Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2011, 19:56
boet
boet is offline
Dit is een lang verhaal

Ik zal maar beginnen met wie Iedereen is, anders snappen jullie het misschien niet. Ik verander alleen wel de namen.

B (ik) - Ik begon twee jaar geleden in de brugklas en daar was A eigenlijk mijn eerste vriend. Halverwege het jaar waren we een stelletje, maar het was niet echt aan. Toen begon ik heel vaag te doen, en toen ik haar een tijdje later verkering vroeg zei ze nee. Toen was het ook wel over, maar we bleven vrienden.

A (het meisje) - Ik ontmoette haar het eerst tijdens zo'n kenningsmakingsdag, en toen waren we al heel snel vrienden. Dan staan het hele verhaal hierboven. Dit jaar zit ze weer bij mij in de klas, en ik was/ben nogsteeds een beetje verliefd op haar. We gaan allebei met de trein naar huis.

C (de vriend) - Hij zat in de tweede voor het eerst bij mij en A in de klas. Hij is eigenlijk een beetje het sukkeltje van de klas (we zitten met maar 4 jongens) maar wel een vriend van mij.

Vandaag hadden we voor Latijn een excursie naar Xanten. In de bus waren we met de halve klas, inclusief A&C, truth or dare aan het spelen, en op de terugweg gingen we daarmee door. Toen werd er aan de jongens die meededen (Ik, C en nog een vriend van mij, vanaf nu E) gevraagd wie we het leukste meisje uit de klas vonden. E zei een naam, en aangezien ik een beetje slaperig was ging ik maar met hem mee. C zei dat hij A het leukst vond. Even later hoorde ik dat A verliefd was, en dat ze hem op school verkering ging vragen. Ik zat al op het station toen zij aan kwam lopen. Ze vertelde mij dit: "Ik heb een vriendje, en hij heet C". Mijn eerste reactie was dat ik dacht van "Hoe kan dit?", terwijl ik een heel vreemd gevoel door me heen voelde schieten. In de trein vertelde ze hoe het nou precies gegaan was, en moest zij er uit, ik ga nog een halte verder. Toen ik eenmaal op de fiets zat voelde ik me dus heel erg kut. Ik heb een tijdje in de berm gezeten om rustig te worden, en toen ging het wel weer. Nu ben ik al een tijdje thuis en heb ook mijn hart al kunnen luchten bij een aantal mensen. Ik praatte ook even tegen A op msn, en toen ik haar vertelde dat ik haar nogsteeds een beetje leuk vond heb ik haar volgensmij bestwel laten schrikken. Toen begon haar internet raar te doen en kon ik niet meer met haar praten. Even later kon ik even niet op msn, en Ik denk dat ik haar best wel heb laten schrikken, want toen ik terugkwam had ik berichtjes van haar als: "Niet depressief worden plz"... Ik zit nu mijn msn in de gaten te houden, en heb haar gevraagd of ze mij zou willen bellen als dat zou lukken. Dat is zo'n beetje het hele verhaal.

Wat moet ik nu doen, als ze mij belt of als ik haar morgen op school zie?

Sorry voor die hele lap tekst, maar ik moest gewoon ff alles eruit gooien.
Groeten, Boet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2011, 20:47
Verwijderd
Ik snap er niets van.. Jij vindt een meisje leuk, maar zij is verliefd op een vriend van je?

Mjah, shit happens.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 20:51
boet
boet is offline
Ik vind een meisje leuk, heb ook met haar gehad, en nu heeft ze met een vriend van me.
Sorry moest er gewoon ff uit...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 06:45
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik vind een meisje leuk, heb ook met haar gehad, en nu heeft ze met een vriend van me.
Sorry moest er gewoon ff uit...
Gun het je vriend?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 17:20
boet
boet is offline
Nu wel (weer een lang verhaal, hier komt het...)

Gister hoorde ik via msn van een gezamelijke vriendin van A en mij dat er een ander meisje in mijn klas was dat mij leuk vond (zij is ook een vriendin van mij. Ik noem haar nu C2 xD). Ik vond C2 ook leuk, maar ik was er niet echt mee bezig verder.
Later ben ik aan het dichten geslagen, en schreef ik het volgende:

Zij brak mijn hart
maar jij laat het weer kloppen

Tijdens school heb ik het voor elkaar gekregen om het aan C2 te geven, waarna een heel gesprek (op een papiertje ) volgde. Tijdens de laatste les is het zegmaar "aan" gegaan.
We hadden al gepland om na school met een aantal vrienden te gaan hangen, inclusief A&C, en gewoon wat te kletsen. Na een tijdje liep C even weg, en kwam terugrennen met een klaproos, die spontaan uit elkaar viel. Na een tijdje besloot ik om ook een klaproos te plukken, en die aan C2 te geven. Toen ik dat deed had iedereen meteen door dat wij nu ook een stelletje waren. En dat heb ik dus eigenlijk allemaal te danken aan A
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 17:27
Edelweiss
Edelweiss is offline
.... en ze leefden nog lang en gelukkig
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 19:35
boet
boet is offline
Citaat:
.... en ze leefden nog lang en gelukkig
Hopelijk
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 19:51
Verwijderd
Nou, lekker verliefd was je op dat eerste meisje. Een ander toont interesse en je rent er meteen achteraan. Gelukkig is het nooit wat geworden.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Nou, lekker verliefd was je op dat eerste meisje. Een ander toont interesse en je rent er meteen achteraan. Gelukkig is het nooit wat geworden.
Inorite.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 05:43
boet
boet is offline
Citaat:
We hebben vorig jaar wat gehad...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten