![]() |
|||
Citaat:
![]() Nou ja, zoenen doe je met z'n tweeën lijkt me (misschien kan met drie ook wel, maar dat heb ik nooit geprobeerd) dus dan heb je altijd nog twee monden. Maar het is ook misschien wel een beetje raar om dat zo te zeggen. ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ik wissel af van Hollywoodzoen(een zoen waarbij haar bovenste lip in het midden van mijn 2 lippen zit) naar normale zoen naar allerlei vage zoenen maar dan gaan we over naar tongzoenen en ja hoor dan doe ik weer de stomme "wasmachine" ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik kreeg een geweldige reactie ![]() PS: dit is ook geen geweldige zoen tip |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij dit soort vragen, stel ik me altijd voor hoe de ts met zijn meisje op schoot achter de pc zit.
"wacht ff liefje, nu moet ik mijn hand in je nek leggen" "Oh, en nu moet ik met aan jouw lip sabbelen". Doe gewoon wat. Probeer uit, en probeer niet in haar mond te kwijlen, te hoesten of andersoortige misselijkmakende dingen te doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
't leukste is gewoon dingetjes proberen,
bijten/sabbelen op de onderlip of oorlelletje, kusjes in de nek zijn ook geweldig, je kan haar pesten door als ze je zoent een stukje achteruit te gaan, strelen met je handen, sommige meisjes vinden het leuk de macht te hebben of juist 'het slaafje' te spelen, jongens trouwens ook, je kan bevoorbeeld (als hij/zij je goed vertrouwd) haar ineens met haar handen aan je bed vastmaken, sommigen vinden dat geweldig, maar je moet 't wel durven allemaal, en evt vragen of ze 't wel fijn vind ![]() En offcourse zeggen wat je zelf leuk vind. Veel tongplezier ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel #43 Dark Phoenix | 500 | 08-01-2008 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |