Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2011, 17:00
Scholiertjeee
Scholiertjeee is offline
Heeey hoi allemaal.

Wil graag jullie gedachte weten. Kdenk dat ik daar wel wat aan heb.
Bij scharrelen (seksrelatie) komt er niks anders dan seks bij kijken. geen liefde en geen gevoel. Je vind elkaar gewoon 'leuk' meer niet.

Je mist elkaar, houd van elkaar, verlangt naar elkaar, je wilt tegen elkaar aanliggen, knuffelen, kleine kusjes geven onder het praten, elke dag smsen, serieuze diepe gesprekken voeren, gevraagd worden of ik een keer bij m wil slapen, onze band speciaal vinden, zenuwachtig zijn als het afspreken er op aan komt, geen houding durven geven als je bij elkaar bent.. zeggen dat je gevoel voor diegene te echt is om te laten gaan...

Komt dit bij jullie over als een vriendschappelijke scharrel ?? Gewoon een scharrel die al het bovengenoemde gebruikt om gewoon lekkere seks en goed contact te blijven houden?

Ben heel benieuwd naar jullie gedachte hierbij. Want zijn antwoorden zijn ontzettend dubbel!

Groetjes!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2011, 17:11
noesie123
noesie123 is offline
Ik vind dit niet echt scharrelen...

Het lijkt er meer op dat jij iig (van hem weet ik het niet) hem meer dan leuk vindt!
Houden van, verlangen, missen, bij elkaar willen zijn, diepe gesprekken.... Vlinders in je buik bij het afspreken... Meid, you are in love!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 17:41
Verwijderd
Jij bent duidelijk in de veronderstelling dat je verliefd bent.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 18:04
igfy
igfy is offline
Wat jij omschrijft komt op mij niet over als een scharrel. Voor mij is een scharrel meer iets waarbij je niet die emotionele binding hebt met een ander.
Oud 09-05-2011, 10:37
Scholiertjeee
Scholiertjeee is offline
Ik heb hem eigenlijk omschreven. En ja, het klopt dat ik zoiezo meer als vriendschap voor hem voel.

De 1e keer dat we alleen waren hadden we het over onze band. Hij zei dat hij niet meer dan vriendschap zoekt, dat ie niks voor me voelt. Dat hij nooit met iemand zou gaan waarbij hij niks voelt. Later die avond lagen we tegen elkaar aan en hebben we gezoend etc.

Heb het idee dat hij zichzelf en mij voor de gek houdt. Hij WIL niks voelen, hij is bang en onzeker. Wil feedback van mij, een duwtje in de goede richting. Hij is bang om gekwetst te worden volgens mij.

Nadat ik smsjes kreeg van: dit kan niet iets serieus worden, toch? of dit is iets puur vriendschappelijk, toch?
Heb ik hem erop aangesproken dat het niet bij me overkwam als vriendschappelijke scharrel, en dat ik niet voor de gek gehouden wil worden.

Na enige tijd kreeg ik sms terug. Hij wil niks serieus, hij vind het goed zoals het gaat. Hij wist genoeg. (daar was ik allaaang achter, was mijn vraag ook niet toch? Maarja, kerels en gevoelens..)
Dezelfde dag heb ik hem gezien en gezegd dat scharrels niet bij elkaar slapen, om een goede voorbeeld te geven.
Hij wist zelf ook niet waarom hij dat wou. Heb het er toen allemaal maar bij neergelegd, het is zoals het is.

Toch zit het me dwars, ik wil niet voor de gek gehouden worden. Hij zegt dingen dubbel. (zoals: ik ga niet met iemand waar ik niks voor voel, en dan komt het er op aan, en dan is het scharrelen zonder gevoel?? )
Heb hem sinds gister niet meer gesmst, heb tot nu toe 6 smsjes gekregen.

Als hij stug volhoudt dat hij niks voor me voelt ga ik het spelen zoals een scharrel hoort te doen, zonder emotionele binding dus. Soms weet ik zelf ook niet meer wat ik voor hem voel. Van begin af aan was het blijkbaar scharrel op het eerste gezicht??

nog een vb: kwas in de stad en hij stond achter me, kschrok me rot. Kdacht net aan hem en hoor je hem in je oor fluisteren! Ja smste hij: ik had me ook rot geschrokken als jij het was. Maar vrienden schrikken toch niet van elkaar op die manier?

We voelen ons alletwee gebruikt. En bij mij is de grens bijna bereikt. Zou hij het dan toch gewoon voor de seks doen? Dat hij in zijn leven een emotionele binding mist, en dat bij mij gebruikt? Vandaar onze ''speciale band'' ??
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 11:03
Verwijderd
Hoe oud is die jongen precies?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 12:25
Scholiertjeee
Scholiertjeee is offline
27 jaar, klinkt als een jongen van 16?? hahaha
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 16:45
zoemzoem
zoemzoem is offline
Als hij of jij geen relatie wil, maar wel de rest, dan is het een scharrel.
Oud 09-05-2011, 22:38
Verwijderd
Citaat:
27 jaar, klinkt als een jongen van 16?? hahaha
Err en hoe oud ben jij dan, als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 05:02
hookee
hookee is offline
Jij klinkt in ieder geval een stuk meer volwassenen dan die gozer. Ik vind dat je al goed omgaat met de situatie.
Het lijkt er inderdaad op dat het voor hem om een scharrel (of fuckbuddy") gaat, verder niks. Maar ook bij een scharrel krijg je ontwenningsverschijnselen als je elkaar een tijdje niet ziet (tenzij je erbij scharrelt).
Het onderscheid tussen een relatie en scharrel/fuckbuddy is dat je bij de eerste denkt aan de toekomst: samen zijn, samen wonen, plannen maken. Ik verwacht bij iemand van 27 een gevoel van settelen maar hij houdt het duidelijk af.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 09:52
Scholiertjeee
Scholiertjeee is offline
Citaat:
Err en hoe oud ben jij dan, als ik vragen mag?
Ik ben 20
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 09:59
Scholiertjeee
Scholiertjeee is offline
Citaat:
Jij klinkt in ieder geval een stuk meer volwassenen dan die gozer. Ik vind dat je al goed omgaat met de situatie.
Het lijkt er inderdaad op dat het voor hem om een scharrel (of fuckbuddy") gaat, verder niks. Maar ook bij een scharrel krijg je ontwenningsverschijnselen als je elkaar een tijdje niet ziet (tenzij je erbij scharrelt).
Het onderscheid tussen een relatie en scharrel/fuckbuddy is dat je bij de eerste denkt aan de toekomst: samen zijn, samen wonen, plannen maken. Ik verwacht bij iemand van 27 een gevoel van settelen maar hij houdt het duidelijk af.
Heb inmiddels sms van m gehad dat hij meer voor me voelt dan ik denk.
We hebben samen een lastige situatie, we kunnen niet samen wonen, we kunnen niet samen zijn(alles kan, maar zal wel ingewikkeld worden). Daarom houdt hij het indderdaad af.
Niet geschoten is altijd mis! hahaha.. zo denk ik dan weer.

Ik ben lekker eigenwijs en doe alsof ik dom ben. Ik ben een scharrel zonder emotionele binding In mijn hoofd weet ik wel beter.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 07:31
hookee
hookee is offline
Citaat:
Heb inmiddels sms van m gehad dat hij meer voor me voelt dan ik denk.
Hoe weet hij wat jij denkt?
Citaat:
Ik ben lekker eigenwijs en doe alsof ik dom ben. Ik ben een scharrel zonder emotionele binding In mijn hoofd weet ik wel beter.
Precies, geniet ervan zolang het kan maar houd ook je ogen open voor serieuze partners.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 09:29
Scholiertjeee
Scholiertjeee is offline
Citaat:
Hoe weet hij wat jij denkt?
Precies, geniet ervan zolang het kan maar houd ook je ogen open voor serieuze partners.
Hahahaha... ja...hij *denkt* dat ie weet wat ik denk
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 19:58
koekje97
koekje97 is offline
ik zeg, je bent verliefd (L)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 20:13
Gary Brown
Gary Brown is offline
Zo ging het ook bij mij... En toen was ze lesbisch

Laatst gewijzigd op 12-05-2011 om 21:17. Reden: geen reden om zo groot en kleurrijk te praten.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 09:03
Scholiertjeee
Scholiertjeee is offline
Citaat:
Zo ging het ook bij mij... En toen was ze lesbisch
??
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten