Ik heb hem eigenlijk omschreven. En ja, het klopt dat ik zoiezo meer als vriendschap voor hem voel.
De 1e keer dat we alleen waren hadden we het over onze band. Hij zei dat hij niet meer dan vriendschap zoekt, dat ie niks voor me voelt. Dat hij nooit met iemand zou gaan waarbij hij niks voelt. Later die avond lagen we tegen elkaar aan en hebben we gezoend etc.
Heb het idee dat hij zichzelf en mij voor de gek houdt. Hij WIL niks voelen, hij is bang en onzeker. Wil feedback van mij, een duwtje in de goede richting. Hij is bang om gekwetst te worden volgens mij.
Nadat ik smsjes kreeg van: dit kan niet iets serieus worden, toch? of dit is iets puur vriendschappelijk, toch?
Heb ik hem erop aangesproken dat het niet bij me overkwam als vriendschappelijke scharrel, en dat ik niet voor de gek gehouden wil worden.
Na enige tijd kreeg ik sms terug. Hij wil niks serieus, hij vind het goed zoals het gaat. Hij wist genoeg. (daar was ik allaaang achter, was mijn vraag ook niet toch?

Maarja, kerels en gevoelens..)
Dezelfde dag heb ik hem gezien en gezegd dat scharrels niet bij elkaar slapen, om een goede voorbeeld te geven.
Hij wist zelf ook niet waarom hij dat wou. Heb het er toen allemaal maar bij neergelegd, het is zoals het is.
Toch zit het me dwars, ik wil niet voor de gek gehouden worden. Hij zegt dingen dubbel. (zoals: ik ga niet met iemand waar ik niks voor voel, en dan komt het er op aan, en dan is het scharrelen zonder gevoel?? )
Heb hem sinds gister niet meer gesmst, heb tot nu toe 6 smsjes gekregen.
Als hij stug volhoudt dat hij niks voor me voelt ga ik het spelen zoals een scharrel hoort te doen, zonder emotionele binding dus. Soms weet ik zelf ook niet meer wat ik voor hem voel. Van begin af aan was het blijkbaar scharrel op het eerste gezicht??
nog een vb: kwas in de stad en hij stond achter me, kschrok me rot. Kdacht net aan hem en hoor je hem in je oor fluisteren! Ja smste hij: ik had me ook rot geschrokken als jij het was. Maar vrienden schrikken toch niet van elkaar op die manier?
We voelen ons alletwee gebruikt. En bij mij is de grens bijna bereikt. Zou hij het dan toch gewoon voor de seks doen? Dat hij in zijn leven een emotionele binding mist, en dat bij mij gebruikt? Vandaar onze ''speciale band'' ??