Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb je al aan haar gevraagd waarom ze dat soort verhalen verzint? Geef gewoon aan dat jij het niet fijn vind dat zij allemaal verhalen loopt te verzinnen.
![]() Ik zou gewoon even naar haar toe gaan om het allemaal te vragen. Probeer het ook niet via msn / sms te doen ofzo, dat is toch heel anders. |
![]() |
|
Nou, ik heb haar vandaag gevraagd. Het blijkt inderdaad allemaal verzonnen. Toen ik over haar vader begon, hij bleek ziek te zijn maar hij leeft nog. Toen begon ze te huilen. Blijkbaar heeft ze het er erg moeilijk mee dat ze dit tegen me heeft gelogen. Maar we zijn, zoals iedereen al zij, nog gewoon vriendinnen.
Toen ik vroeg waarom ze het deed, zei ze: "gewoon".... Dus dat snap ik niet echt.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Nee, nog steeds geen uitleg. Ik begin steeds meer te denken dat ze nog op me is, en dat ze daarom me ontwijkt. Ze gaat niet meer zo heel veel met me om, dus misschien om mij uit haar hoofd te zetten.... Ik weet het niet. Misschien denk ik dit alleen maar omdat ik het hoop... ![]() Maar wat moet ik dan doen? Ik had zelf het idee om te vragen of ze ergens bang voor is...
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Als je zelf je twijfels erbij hebt, of je haar nog wel kan vertrouwen is het misschien toch wel verstandig om gewoon wat afstand te nemen. Je hoeft haar niet meteen te negeren en overal te verwijderen
![]() Het is voor jullie een rare situatie, en als jij verder geen duidelijkheid van haar krijgt dan wordt het volgens mij gewoon energieverslindend en daar moet je voor oppassen. |
![]() |
|
Nou even een update!
Ik heb met haar gepraat maar ik krijg het er niet uit waarom ze nou gelogen heeft, en of ze nog op mij is. Ondertussen ben ik verliefd, niet op haar, maar ze vraagt steeds op wie ik ben. Als ik in mijn 2e naam op msn iets met liefde heb staan vraagt ze steeds: Wie is het. Gaat het over mij... etc etc etc. Dus.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
eerste date twinkebel | 101 | 29-01-2006 22:06 | |
Liefde & Relatie |
kan iemand die vaak is vreemdgegaan, nog ooit een monogame relatie krijgen? Optima | 160 | 17-07-2005 14:39 |