Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Stemlijstje Hangronde 3:
Thomas van'taug 5. Snoopy 8. Rops Rops 2. Schrodinger 3. Andijvie 6. Fantome 11. Michelangelo 12. Mr. Mark Michelangelo 4. Little Phoebe 7. Mutsieprutsie 9. .sann Niet gestemd: Arpos Thomas van'taug Stemlijst hangronde 1: klik Stemlijst hangronde 2: klik Laatst gewijzigd op 15-05-2011 om 10:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Welnee, normaal geniet je er ook van, ga nu niet bescheiden doen! Je weet dat het zo is. Queasy denkt dat je je er wel uit zou redden (als ze er al over nagedacht heeft) en heeft het daarom gedaan. En ja ik blijf proberen je er uit te gooien, net zo lang tot het me gelukt is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, voor hetzelfde geldt was het de bane, of heeft de tovenaar het inderdaad goed gedaan ![]() En AARGH ik dacht dat ie nu echt goed was ![]() ![]() |
![]() |
|
@ Sann: ik zou het wel uberdom vinden om M.A. geliefde te maken, hij lag al veel te veel onder vuur...
En je zei nog dat het je niets zou verbazen als M.A. geliefde wolf is en zijn liefje dan de tovenaar zodat hij beschermd wordt, toch? In dat geval zou je vermoeden dat de wolven hem de vorige keer hebben proberen te eten... Denk je dat? Lijkt me geen logische zet voor de wolven omdat er een grote kans is dat de dorpelingen hem er wel vroeg of laat uit stemmen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor het tweede, zie hierboven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee ik snap dat je niet zegt dat het zo is, of je bent een almachtige ziener die alles al heeft kunnen opvragen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken de spelers vrij goed, ik speel al anderhalf jaar bijna onafgebroken en ook bijna altijd met een vast groepje spelers. En ik heb het al 10 keer gezegd, maar nog maar een keer; Michelangelo heeft wat te verbergen, hij speelt niet zoals als ie speelt in een goeie functie of als dorpeling. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die niet actieve spelers zijn schijtirritant, maar mijn prioriteit is nu eerst zorgen dat de geliefden het spelletje niet winnen. |
![]() |
|
Ik bedoel te zeggen dat het nu nog wel eens gelijkspel zou kunnen worden tussen een slecht persoon en Thomas (als hij goed is). Sowieso lijkt het me dat de wolven dan voor Thomas kiezen, het zorgt er alleen maar voor dat we minder tijd hebben. Thomas lijkt me niet voor de hand liggen als geliefde, daarom is het niet per se van groot belang om hem eruit te halen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Je staat veilig en speelt niet heel aanvallend etc. Perfect als geliefde, want mensen die vaak overblijven bij een wwspel zijn de mensen die weinig opvallen omdat ze of weinig posten of op goede plekken staan of doordat ze niemand echt aanvallen en daardoor tegen zich in het harnas jagen. Maargoed, ik zal nog eens lezen wat je zoal hebt gezegd. en je laatste post vond ik ook prettig; ik zie ook geen reden waarom Thomas geliefde is. juist niet want Q leek hem niet zo'n leuke (want inactieve) speler te vinden. [edit] oké inactief is niet te zeggen nee ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Over Mr. Mark: Ik vind het bizar dat hij nu vraagt of het slim is om een inactieveling eruit te stemmen, terwijl we hard op zoek zijn naar de geliefden. Weet niet wat ik hiervan moet denken, maar het lijkt me toch voor de hand liggen dat de inactieve spelers nu niet interessant zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Je roept trouwens al de hele tijd een beetje dat je niet weet wat je van me moet denken. Waarom is dat? En waarom ben ik nou zoveel vreemder dan bijvoorbeeld Schrödinger, arPos, Fantome of Andijvie? Ik probeer alleen maar even te zien hoe andere mensen hier over denken. Ik denk dat het nuttelozer is om alleen maar op je eigen ideeën af te gaan dan er een discussie over te starten. Als meer mensen er wat over zeggen krijg je sneller betere theoriën of slechte mensen maken een foutje dat hen verraad (het is mogelijk). In ieder geval denk ik dat het zeker niet in het voordeel van de slechte kant is als meer mensen eens zeggen waarom ze gaan voor een inactief persoon in plaats van een geliefde. Je kunt op een vermeend geliefde stemmen maar of daar ook echt goede argumenten voor zijn, naast het idee dat rondgaat, dat Queasy onder de indruk is van Michelangelo en daarom hem geliefde heeft gemaakt, dat het komt door haar blonde haar dat Michelangelo bij haar in de smaak valt of dat ze hem kent. Dat zijn allemaal maar wat vreemde argumenten die het voor mij niet waard zijn om te proberen. Ik denk niet zozeer dat hij slecht is en daarom lijkt het me zonde om hem eruit te werken zonder dat er rationele aanwijzingen voor zijn. Maar het is dus vreemd als ik eens vraag aan anderen waarom ze juist gaan voor Michelangelo (vermeend geliefde) en niet voor een inactief persoon. Waarom het me beter lijkt om voor een inactief persoon te gaan is omdat de wolven hem zeker niet op zullen eten. Als hij slecht is lijkt het me voor de hand liggen en als hij goed is laten ze hem ook wel met rust omdat hij toch geen inbreng heeft. Als we hem er dus in het begin van het spel uitgooien (op z'n vroegst dus deze ronde) brengt het minder schade voor later in het spel. We kunnen natuurlijk ook wel wachten maar daar schieten we ook vrij weinig mee op. We hebben alleen onszelf ermee omdat als we later in het spel komen en het idee er ongetwijfeld komt of er een stille wolf is. Dan vragen we ons af of we hem eruit moeten werken maar er zijn veel minder mensen over dus is het veel belangrijker dan nu om een slechte eruit te werken. We kunnen het ons nu in ieder geval nog wel veroorloven om een dorpeling (of andere goede functie) eruit te werken want het is nog relatief vroeg in het spel. En je zult het wel met me eens moeten zijn lijkt me, dat het niet erg is als hij een goede functie heeft. Als hij tovenaar blijkt te zijn kunnen we natuurlijk wel allemaal gaan huilen dat die functie eruit is (als de leerling ook al verbruikt is) maar dat maakt allemaal niks uit. Als hij tovenaar is zie ik dat als dorpeling die niks zegt. Maar misschien dat hij toch nog doorgeeft wie hij beschermt. Als hij ziener is, is het natuurlijk heel jammer van de functie maar die functie waren we praktisch aan het begin al kwijt. Daarom maakt het geen dinges uit of hij er nou uitgaat of niet. Er zijn dus al zo weinig goede aanwijzingen voor de geliefde dat het niet echt mogelijk is om te spreken over het eruit werken van geliefden in plaats van anderen. Je kunt mij wel verdacht gaan maken omdat ik volgens jou niet achter de geliefde aanzit (wat niet waar is want ik let wel op) maar ik vind het nu gewoon niet duidelijk. Misschien dat het belangrijk is dat we gewoon iedereen eruit werken die wel goed kunnen zijn, maar gewoon om hele vage redenen geliefden kunnen zijn. Maar als dat dus belangrijk is, zeg dat dan maar. Daarom vroeg ik dat dus ook, wat jij zo verdacht vond. Dus zeg het maar, je weet niet wat je van mij moet denken. Prima, kan allemaal, maar denk op z'n minst eens na over wat ik zeg in plaats van een beetje te roepen dat je niet weet wat je van me moet denken. Als je m'n berichten leest weet je vast wel wat je van me moet denken. Onwetendheid komt meestal doordat je niet (goed) leest. Dus ga het nog maar eens bij langs, en vertel dan maar eens waarom je nou niet zo'n goed gevoel hebt bij me (als dat hetzelfde is als "ik weet niet wat ik van hem moet denken"). Ik vind het trouwens wel vreemd dat je me nu een beetje zwart probeert te maken. Dat deed *Neko ook vlak voordat ze opgehangen werd, net als Röps toen. Het lijkt gewoon een beetje zoeken naar een uitvlucht, of je hebt niks om me zwart mee te maken. Naja, wolven raaskallen ook maar wat in het rond, dat hebben we in ieder geval eerder gezien, en recentelijk bij *Neko. Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 14-05-2011 om 18:34. |
![]() |
|
Waarom ligt Michelangelo trouwens meer voor de hand als geliefde dan LP als het gaat om hoeveel Queasy met hen praatte? Feit is dat Queasy veel omging/omgaat met mij, Michelangelo en LP. Daar verandert het wel of niet veel praten recentelijk niet veel aan. Naar mijn idee is het een beetje onterecht om te zeggen dat Queasy veel praat met Michelangelo en niet met LP. Dus blijft alleen maar over of Queasy een hoge dunk had van Michelangelo en hem daarom geliefde maake met iemand. Dit lijkt mij in ieder geval een slechte reden (het is wel een reden hoor, dat wel) om hem geliefde te maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En sann. heeft haar plannetje weer voor elkaar door jou te overtuigen. En raar om te laten zien dat je ''oprecht'' bent aangezien je helemaal niet verdacht bent in mijn ogen en van de anderen behalve in die van sann. en LP. En die denken heel het spel al hetzelfde. Want ga je nu serieus je stem changen door dit: ''Maar goed, volgens mij is Mr. Mark z'n liefje aan het beschermen. '' Niet zo bang zijn dat je eruit vliegt joh, zoveel invloed heeft sann. niet want anders was ik er allang uitgevlogen. En ik heb al vaak genoeg laten zien dat als je alle logische argumenten bekijkt het heel raar zou zijn dat ik slecht zou zijn of geliefde. Je moet het zelf weten maar we kunnen hierdoor wel het spel verliezen, en niet alleen omdat ik eruit vlieg maar omdat sann. dan alle ruimte krijgt. |
![]() |
||
Citaat:
|
Nou ja, ik denk wel dat of jij slecht bent, of .sann aangezien jullie zo lijnrecht tegenover elkaar staan. Zelf heb ik geen flauw idee dus geeft het mij ook mee informatie. Sorry dat jij het moet zijn Michelangelo, ik hoop echt dat je slecht bent
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je vond me toch niet verdacht? Nu wel omdat ik je eruit probeer te werken? Nu zijn het opeens 'mijn plannetjes' en heb ik 'alle ruimte'? ![]() ![]() |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik hoop dat je dit zelf ook inziet Mr.Mark, alle argumenten die hun geven heb ik weerlegt keer op keer en ik blijf vragen waarom dan? En ze zeggen ''gevoel'' met zijn 2en. Ik hoop dat je alles nog een keertje op een rijte zet en dan bekijkt wat het meest logisch is, het enige wat niet in mijn voordeel spreekt is dat LP en sann. mij van zaken beschuldigen die ze niet kunnen hard maken. En dan de vraag waarom ik er zo graag niet uit wil en mijzelf zo verdedig die ik krijg van sann., zou jij er wel uit willen? Ik weet iig dat ik in het verloop van het spel nog behoorlijk nuttig kan zijn voor de dorpelingen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, het geeft je informatie maar je gaat wel een nuttige functie + een speler missen die het spel wel onder controle heeft. ''Hopen'' heeft geen zin als ik dood ben en je de argumenten en logische redenaties nog een keer op een rijtje zet. Dan baal je dat door jou toedoen de dorpelingen hebben verloren, want ik zit er behoorlijk dichtbij. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De enige mening die tellen in dit spel zijn die van sann. en mij? Nou ik hoop niet dat je zo denkt want ik waardeer wel de inbreng van anderen, en ga niet met dreigen proberen stemmen te ronselen. |
![]() |
||||||||||||
Dat het onzin is wat LP zegt, daar ben ik het mee eens dus daar zal ik verder ook niet op ingaan. Alles wat ik zeg is niet een reactie op de posts van .sann maar juist een analyse van wat wordt gezegd.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoezo anders? Ik welke zin? Citaat:
Waarom is die kans groot? Wat weet jij daar van? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
x kusje ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij zegt dat wij je manipuleren, moet je kijken wat hij doet. En zoals ik al zei: dit gaat me ontzettend de kop kosten als ik ongelijk heb, dus wat Michelangelo zegt gaat ook absoluut niet op. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #85 Verwijderd | 500 | 14-05-2011 16:37 |