Goh. Wat een rot probleem.
Heb je hier al eens met iemand anders over gepraat? Ouders / mentor? Als je je echt zo ongelukkig voelt dan is dat niet goed, en dan moet daar wat aan gedaan worden! Ik herken wel wat van mijzelf in je terug

, ik hou ook niet van maskers opzetten. Dat kan ik totaal niet, en ik vind het totaal niet fijn. Ik werk nu zelf op een vloer met veel gemixte niveau's, en ik merk inderdaad een heel verschil. Ik blijf echter gewoon mezelf. Dat is ook mijn raad. Blijf gewoon jezelf! Ga geen masker opzetten, want dat is niet goed voor je. Doe gewoon je eigen ding, en laat je klasgenoten toch lekker.
Je hebt je klasgenoten echt niet nodig: Je kunt toch nog gewoon omgaan met mensen die je van het gymnasium kent? Of mensen die je misschien buiten school ontmoet? Dat heb ik zelf ook gedaan, mijn vrienden wonen overal, maar ik voel me heel goed bij hen. Bij mijn klasgenoten hoefde ik ook niet zo nodig te zijn.
Verder komt het op mij over alsof je ook niet helemaal tevreden bent met je lichaam. Maar daar is echt wat aan te doen, geloof me

. Ga bijvoorbeeld eens naar de sportschool om wat te trainen, zodat je wat meer spiermassa krijgt. Of ga hardlopen of zwemmen, hangt er vanaf wat je zelf leuk vindt. Misschien kun je daar ook mensen vinden bij wie je je wat meer op je gemakt voelt.