|
|
Bekijk resultaten poll: Maandverband of tampon? | |||
Maandverband |
![]() ![]() ![]() ![]() |
29 | 28.71% |
Tampon |
![]() ![]() ![]() ![]() |
72 | 71.29% |
Aantal stemmers: 101. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben meer van de tampons, vooral als ik op pad ga natuurlijk, maar na een tijdje is het daar idd bijna te licht voor en dan stap ik over op maandverband of zelfs inlegkruisjes. |
![]() |
||
Citaat:
|
Eerst altijd maandverband, dit omdat ik veel last had van tampons. Het leek wel of ze menstruatiepijn opwekten.
Sinds ik aan de pil ben en uberhaupt geen/ weinig last heb van menstruatiepijn gebruik ik tampons. Het voelt voor mij inderdaad schoner en prettiger aan!
|
Ik gebruik alleen maandverband. Heb wel tampons en vind ze in zekere zin ook wel fijner op de ergste dagen, maar ik vind ze ook een beetje eng
![]()
||
Citaat:
![]() Ik gebruik allebei wel eens. Als ik bang ben om door te lekken om wat voor reden dan ook gebruik ik een combinatie. Verder hangt het er een beetje vanaf. Tampons zijn absoluut wel fijner.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik gebruik altijd tampons, maandverband vind ik onprettig. Op de eerste dag gebruik ik soms 's nachts een inlegkruisje, alleen als het erg is. Anders niets, want 's nachts bloed ik toch bijna nooit. Laatst gewijzigd op 21-08-2009 om 11:04. |
![]() |
|
Ik draag 's nachts toch liever een maandverband. Anders moet ik een oncomfortabel grote tampon in om mijn bed schoon te houden, en ik denk ook niet dat het goed is om een tampon 10 uur achter elkaar in te houden. Overdag draag ik wel tampons. Tenzij ik de hele dag thuis zit. Of heel veel moet fietsen. Dan doe ik lekker een kussentje in!
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Tampon. Ik vind maandverband altijd een vies gevoel en ik vind dat je het door m'n kleren heen ziet.
Enige reden waarom ik niet voor tampon zou kiezen is dat ik nooit weet wat ik moet doen als ik ergens anders ben ik moet de oude weggooien. Wikkel m altijd in heel veel lagen wc papier, maar da's ook niet alles.
||
Citaat:
Als ik ergens heen ga en ik neem een tampon mee, dan wikkel ik hem gelijk in zo'n zakje. Het zakje weegt niks en op het moment dat ik de tampon in mijn broekzak steek of uit mijn tas haal, heb ik automatisch ook het zakje mee.
|
's nachts gebruik ik wel maandverband, maar dat is meer omdat ik 's nacht bijna geen bloed verlies. Een tamponnetje kun je maar maximaal 8 uur dragen en ik vind het nogal vervelend om een zowat onverzadigde tampon eruit te halen en vervolgens weer in een nieuwe te gebruiken.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Maandverband (en dan wel van Always, welteverstaan). Nog nooit in mn leven tampons gebruikt. Ben nu 27, toen ik jonger was wel es geprobeerd om een tampon naar binnen te brengen maar dat lukte niet (en dat waren nog wel tampons met inbrenghuls) en ik werd er wee in mn maag van om daaronder bij mezelf te gaan zitten poeren. Daarna geloof ik nog 1 keertje geprobeerd paar jaar later, toen lukte het wel maar het deed echt harstikke zeer en ik voelde m zitten bij het lopen enz dus nee het is echt niet mijn ding.
Zwemmen als ik ongesteld ben is voor mij dus ook niet mogelijk, aangezien ik geen tampons kan gebruiken/ wil gebruiken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind zelf het touwtje niet altijd even lekker zitten bij het fietsen, maar dat verschilt ook per keer
![]() En ik zou het toch nog eens proberen, als ik jou was. Als je hem goed hebt ingebracht is het echt een verademing ten opzichte van maandverband, vind ik. Je weet nu toch beter hoe je lijf in elkaar zit en hoe je pijn kan beïnvloeden middels ontspannen ed. Dat scheelt wel, denk ik.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Maandverband peaceflower | 63 | 16-08-2008 22:20 | |
De Kantine |
Wat heb je liever? Deel IIV! Cherry Springs | 500 | 24-08-2006 12:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tampon uitdoen. Verwijderd | 73 | 15-09-2005 19:00 | |
Lifestyle |