Advertentie | |
|
![]() |
|
Als niemand 'zomaar ineens contact zou zoeken' zou helemaal niemand elkaar kennen. Het is alleen maar goed als je een keer wat tegen hem zegt. Vraag hem idd naar welke school hij gaat, waar hij weer uit moet stappen etc. proberen er een beetje een gesprek van te maken ipv alleen even kort 'hi' zeggen.
succes ![]() |
![]() |
|
"Hey."
"Hoi." "Ik zie je hier vaak in de bus stappen, zit hier in de buurt op school?" "Ja, ik zit in blablablabla. Jij dan? " "Oke, ik zit op blalblabla. In welke klas zit je?" "Klas blablabla." Dan heb je al een idee hoe oud hij is. Dan kan je nog beginnen over het weer en vanaf daar weer beginnen over sport. zoveel mogelijkheden. |
![]() |
|
Ik begrijp wel dat het eng is en tegen hem praten kijkt vast een bigger deal dan het waarschijnlijk zal zijn. Volgende keer dat je naar de bus gaat, lief naar hem lachen en 'hoi' zeggen, kijken hoe hij reageert. En dan kan je inderdaad vragen zo van, waar neemt deze bus jou elke ochtend mee naartoe, wat doe je daar dan, hoe heet je eigenlijk, ik heet zo en zo, en als het je bevalt kan je misschien zelfs zijn nummer vragen.
![]()
|
![]() |
Heey! Heel erg bedankt. Waarschijnlijk zie ik hem dinsdag ochtend
weer en dan zal ik lief naar hem lachen en groeten ![]() Als ik niet ineens dicht klap! Ik houd jullie op de hoogte over zijn reactie! ![]() @cherry_springs ik ga echt helemaal gek worden als ik z'n nummer uiteindelijk heb hahah! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
aan het staren was hihi :$ en ik kreek meteen vlinders in mijn buik toen ik hem zag ![]() Alleen ik ben echt bang dat er nadat ik hem gegroet heb er meteen stiltes gaan vallen enz. Ook ben ik best wel een kwebbelkous als ik je eenmaal ken, maar ik word altijd verlegen als verliefd ben. ![]() Doeeeg! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Heey !
Jaa ik hoop echt dat er geen stiltes vallen ![]() Maar ik zat te denken, zouden jullie het zelf niet raar vinden als iemand je ineens groet en een gesprek met je voert enz bij de bushalte? Ik zou het best wel raar vinden als iemand mij zo groeten en vervolgens vraagt hoe ik heet enz. Groeten lijkt me nog niet zo erg. ![]() |
![]() |
|
Om eerlijk te zijn, zou ik dat zelf ook 'n beetje raar vinden inderdaad
![]() Misschien is 't 'n idee om dan maar gewoon eerlijk te zijn en hem te vertellen dat je 'm al 'n tijdje leuk vind. Weet je direct waar je aan toe bent ![]() ![]()
||
Citaat:
En dat maakt het gelijk 3 jongens die het wel leuk vinden aangesproken te worden vs 1 meisje die het raar lijkt aangesproken te worden. Je wilt een jongen aanspreek dus ik zeg DOEN ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon iets actueels of iets luchtigs. Als je maar geen hele diepzinnige gesprekken begint zal hij de aandacht waarschijnlijk wel waarderen (aangezien hij in de bus toch niet echt iets 'moet' doen heeft hij prima tijd voor een praatje) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De wereld van glas Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
De Kantine |
Wie vind je de mooiste man/vrouw die je vandaag gezien hebt? En wat deed je toen? Rodion | 309 | 03-10-2006 22:35 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #37 Verwijderd | 500 | 29-06-2006 09:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Kettingreactie Merande | 500 | 20-01-2005 10:27 | |
De Kantine |
Wie is de mooiste man/vrouw die je vandaag gezien hebt? Ovidius | 306 | 19-02-2004 21:37 | |
Liefde & Relatie |
Mooie meid bij bushalte, hoe aanspreken? Commondude | 22 | 30-06-2003 12:12 |