Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb ze als 'alternatieveling' ook, en dan gewoon redelijk neutrale. Ik zie niet echt wat er mis mee is, ze zitten heerlijk en zijn behoorlijk nuttig als ik werk. Ik kan er echt uren op lopen en zo lelijk zijn ze ook weer niet.
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel leuk dat ze een beetje lomp gevormd zijn. Het voetbed vind ik te vervelend om aan te raken met blote voet. Ik heb de teenslippervariant weleens geprobeerd maar die vond ik helemaal niet lekker lopen, snijdend dingetje tussen je tenen en vond het ook vrij zware slippers.
|
![]() |
|
Ik vind ze HEER-LIJK zitten! Echt beste slippers die ik gehad heb ever.
En ik vind dat deze slippers zowel bij mannen als bij vrouwen past. Voor vrouwen heb je wel meer modellen.. Vind de 'standaard' Birkenstock best leuk staan bij mannen. Verzorgde voeten is wel een must als je slippers draagt!! |
![]() |
|
mwa licht denk ik aan het model en ja je poten stinken na verloop van tijd maar ik kan er een hele dag op lopen
zonder blaren te krijgen de gilez of zo vind ik wel oke bij een jongen iets minder maar als het goed staat kan het wel en de kleur moet bij een een jongen bruin zijn of mat zwart liefst bruin
|
Ik heb zooltjes en kan dus eigenlijk niet op slippers lopen maar met die birckenstocks kan ik het wel bijna een hele dag volhouden. Ben er dus wel blij mee, vind ze fijn zitten en ook niet heel lelijk. Heb ze nu twee jaar maar moet nu eigenlijk wel nieuwe want deze zijn wel een beetje viezig nu al zijn ze verder nog helemaal goed.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nee, vind het niets. Ik heb dan wel weer Plakkies, die hebben ook een voetbed en een autoband als zool, helemaal van gerecycled materiaal (of praktisch helemaal). Het zijn teenslippers, dus minder goed voor je voeten, maar ik loop er ook alleen op de camping hele dagen op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind birckenstocks er niet echt heel leuk uit zien maar het zijn wel de enige slippers waar ik op kan lopen. Dus eigenlijk maakt dat me niet zo heel veel uit. |
![]() |
|
Al mijn vriendinnen zijn er helemaal gek van en probeerde mij zover te krijgen er ook een paar te kopen. Mij niet gezien. Ik vind ze nou niet bepaald mooi en zo lopen echt verschrikkelijk. Als ik een teenslipper aan heb wil ik niet dat het voelt alsof ik aan elke voet twee kilo heb hangen. Trouwens, ik zal nooit in schoenen lopen die mijn moeder en oma ook dragen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het zijn de enige open schoenen waar ik een dag op kan lopen en waar een halve centimeter extra onder te plaatsen is, dus ik zweer erbij. Niet altijd en zeker niet overal, maar wel op dagen waarop ik veel loop. Het interesseert me niet zo dat ze niet de mooiste zijn, bergschoenen zijn ook niet mooi.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Birkenstocks. Wat vind jij? Verwijderd | 31 | 15-07-2012 17:37 | |
Lifestyle |
birkenstock. -kali | 1 | 13-05-2010 13:24 | |
Lifestyle |