Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2011, 09:45
Sv3nie
Sv3nie is offline
Wat vinden jullie van birkenstock slippers? En dan bij mannen of vrouwen? Ik heb zelf één paar birkenstock en vindt ze erg lekker zitten en zien er ook goed uit als je het mij vraagt. Maar wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2011, 09:55
Volk
Volk is offline
Mijn oma droeg die toen ik jonger was. Voor mij zullen het dus altijd omaschoenen blijven. Ik vind ze ook helemaal niet mooi, ik ben nog geen enkel model tegen gekomen dat sierlijk staat in plaats van lomp.

Voor zowel mannen als vrouwen vind ik het lelijk, vooral als de persoon onder de 40 is.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 10:19
JustADreamer
JustADreamer is offline
Het is eigenlijk best knap hoe lelijke dingen tegenwoordig gebombardeerd worden tot het hipste schoeisel op aarde, Crocs, Uggs, Birkenstocks... Hoe doen ze dat in godsnaam?!
Oud 28-04-2011, 10:32
Vice
Vice is offline
Laat een paar Hollywoodsterren mee lopen en het is populair.
Oud 28-04-2011, 12:36
Verwijderd
Ik vind ze niet echt supermooi, dus ik zou ze niet zo snel aandoen naar mijn werk, maar ik heb ze wel. Voor op vakantie enzo.

Alhoewel ik er blaren van krijg . Heel raar, wie krijgt er nou blaren van birkenstock dingen?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 14:24
Verwijderd
Ik vind het prima slippers voor thuis en op de camping.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 15:02
Rysair
Rysair is offline
Velen zeggen dat 't wel gewoon kan voor jongens, maar ik zal er nooit meelopen. Vind ze vrij lelijk.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 15:15
igfy
igfy is offline
mijn moeder droeg ze altijd op haar werk toen ik een jaar of 4 was, ik vind ze daarom dus eigenlijk ouderwets. Ze zullen vast lekker zitten, maar ik vind ze niet echt mooi.
Oud 28-04-2011, 16:23
Rivka
Rivka is offline
Ik vind ze wel fijn zitten. Onlangs heb ik er ook een enorme blaar van gekregen . Maar dat is wel eenmalig en het pas een van de eerste keren van dit jaar dat ik ze droeg, mss heeft het daar iets mee te maken.
En nee, ze verdienen geen schoonheidsprijs, maar ik vind ze prima.
Oud 28-04-2011, 16:31
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Het is eigenlijk best knap hoe lelijke dingen tegenwoordig gebombardeerd worden tot het hipste schoeisel op aarde, Crocs, Uggs, Birkenstocks... Hoe doen ze dat in godsnaam?!
Dat noemen ze nou...Marketing en commercie en hele volksstammen trappen er telkens in. Apple is een sprekend voorbeeld die de consument telkens weet te verleiden om in verhouding te dure Apple producten te kopen.

Je koopt in een consumptiemaatschappij geen product, maar een imago.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 17:13
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik heb ze als 'alternatieveling' ook, en dan gewoon redelijk neutrale. Ik zie niet echt wat er mis mee is, ze zitten heerlijk en zijn behoorlijk nuttig als ik werk. Ik kan er echt uren op lopen en zo lelijk zijn ze ook weer niet.
Oud 28-04-2011, 17:32
Verwijderd
Ik vind het wel leuk dat ze een beetje lomp gevormd zijn. Het voetbed vind ik te vervelend om aan te raken met blote voet. Ik heb de teenslippervariant weleens geprobeerd maar die vond ik helemaal niet lekker lopen, snijdend dingetje tussen je tenen en vond het ook vrij zware slippers.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 17:35
Edelweiss
Edelweiss is offline
lomp gevormd, lelijk en het 'voetbad' slaat nergens op + ze worden snel vies en daar krijg je zwarte stinkpoten van
(niet uit ervaring, maar van wat ik heb gezien)
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 18:49
Nothing
Nothing is offline
Ik vind ze HEER-LIJK zitten! Echt beste slippers die ik gehad heb ever.
En ik vind dat deze slippers zowel bij mannen als bij vrouwen past. Voor vrouwen heb je wel meer modellen.. Vind de 'standaard' Birkenstock best leuk staan bij mannen.

Verzorgde voeten is wel een must als je slippers draagt!!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 19:17
kim berge
kim berge is offline
mwa licht denk ik aan het model en ja je poten stinken na verloop van tijd maar ik kan er een hele dag op lopen
zonder blaren te krijgen de gilez of zo vind ik wel oke bij een jongen iets minder maar als het goed staat kan het wel en de kleur moet bij een een jongen bruin zijn of mat zwart liefst bruin
Oud 29-04-2011, 06:11
Verwijderd
Ik heb ze gisteren gekocht en dan niet voor alternatief, maar gewoon voor bijna altijd. Ze lopen heerlijk en lelijk vind ik ze niet. Dat is natuurlijk ook maar een subjectief iets, dus dat is voor iedereen anders.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 21:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb zooltjes en kan dus eigenlijk niet op slippers lopen maar met die birckenstocks kan ik het wel bijna een hele dag volhouden. Ben er dus wel blij mee, vind ze fijn zitten en ook niet heel lelijk. Heb ze nu twee jaar maar moet nu eigenlijk wel nieuwe want deze zijn wel een beetje viezig nu al zijn ze verder nog helemaal goed.
Oud 29-04-2011, 23:37
Verwijderd
Ik wil er nog niet dood in gevonden worden sorry.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 05:35
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik heb ze als 'alternatieveling' ook, en dan gewoon redelijk neutrale. Ik zie niet echt wat er mis mee is, ze zitten heerlijk en zijn behoorlijk nuttig als ik werk. Ik kan er echt uren op lopen en zo lelijk zijn ze ook weer niet.
Ik vind birkenstocks juist heel mainstream net als uggs
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 14:47
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Ik vind birkenstocks juist heel mainstream net als uggs
Ja dat zijn ze ook, maar ik bedoel dat ik ze zelfs draag en dan gewoon omdat ze lekker zitten. En ach, zo lelijk vind ik ze ook niet, zijn gewoon slippers
Oud 01-05-2011, 20:20
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja dat zijn ze ook, maar ik bedoel dat ik ze zelfs draag en dan gewoon omdat ze lekker zitten. En ach, zo lelijk vind ik ze ook niet, zijn gewoon slippers
Oh op die manier. Haha, stomme geschreven tekst ook
Met citaat reageren
Oud 04-05-2011, 12:51
Pensionante
Pensionante is offline
Bij mannen is het echt not-done gewoon. Maar dat komt vast omdat ik er alleen maar meiden mee zie lopen dus als ik dan een keer een man zie staat het raar
Met citaat reageren
Oud 04-05-2011, 16:24
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik vind het bij mannen ook niet erg..
Oud 05-05-2011, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Bij mannen is het echt not-done gewoon. Maar dat komt vast omdat ik er alleen maar meiden mee zie lopen dus als ik dan een keer een man zie staat het raar
Dankjewel. Overigens zie je bij ons op school redelijk veel jongens met Birkenstock.. (ik ben er ook een van)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 09:38
Verwijderd
Ik ken Birkenstocks oorspronkelijk als de slippers die mijn vader altijd draagt in huis, dus ik vind het heel normaal bij mannen ze zien er ook niet bepaald vrouwelijk uit, toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2011, 18:16
Verwijderd
Eerst vond ik van wel, maar ik vind nu dat het erg goed bij beide kan
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 12:20
Verwijderd
Ik vind ze eigenlijk best leuk.

Maar het ziet er bij mij niet uit en echt lekker liep t ook niet.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 12:49
Infidel
Infidel is offline
Nee, vind het niets. Ik heb dan wel weer Plakkies, die hebben ook een voetbed en een autoband als zool, helemaal van gerecycled materiaal (of praktisch helemaal). Het zijn teenslippers, dus minder goed voor je voeten, maar ik loop er ook alleen op de camping hele dagen op.
Oud 10-05-2011, 13:35
Verwijderd
Die Plakkies vind ik écht lelijk.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zooltjes en kan dus eigenlijk niet op slippers lopen maar met die birckenstocks kan ik het wel bijna een hele dag volhouden. Ben er dus wel blij mee, vind ze fijn zitten en ook niet heel lelijk. Heb ze nu twee jaar maar moet nu eigenlijk wel nieuwe want deze zijn wel een beetje viezig nu al zijn ze verder nog helemaal goed.
Dit ja.
Ik vind birckenstocks er niet echt heel leuk uit zien maar het zijn wel de enige slippers waar ik op kan lopen. Dus eigenlijk maakt dat me niet zo heel veel uit.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 15:41
roodvogeltje
roodvogeltje is offline
Al mijn vriendinnen zijn er helemaal gek van en probeerde mij zover te krijgen er ook een paar te kopen. Mij niet gezien. Ik vind ze nou niet bepaald mooi en zo lopen echt verschrikkelijk. Als ik een teenslipper aan heb wil ik niet dat het voelt alsof ik aan elke voet twee kilo heb hangen. Trouwens, ik zal nooit in schoenen lopen die mijn moeder en oma ook dragen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 15:49
Gary Brown
Gary Brown is offline
Ik haat slippers zowiezo, mij zul je nooit met die oerlelijke Birckenstocks zien lopen. Air Max FTW!
Oud 10-05-2011, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Al mijn vriendinnen zijn er helemaal gek van en probeerde mij zover te krijgen er ook een paar te kopen. Mij niet gezien. Ik vind ze nou niet bepaald mooi en zo lopen echt verschrikkelijk. Als ik een teenslipper aan heb wil ik niet dat het voelt alsof ik aan elke voet twee kilo heb hangen. Trouwens, ik zal nooit in schoenen lopen die mijn moeder en oma ook dragen.
Dat betekent alleen dus dat je geen hippe moeder en hippe oma heb.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 17:58
Kaa
Kaa is offline
Ik vind ze echt graflelijk...
Kan er niks mee.
Ik zie liever een mooie slipper met iets leuks er op. (en dan in leer anders krijg ik echt zere voeten)
En die dikke zolen van birckenstock vind ik ook een hoog 'brr' gehalte hebben.
Oud 14-05-2011, 17:11
Verwijderd
Het zijn de enige open schoenen waar ik een dag op kan lopen en waar een halve centimeter extra onder te plaatsen is, dus ik zweer erbij. Niet altijd en zeker niet overal, maar wel op dagen waarop ik veel loop. Het interesseert me niet zo dat ze niet de mooiste zijn, bergschoenen zijn ook niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 09:22
Verwijderd
Conclussie is dus dat veel mensen ze alleen maar dragen omdat ze lekker zitten.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 22:17
ThomasNL
ThomasNL is offline
Het is een stijlicoon, net zoals een Ray-Ban en een Dr. Dre koptelefoon, must-have dus.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 21:46
roodvogeltje
roodvogeltje is offline
Citaat:
Dat betekent alleen dus dat je geen hippe moeder en hippe oma heb.
Jep, daarin heb je helemaal gelijk. Maar ik blijf erbij dat het gewoon lelijke dingen zijn
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 22:46
Verwijderd
Das jouw mening, mijne is dus anders (:
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten