Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een fijne boosmaker uit kwaliteitskrant The Sun. Het 7-jarige Britse meisje Bree Evans krijgt elke twee maanden botox en filler ingespoten door haar moeder Sharon. Het kind heeft bovendien permanente make-up op haar wenkbrauwen gekregen.
"Ik doe dit voor Bree zodat ze een ster zal worden", verklaart Sharon aan The Sun, "Alle A-actrices en -bekendheden beginnen tegenwoordig vroeg. Bree zal opvallen door haar grote lippen en haar superzachte, rimpelvrije huid." Van kritiek wil Sharon niet horen: "Ze is mijn kind en dit is mijn besluit. Dit zal haar voor de rest van haar leven vormen. (...) Dat ik haar zo jong al deze schoonheidsbehandelingen geef, zal haar later redden van rimpels. Het zal haar bovendien geld voor make-up en cosmetische operaties besparen in de toekomst." Sharon doet alle botox- en fillerbehandelingen zelf. Ze heeft ooit een korte cursus schoonheidsbehandeling gevolgd "en die kennis helpt". Van kritiek trekt ze zich weinig aan: "Ik weet wel dat mensen boos zullen zijn maar dat kan me niks schelen. Dit is mijn dochter en ik moet ervoor zorgen dat ze een ster wordt." ![]() Mijn vertrouwen in de mensheid is weer een stukje verder gezakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De meeste mensen doen een beetje van allebei, uiteraard. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Games: 95 Wins/Losses: 86/9 Win Percent: 90.53) teeeeeeeeeehehehehehe
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben gisteren met een rotgang van een bagagedrager afgeslingerd omdat mijn voet een paaltje raakte. Het was echt behoorlijk eng en ik moest een beetje huilen van de schrik
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
|