![]() |
|
![]() |
Dat zou kunnen inderdaad, maar ik werd de dag na de seks dus ongesteld, zoals ook zou moeten volgens mijn cyclus. Dus dan kan het niet zo zijn dat die dag daarvoor nog een vruchtbare dag was, lijkt mij toch? En sperma blijft volgens mij niet 14 dagen leven, zodat ik alsnog in mijn vruchtbare periode daarop zwanger zou kunnen raken daarvan, toch? En afgelopen maand heb ik weer een menstruatie gehad en een negatieve zwangerschapstest. Moest gisteren dus ongesteld worden en ben meestal heel regelmatig, maar kan zijn dat het dus nog wel komt. Heb net een test gehaald, die ga ik morgenochtend doen! Zit erg in spanning.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
eerlijk gezegd, omdat ik al 5 jaar de pil neem , heb k nooit over een cyclus nagedacht!
![]() maar in m'n cursus staat er , ongeveer 14 dagen na de eerste dag van je menstruatie, afhankelijk van je cyclus. idd door invloeden van buitenaf (zoals stress) kan dat verschillen. sperma kan idd zo lang blijven maar je hebt maar 12-24uur de tijd om een optimale bevruchting te hebben.. idd ja van een cursus kun je het niet zo goed weten , het ligt vooral bij jezelf |
![]() |
||
Citaat:
Je kan het trouwens ook in een agenda bijhouden, zo zie je ongeveer wel wat je cyclus is... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote zwangerschaps- en babytopic #9 Verwijderd | 500 | 20-01-2010 16:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Overtijd? Maps | 28 | 15-08-2004 10:59 | |
Seksualiteit |
Double Dutch?? KiMZz | 22 | 17-02-2003 17:40 | |
Psychologie |
Dit briefje kreeg ik van van mijn beste vriendinnetje, hoe kan ik haar helpen? Palmboompje | 25 | 18-12-2002 19:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |