Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2011, 11:43
Verwijderd
En door!
Advertentie
Oud 06-05-2011, 11:46
Verwijderd
Ik heb 'm ook uitgelezen. Ik kan me zó niet verplaatsen in dat verhaal dat ik niet zo goed weet of ik nou blij moet zijn of toch een tikkeltje bedroefd vanwege het gebrek aan empathisch vermogen
Oud 06-05-2011, 11:48
Verwijderd
Ik heb gereageerd
Oud 06-05-2011, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 'm ook uitgelezen. Ik kan me zó niet verplaatsen in dat verhaal dat ik niet zo goed weet of ik nou blij moet zijn of toch een tikkeltje bedroefd vanwege het gebrek aan empathisch vermogen
een lage psychosociale belastbaarheid heet zoiets
Oud 06-05-2011, 11:50
Verwijderd
goede samenvatting sarah
Oud 06-05-2011, 11:58
Verwijderd
Ik begrijp ook niet waarom-ie zo'n verhaal op internet gaat dumpen. Alsof reaguurders 'm beter kunnen maken Zoek professionele hulp, man.
Oud 06-05-2011, 12:01
Verwijderd
Die heeft hij al en die vindt hij niet goed maar gelukkig is er meer dan één psychiater in België.
Oud 06-05-2011, 12:04
Verwijderd
Ook bizar; zit je met zulke issues en dan is een random psychiater "niet goed". Ik had me toch bescheidener en opener opgesteld ten aanzien van iemand die d'r vrij lang voor geleerd heeft of zo.
Oud 06-05-2011, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Ook bizar; zit je met zulke issues en dan is een random psychiater "niet goed". Ik had me toch bescheidener en opener opgesteld ten aanzien van iemand die d'r vrij lang voor geleerd heeft of zo.
hij vindt deze niet goed omdat het juist geen random psychiater is, maar degene die hem ook uit zijn vorige depressie heeft geholpen, waardoor zijn hoofd hem aan zijn vorige depressie doet denken!
Nouja de meeste mensen vinden het juist fijn als ze terugkunnen naar dezelfde

Maargoed, op zich is het met een psychiater wel fijn als het klikt. Met een psycholoog nog belangrijker trouwens.
Oud 06-05-2011, 12:06
Verwijderd
Citaat:
hij vindt deze niet goed omdat het juist geen random psychiater is, maar degene die hem ook uit zijn vorige depressie heeft geholpen, waardoor zijn hoofd hem aan zijn vorige depressie doet denken!
Nouja de meeste mensen vinden het juist fijn als ze terugkunnen naar dezelfde
Eh, oh. Stond dat allemaal in die tl;dr-post? Want daar heb ik dan toch ernstig overheen gelezen
Oud 06-05-2011, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Eh, oh. Stond dat allemaal in die tl;dr-post? Want daar heb ik dan toch ernstig overheen gelezen
Ja dat stond erin
Oud 06-05-2011, 12:07
Verwijderd
oei dat verhaal

ik heb een ander toetsenbord aangesloten omdat de t kapot is en nu doe ik toch automatisch copy paste als ik een T nodig heb
Oud 06-05-2011, 12:08
Verwijderd
Een fijne boosmaker uit kwaliteitskrant The Sun. Het 7-jarige Britse meisje Bree Evans krijgt elke twee maanden botox en filler ingespoten door haar moeder Sharon. Het kind heeft bovendien permanente make-up op haar wenkbrauwen gekregen.

"Ik doe dit voor Bree zodat ze een ster zal worden", verklaart Sharon aan The Sun, "Alle A-actrices en -bekendheden beginnen tegenwoordig vroeg. Bree zal opvallen door haar grote lippen en haar superzachte, rimpelvrije huid."

Van kritiek wil Sharon niet horen: "Ze is mijn kind en dit is mijn besluit. Dit zal haar voor de rest van haar leven vormen. (...) Dat ik haar zo jong al deze schoonheidsbehandelingen geef, zal haar later redden van rimpels. Het zal haar bovendien geld voor make-up en cosmetische operaties besparen in de toekomst."

Sharon doet alle botox- en fillerbehandelingen zelf. Ze heeft ooit een korte cursus schoonheidsbehandeling gevolgd "en die kennis helpt". Van kritiek trekt ze zich weinig aan: "Ik weet wel dat mensen boos zullen zijn maar dat kan me niks schelen. Dit is mijn dochter en ik moet ervoor zorgen dat ze een ster wordt."

Mijn vertrouwen in de mensheid is weer een stukje verder gezakt.
Oud 06-05-2011, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Ja dat stond erin
Haha, kut. Nou ja het was dan ook een hele opgave het door te lezen
Oud 06-05-2011, 12:09
Verwijderd
Hij is ook wel iemand met een externe schuldattributie
Oud 06-05-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
wat is dat?
Oud 06-05-2011, 12:18
Mc Kauw
Mc Kauw is offline

Ik HAAT online spelletjes waarbij je een team hebt en dat je dan verdomme 3 keer op een rij in een team zit vol noobs en broodmongolen!

Godverdomme wat een bloed onder de nagel vandaan trekkerietus, de tering!
Oud 06-05-2011, 12:24
Verwijderd
Citaat:
wat is dat?
Hij geeft anderen de schuld, maar niet zichzelf.
Oud 06-05-2011, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Hoe kan je nou niet zien dat het niet aan hem ligt
Oud 06-05-2011, 12:27
Verwijderd
Meh Breaking Bad S04 ligt nog niet in de "schappen"
Oud 06-05-2011, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Meh Breaking Bad S04 ligt nog niet in de "schappen"
17 juli begint het pas met uitzenden.
Oud 06-05-2011, 12:36
Verwijderd
Mhm ik ben meestal niet zo op de hoogte van dat soort dingen.. Vanavond de cliffhanger kijken van S3 <3
Oud 06-05-2011, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Hij geeft anderen de schuld, maar niet zichzelf.
En mensen met een uitgesproken externe schuldattributie doen dat dus overmatig, waardoor ze het gevoel hebben dat de hele wereld tegen ze is, en daardoor verhoogd risico lopen op een depressie of angststoornis, terwijl mensen met een uitgesproken interne schuldattributie juist altijd vinden dat alles hun eigen schuld is en vaak dat ze het verdiend hebben, waardoor ze het gevoel hebben dat ze ontzettend veel verantwoordelijkheid hebben, en daardoor verhoogd risico lopen op een depressie of burn-out
De meeste mensen doen een beetje van allebei, uiteraard.
Oud 06-05-2011, 12:42
Verwijderd
Citaat:
17 juli begint het pas met uitzenden.
Vreemde zin...
Oud 06-05-2011, 13:02
Verwijderd
Waarschijnlijk ben ik ernstig in de minderheid maar ik vind Turn Loose The Swans van My Dying Bride echt zo'n geniaal en heerlijk album eah <3

Advertentie
Oud 06-05-2011, 13:04
Verwijderd
waarom heb ik het zo koud?
Oud 06-05-2011, 13:06
Elmp
Elmp is offline
Citaat:
[afbeelding]

Ik HAAT online spelletjes waarbij je een team hebt en dat je dan verdomme 3 keer op een rij in een team zit vol noobs en broodmongolen!

Jij bent gewoon een nubje (ik heb inmiddels een nieuw account met
Games: 95 Wins/Losses: 86/9 Win Percent: 90.53)

teeeeeeeeeehehehehehe
Oud 06-05-2011, 13:09
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
[afbeelding]

I feel ya
Oud 06-05-2011, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk ben ik ernstig in de minderheid maar ik vind Turn Loose The Swans van My Dying Bride echt zo'n geniaal en heerlijk album eah <3

[filmpje]
behalve het grunten op het eind vind ik dit wel mooi
Oud 06-05-2011, 13:47
Martiño
Martiño is offline
Ik zag morn en odo in het vorige topic en dat vond ik leuk want mijn dvdbox van seizoen 7 ligt thuis op me te wachten <3

dobermann startrekboks naamzoek
Oud 06-05-2011, 14:15
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Zo de frustratie geuit op de trap, die nu brandschoon is want er zaten lelijke plak-dingen op en het pad naast het huis is onkruid vrij.

Vieze dingen zijn de klos als ik fuuuu doe!
Oud 06-05-2011, 15:07
Verwijderd
Ik heb het niet meer koud
Oud 06-05-2011, 15:16
Verwijderd
Ik heb net vijftien kilometer gelopen op tweeeuroslippertjes en nu zijn mijn voeten zwart. Ik twijfel nog een beetje of ik het zal fotograferen.
Oud 06-05-2011, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Ah neeeeeeee pip :"( hij was eerst zo verschrikkelijk mooi
Wij hadden eerst zo'n kast! Als je dit een jaar geleden had gepost had je hem mogen hebben. /zinloze if just-post.
Oud 06-05-2011, 15:25
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Wij hadden eerst zo'n kast! Als je dit een jaar geleden had gepost had je hem mogen hebben. /zinloze if just-post.
Oud 06-05-2011, 15:25
Verwijderd
Niet roze, hoe hij eerst was dus.
Oud 06-05-2011, 15:26
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Niet roze, hoe hij eerst was dus.
Ja dat snap ik maar bwuuhuuwww ik wil zo'n kast.
Oud 06-05-2011, 15:29
Verwijderd
Ik ben gisteren met een rotgang van een bagagedrager afgeslingerd omdat mijn voet een paaltje raakte. Het was echt behoorlijk eng en ik moest een beetje huilen van de schrik Maar ik heb er niet meer aan overgehouden dan een beetje last van m'n rug, een schaafwond op m'n pols en wat blauwe plekken. Volgens mij was het echt een bizarre val, en het was vooral hard.
Oud 06-05-2011, 15:30
Verwijderd
En ik heb een shirtje gekocht die ik van de voorkant echt ontzettend mooi vind, maar de achterkant is heel apart en ik weet nog niet zo goed wat ik daarvan vind. Lastig.
Oud 06-05-2011, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ja dat snap ik maar bwuuhuuwww ik wil zo'n kast.
Het is wel het type kast dat wel eens langs de kant van de weg staat met een briefje dat het gratis mee mag. Je komt er vast wel eens een tegen!
Oud 06-05-2011, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ben gisteren met een rotgang van een bagagedrager afgeslingerd omdat mijn voet een paaltje raakte. Het was echt behoorlijk eng en ik moest een beetje huilen van de schrik Maar ik heb er niet meer aan overgehouden dan een beetje last van m'n rug, een schaafwond op m'n pols en wat blauwe plekken. Volgens mij was het echt een bizarre val, en het was vooral hard.
Bah. Omdat je voet een paaltje raakt ook echt.

Citaat:
En ik heb een shirtje gekocht die ik van de voorkant echt ontzettend mooi vind, maar de achterkant is heel apart en ik weet nog niet zo goed wat ik daarvan vind. Lastig.
Kan het niet met een vestje of zo?
Oud 06-05-2011, 15:33
Verwijderd
mijn svv is mijn svv niet meer, dat moet een record zijn
Oud 06-05-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
behalve het grunten op het eind vind ik dit wel mooi
Wat gaaf!
Oud 06-05-2011, 15:36
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Het is wel het type kast dat wel eens langs de kant van de weg staat met een briefje dat het gratis mee mag. Je komt er vast wel eens een tegen!
Nooit van mijn leven meegemaakt.
Oud 06-05-2011, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Nooit van mijn leven meegemaakt.
Huh? Hier is dat best vaak!
Oud 06-05-2011, 15:39
Verwijderd
bas, we moeten meisjes jagen, bier drinken en ijs eten :"(
Verwijderd
Citaat:
Ik zag morn en odo in het vorige topic en dat vond ik leuk want mijn dvdbox van seizoen 7 ligt thuis op me te wachten <3

dobermann startrekboks naamzoek
Gaaf! Ik denk dat ik, als ik klaar ben met Firefly en Breaking Bad, opnieuw begin met Babylon 5.
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
En deze "hier", waar is dat?
Oud 06-05-2011, 15:40
Verwijderd
Oeps, ik heb net mijn gepelde garnalen gemarineerd en ik dacht al jeutje dit is wel erg veel rode peper en erg veel knoflook. Maar het was marinade voor ongepelde garnalen
Oud 06-05-2011, 15:40
Verwijderd
of meisjes jagen, bier eten en ijs drinken of meisjes drinken en ehhh, laat maar
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten