| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik regel meestal ook subs hoor. Omdat accenten soms lastig zijn (bijvoorbeeld Snatch, Lock, Stock etc) en inderdaad; volume. Met de kanttekening dat ik er eigenlijk niet op let behalve wanneer ik niet zeker ben van wat ik hoorde.
Anyway; OT: Breaking.Bad.S03.720p.WEB-DL.DD5.1.h264-RTARHD 127.Hours.2010.1080p.BluRay.x264-SECTOR7 Tangled.2010.PROPER.1080p.BluRay.x264-CiNEFiLE The.Fighter.2010.1080p.BluRay.x264-REFiNED New.Kids.Turbo.2010.DUTCH.720p.BluRay.x264-VeDeTT |
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb overigens wel mn eerste NLse subs voor Borgias gedownload, die ik ga uitproberen. Want daarvoor moet ik wel soms op pauze klikken en een woord opzoeken. Woorden als "concubine" ken ik niet.
|
||
|
|
|
dat is een vrouw die een soort van getrouwd is met een man, maar dan toch ook weer niet, door bijvoorbeeld sociale status. Een prins was bijvoorbeeld vroeger verplicht om te trouwen met een of andere prinses voor politieke redenen; maar hij kon dan wel een relatie met nog iemand anders buiten het officiële huwelijk hebben. Een concubine was in de praktijk vaak "de vrouw van" en de huwelijkspartner had meer een symbolische/politieke rol.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Ik vind dat denk ik slechter te volgen dan The Wire.Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
idd een nieuwe term ofzo.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ot: Nieuwe Game of Thrones ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en Treme, en nog wat episodes van Fringe. Maar ik loop nogal wat achter merk ik :/
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Werk, Geld & Recht |
[Centraal] Het Belasting-topic Verwijderd | 500 | 28-01-2010 13:12 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheisme vs agnosticisme: welke is een betere houding om aan te nemen in het leven? Gatara | 106 | 21-06-2008 12:37 | |
| Liefde & Relatie |
M'n ex maakt me zo onzeker... devilcat | 73 | 13-01-2004 11:49 | |
| Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Je ideale samenleving Rerisen Phoenix | 35 | 16-02-2003 13:42 | |