jongens, ik denk dat ik voor -SHIZZLE- ga
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 11:32
-Richard-
-Richard- is offline
Citaat:
Ja ik heb wel veel respect voor de graffiti-spuiters die door de gemeente wel eens worden ingehuurd om leegstaande panden vol te spuiten. En dan niet kladderen he, echt pure kunst met een genialiteit en humor aan boord.
Dit dus:

En ik sluit me aan bij jou reactie.

Overigens is dit meer opleuken van een jeugdsoos, maar wel door de gemeente ingehuurd en niet
''echt'' graffiti
Oud 10-04-2011, 11:47
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Dit dus:

En ik sluit me aan bij jou reactie.
[afbeelding]

Overigens is dit meer opleuken van een jeugdsoos, maar wel door de gemeente ingehuurd en niet
''echt'' graffiti
Maar wel vet gedaan
OT: Ik vind -SHIZZLE- nou niet echt een naam waaraan je iemand echt gaat herkennen aangezien het al een soort van bestaand woord is. Als ik jou was zou ik echt een kort woord/naam proberen te verzinnen ipv iets wat al bestaat.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 15:26
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Maar wel vet gedaan
OT: Ik vind -SHIZZLE- nou niet echt een naam waaraan je iemand echt gaat herkennen aangezien het al een soort van bestaand woord is. Als ik jou was zou ik echt een kort woord/naam proberen te verzinnen ipv iets wat al bestaat.
Nee niet echt origineel. Ook van die namen als Prizzy, Drizzy enzo das allemaal al bedacht en niet leuk om na te doen. Moet origineel zijn maar toch goed in de mond liggen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 15:46
ExpoRules
ExpoRules is offline
nou, ik vind -SHIZZLE- 2011 wel leuk ik heb ook al wat gemaakt en op youtube gezet voor de mensen die het willen zien is hier de link: http://www.youtube.com/watch?v=m08BjIJjIt0
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 16:10
Verwijderd
Sorry, klinkt lullig, maar ik zie in dat filmpje geen kunst,
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 16:15
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
Sorry, klinkt lullig, maar ik zie in dat filmpje geen kunst,
je hebt gelijk, maar ik heb toch ook niet gezegt dat ik kunst ging maken?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 16:36
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
je hebt gelijk, maar ik heb toch ook niet gezegt dat ik kunst ging maken?
Nee dat heb je inderdaad niet gezegd, maar áls je dan illegale dingen gaat doen, doe het dan op z'n minst op een mooie manier, zodat er nog mensen zijn die het zullen kunnen waarderen. Of ga iets nuttigs met je leven doen, word je misschien niet beroemd door, maar krijg je wél waardering vanuit je omgeving.
Oud 10-04-2011, 16:46
Batave
Batave is offline
Denk je echt dat er ook maar iemand onthoudt wat je naam is? Zolang het geklad met een stift is zien mensen alleen maar vandalisme. Als je werkelijk wil dat mensen je naam onthouden moet je er echt iets heel moois van maken.

Ik zit elke dag in de stoptrein Zwolle - Utrecht. Er is genoeg graffiti te zien op die route, maar ik kan me geen enkele naam herinneren. En ik ga er al een jaar langs. Het enige dat ik me herinner is een kabouter. That's it.

Op deze manier maak je alleen maar dingen.
Oud 10-04-2011, 17:49
arPos
arPos is offline
ik heb een schijthekel aan van die popi-jopie gasten die met een €1.20 watervaste stift een tag gaan kladden.

Zet je een mooie piece neer wat echt wat voorstelt dan ga ik nog op de uitkijk voor je staan maar dat taggen is lelijk, zielig na-aap gangstergedrag uit de states en slaat in zijn geheel nergens op.
Oud 10-04-2011, 18:03
Verwijderd
Sorry ExpoRules t is echt niet mn bedoeling je te kwetsen ofzo, maar alleen mensen die zelf echt graffitifan of kunstenaar ofzo zijn zullen op je naam letten en die hebben over het algemeen toch echt meer respect voor mensen die grote kunstwerken maken op gewaagde plekken....

Een duidelijk voorbeeld is Batave
hij reist iedere dag met de trein, en de enigste die hij herkent is KBTR(dat is de tagnaam van diegene) oftewel die kabouter,
dat is meteen ook een van de bekendste van nederland.
Je moet dus echt wel van ontzettend goede huize komen wil je het een beetje ver schoppen in die wereld.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 18:13
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
Sorry ExpoRules t is echt niet mn bedoeling je te kwetsen ofzo, maar alleen mensen die zelf echt graffitifan of kunstenaar ofzo zijn zullen op je naam letten en die hebben over het algemeen toch echt meer respect voor mensen die grote kunstwerken maken op gewaagde plekken....

Een duidelijk voorbeeld is Batave
hij reist iedere dag met de trein, en de enigste die hij herkent is KBTR(dat is de tagnaam van diegene) oftewel die kabouter,
dat is meteen ook een van de bekendste van nederland.
Je moet dus echt wel van ontzettend goede huize komen wil je het een beetje ver schoppen in die wereld.
ik hoef het maar leuk te vinden om te doen, en dat vind ik
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 18:44
Verwijderd
Ik betwijfel of je het ook nog leuk vindt als je 20 uur op graffiti moet staan schrobben omdat je een Halt-straf hebt gekregen voor vandalisme. Maar het scheelt wel dat je je dan niet hoeft te vervelen!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 19:07
Batave
Batave is offline
Oud 10-04-2011, 20:29
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
ik hoef het maar leuk te vinden om te doen, en dat vind ik

Je kan toch ook iets gaan doen wat je leuk vind zonder daarbij je omgeving te vervuilen? Wat een kutinstelling heb jij zeg... Seriously, get some help, of een leven dat zou ook al helpen...
Oud 10-04-2011, 20:38
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:

Je kan toch ook iets gaan doen wat je leuk vind zonder daarbij je omgeving te vervuilen? Wat een kutinstelling heb jij zeg... Seriously, get some help, of een leven dat zou ook al helpen...
nou, zoals wat? want ik weet niet wat ik nog meer leuk vind, ik ben al lang blij dat ik iets heb gevonden waarmee ik me vermaak. maar jullie hebben gelijk.. maar ik weet gewoon nix anders leuks om te doen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 20:49
Verwijderd
Ga skaten,fotografie of zo.
Ik kan me niet voorstellen dat er niets anders is om je mee te vermaken...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 20:59
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
nou, zoals wat? want ik weet niet wat ik nog meer leuk vind, ik ben al lang blij dat ik iets heb gevonden waarmee ik me vermaak. maar jullie hebben gelijk.. maar ik weet gewoon nix anders leuks om te doen.
Probeer érgens vrienden vandaan te halen, een sportclub, school, cursus, máákt niet uit, maar dingen met vrienden doen is altijd leuker dan in je eentje. Of pak het gewoon tekenen weer op, en dan dingen als zentangles of doodles, daarmee dood je de tijd, ontstaat er best wat leuks en daar heb je écht geen te gekke skillz voor nodig ofzo.

Of kijk of je buren niet af en toe wat klusjes voor je hebben, verdien jij een leuk zakcentje en misschien help je die mensen er wel erg mee!

Verder, tjah, free runnen of een andere buitensport met een beetje avontuurelement misschien?

Ook dingen als leren koken, fotografie, samen met anderen een film maken, schrijven, en ga zo maar door kan leuk zijn? Er zijn zat cursussen en proeflessen te vinden om uit te zoeken wat je leuk vind. Go for it, voordat bureau Halt je te pakken krijgt
Oud 10-04-2011, 22:36
Jefar
Jefar is offline
Doe Jefar als naam want Jefar is koning
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 10:30
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Doe Jefar als naam want Jefar is koning
Doe Rysair, want Rysair is koning.

Kijk als je zoiets kan, dan huur ik je in en mag je me kamer komen opfleuren.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 17:09
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
Doe Rysair, want Rysair is koning.

[afbeelding]

Kijk als je zoiets kan, dan huur ik je in en mag je me kamer komen opfleuren.
neej, dat gaat niet lukken
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 17:10
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
Probeer érgens vrienden vandaan te halen, een sportclub, school, cursus, máákt niet uit, maar dingen met vrienden doen is altijd leuker dan in je eentje. Of pak het gewoon tekenen weer op, en dan dingen als zentangles of doodles, daarmee dood je de tijd, ontstaat er best wat leuks en daar heb je écht geen te gekke skillz voor nodig ofzo.

Of kijk of je buren niet af en toe wat klusjes voor je hebben, verdien jij een leuk zakcentje en misschien help je die mensen er wel erg mee!

Verder, tjah, free runnen of een andere buitensport met een beetje avontuurelement misschien?

Ook dingen als leren koken, fotografie, samen met anderen een film maken, schrijven, en ga zo maar door kan leuk zijn? Er zijn zat cursussen en proeflessen te vinden om uit te zoeken wat je leuk vind. Go for it, voordat bureau Halt je te pakken krijgt
schrijven is wel leuk maar wat kan ik ermee, ik ben toch nooit zo goed als echte schrijvers en wie gaat mijn verhaal dan lezen? niemand denk ik.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 17:14
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:

en dat tekenen, ik heb ze op youtube gezet en heb net 50 views ofzo, maar als je eens wil kijken wat je ervan vind. want als ik iets wil doen wil ik er wel goed in zijn, of er op zijn minst aanleg voor hebben zodat ik goed kan worden. typ op youtube maar eens in GsanderG, dan staat de eerste pagina vol met mijn tekeningen. ik ben 14, dus.. maar als ik slecht ben dan kan ik beter nu stoppen want dan word het toch nix..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 17:14
Verwijderd
Waarom wil je zo graag beroemd worden? Je hoeft toch niet een hobby te hebben waar je perse beroemd mee wordt? Het gaat er om of je het leuk vindt en of je ermee kan ontspannen, niet of je wel of niet beroemd wordt. Ik denk dat het dan ook niet zo leuk is om te doen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 17:28
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
Waarom wil je zo graag beroemd worden? Je hoeft toch niet een hobby te hebben waar je perse beroemd mee wordt? Het gaat er om of je het leuk vindt en of je ermee kan ontspannen, niet of je wel of niet beroemd wordt. Ik denk dat het dan ook niet zo leuk is om te doen.
tja, altijd als ik iets leuks doe is die drang om beroemt te worden ook weg, maar als ik me dan verveel wil ik dat mensen aan me denken, en dat maakt het dan weer goed ofzo, ik snap ook niet hoe ik werk
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 18:14
Verwijderd
Citaat:
schrijven is wel leuk maar wat kan ik ermee, ik ben toch nooit zo goed als echte schrijvers en wie gaat mijn verhaal dan lezen? niemand denk ik.
als je tekenen niet leuk vond of niet bij je vond passen(stond eerst in je beginpost) hoe weet je dan zo zeker dat dat bij kunst niet hetzelfde verhaal is?
Doe gewoon waar je lol aan beleeft of je er nou beroemd mee wordt of niet.
2394802 mensen hebben die droom en slechts enkele lukt het uiteindelijk...
Juist de mensen die perse beroemd willen worden lukt het vaak niet, en degene die toevallig ff n youtubefilmpje plaatsen wel
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 18:20
Batave
Batave is offline
Citaat:
Wie gaat je gekladder waarderen? Niemand behalve jij denk ik.
Oud 11-04-2011, 18:30
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
Wie gaat je gekladder waarderen? Niemand behalve jij denk ik.
ik heb het over een boek schrijven, een verhaal, niet dat gekladder, ik snap dat mensen dat niet zullen warderen...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 18:32
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
en dat tekenen, ik heb ze op youtube gezet en heb net 50 views ofzo, maar als je eens wil kijken wat je ervan vind. want als ik iets wil doen wil ik er wel goed in zijn, of er op zijn minst aanleg voor hebben zodat ik goed kan worden. typ op youtube maar eens in GsanderG, dan staat de eerste pagina vol met mijn tekeningen. ik ben 14, dus.. maar als ik slecht ben dan kan ik beter nu stoppen want dan word het toch nix..
Doe eens even niet zo onzeker jij Ik vind dat je voor iemand van 14 zéker niet slecht tekent. Sterker nog, vraag mij om een pitbull te tekenen en ik kom niet eens in de buurt van wat jij hebt getekend. Als je écht goed wil worden zul je moeten blijven oefenen, omdat je het léuk vind. En youtube, daarbij zul je moeten netwerken, wat ik daarmee bedoel, reageer op andere mensen, zodat zij jou aanklikken etc. Maar beter nog denk ik dat je met tekeningen op deviantart.com terecht kunt, aangezien youtube echt meer voor filmpjes is, en als je bij deviantart.com 'netwerkt' dus reageert op anderen, favorieten toevoegt etc. Dan krijg je ook veel meer bekijks. En je kunt gelijk je engels oefenen, twee vliegen in één klap Ik heb een paar goeie msnvrienden overgehouden aan deviantart. Dus, niet zo onzeker zijn, kappen met die 'graffitti' crap, voor bureau Halt je kauwgom laat krabben en gewoon weer bezig gaan met tekenen!

En als je wilt schrijven, ook dáár is oefening voor nodig... Lees het boek uitblinkers van Malcolm Gladwell maar, de meeste succesvolle mensen zijn niet zomaar ineens beroemd geworden, ze hebben duizenden (zo rond de 10.000 schijnt) uren besteed aan datgene waar ze goed in zijn. Oh, het boek The artist's way van Julia Cameron zou je ook kunnen helpen om íets aan je creativiteit te doen, waardoor je meer inspiratie hebt, fijner in je vel zit, schijt leert hebben aan kritiek, complimentjes leert ontvangen etc. Dat boek is een 12 weken durende cursus waarbij je iedere dag 3 a4tjes vol schrijft 's ochtends, maakt niet uit waarover, en verder nog andere opdrachten maakt waardoor je hoofd leeg raakt en er dus ruimte is voor inspiratie.

En anders, ik blijf er bij, als je je verveelt en je wilt dat mensen aan je denken is er geen betere manier dan door mensen te helpen. Help dat oude buurvrouwtje met de boodschappen dragen, biedt je buurman aan om z'n onkruid te wieden, etc.

En als je iets aan je eigen onzekerheid doet wordt je vanzelf aantrekkelijker voor de mensen om je heen, zodat die meer met je willen omgaan, en voor je het weet heb je niet eens tijd meer om je te vervelen
Oud 11-04-2011, 18:51
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
Doe eens even niet zo onzeker jij Ik vind dat je voor iemand van 14 zéker niet slecht tekent. Sterker nog, vraag mij om een pitbull te tekenen en ik kom niet eens in de buurt van wat jij hebt getekend. Als je écht goed wil worden zul je moeten blijven oefenen, omdat je het léuk vind. En youtube, daarbij zul je moeten netwerken, wat ik daarmee bedoel, reageer op andere mensen, zodat zij jou aanklikken etc. Maar beter nog denk ik dat je met tekeningen op deviantart.com terecht kunt, aangezien youtube echt meer voor filmpjes is, en als je bij deviantart.com 'netwerkt' dus reageert op anderen, favorieten toevoegt etc. Dan krijg je ook veel meer bekijks. En je kunt gelijk je engels oefenen, twee vliegen in één klap Ik heb een paar goeie msnvrienden overgehouden aan deviantart. Dus, niet zo onzeker zijn, kappen met die 'graffitti' crap, voor bureau Halt je kauwgom laat krabben en gewoon weer bezig gaan met tekenen!

En als je wilt schrijven, ook dáár is oefening voor nodig... Lees het boek uitblinkers van Malcolm Gladwell maar, de meeste succesvolle mensen zijn niet zomaar ineens beroemd geworden, ze hebben duizenden (zo rond de 10.000 schijnt) uren besteed aan datgene waar ze goed in zijn. Oh, het boek The artist's way van Julia Cameron zou je ook kunnen helpen om íets aan je creativiteit te doen, waardoor je meer inspiratie hebt, fijner in je vel zit, schijt leert hebben aan kritiek, complimentjes leert ontvangen etc. Dat boek is een 12 weken durende cursus waarbij je iedere dag 3 a4tjes vol schrijft 's ochtends, maakt niet uit waarover, en verder nog andere opdrachten maakt waardoor je hoofd leeg raakt en er dus ruimte is voor inspiratie.

En anders, ik blijf er bij, als je je verveelt en je wilt dat mensen aan je denken is er geen betere manier dan door mensen te helpen. Help dat oude buurvrouwtje met de boodschappen dragen, biedt je buurman aan om z'n onkruid te wieden, etc.

En als je iets aan je eigen onzekerheid doet wordt je vanzelf aantrekkelijker voor de mensen om je heen, zodat die meer met je willen omgaan, en voor je het weet heb je niet eens tijd meer om je te vervelen
dankje, maar ik weet niet of ik tekenen echt leuk vind. en iets anders om te doen weet ik ook niet, maar ik ga eens kijken op die site die je me gaf. die pitbul heb ik trouwens nagetekend van een voorbeeld.. maar dat staat er ook bij, daarom is het ook een fail

Laatst gewijzigd op 11-04-2011 om 18:57.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 19:11
ExpoRules
ExpoRules is offline
JustADreamer? ik wilde wat tekeningen downloaden maar dat gaat niet, geen JEPG files, en dat zijn mijn tekeningen, weet jij wat ik nu moet doen of maak je geen gebruik van die site?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 20:22
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Afwezignummer2

Kijk die genialiteit.
Die afwezigheid. Van 'talk to the hand'. Dat nummer2 erachter. 2 als in numeriek. Van 'don't waste my time on 2 more letters'. Kijk eens hoe iedereen ziet dat Afwezig al bezet was en je nummer2 had moeten gebruiken. Zo ben je modern.

Trouwens, als je een hobby wilt, probeer eens niks met een ks te schrijven. Maar een idee en ik weet dat het moeilijk is, maar beter nu op je 14e geleerd dan op je 50e. Oh en alsjeblieft, hoe moeilijk is het om thAn neer te zetten? Then/than fout is mijn aartsvijand.
Serieus? Als je alles zo graag opgeef, hoe denk je wat te worden met graffiti?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 21:55
arPos
arPos is offline
ik volg niet zo goed waarom je in creativiteit beter wil zijn dan de rest.

ten eerste doe je dat soort dingen vooral voor jezelf
ten tweede is er een enorm scala aan talent en dus concurrentie
ten derde wordt je goed door te oefenen
Oud 12-04-2011, 12:41
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
had gekunt toch vandaag op school wist ik un coole ma kben em kwijt
Als je m zelf niet kan onthouden was ie waarschijnlijk ook zo goed niet
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 15:51
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
JustADreamer? ik wilde wat tekeningen downloaden maar dat gaat niet, geen JEPG files, en dat zijn mijn tekeningen, weet jij wat ik nu moet doen of maak je geen gebruik van die site?
Huh, volgens mij heb ik ook gewoon JPEGjes geupload hoor... Maar anders moet je hem even openen in paint en dan 'opslaan als' en dan PNG file kiezen als bestandstype, die moeten ze wel doen toch? *heeft geen idee*
Reageren

Regels voor berichten