Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2011, 10:31
veryniceguy
veryniceguy is offline
ik doe het vaak en langdurig (tongen) vind het heerlijk

Het voelt wel heel lekker maar soms draai ik gewoon een halfuur rondjes om haar tong xD

iemand iets creatiever dan gewoon rondjes draaien?
en hoever doen jullie je mond open tijdens het tongzoenen?

ik sta altijd open voor nieuwe "technieken"

-----------------
bedankt iedereen voor de goede tips
mijn vriendin en ik zitten nu nog lekkerder te tongen
en tevens vond ik het gewoon interessant wat de rest doet met zijn tong

Laatst gewijzigd op 21-06-2011 om 19:30.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 11:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je hoeft toch ook niet te wéten wat je doet? Doe gewoon wat op dat moment lekker voelt, en let op wat zij aangeeft.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 11:41
Verwijderd
Ik doe de wasmachine.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Ik doe de wasmachine.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 16:58
Pluis
Pluis is offline
je kan ook met je tong als het ware aan haar tong likken. Of het afwisselen met gewone kusjes, of afwisselend aan boven en onderlip "sabbelen".
Oud 19-06-2011, 18:12
Em.
Em. is offline
Uhu. En je hebt natuurlijk niet alléén een tong, maar ook een hele mond en lippen en kaken en ehm, handen. Dus in plaats van *mond open* *tong in haar mond proppen* *tong bewegen* zou je ook kunnen kijken of je iets meer met je mond kan doen (verder/minder ver open) of met je lippen, of iets dergelijks. En van mond wisselen, als in: de centrale tonglocatie veranderen van haar mond naar de jouwe of ergens ertussen in, als je daar niet ontzettend van gaat kwijlen. En natuurlijk in het algemeen van houding proberen te veranderen of haar anders aanraken enzovoort. Of ineens gewoon heel hard in haar mond blazen. Maar waarschijnlijk ben ik weer de enige die dat destijds ontzettend grappig vond.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 19:19
Verwijderd
Citaat:
En van mond wisselen
Huuu goeie zoentip, neem af en toe iemand anders
Citaat:
Of ineens gewoon heel hard in haar mond blazen. Maar waarschijnlijk ben ik weer de enige die dat destijds ontzettend grappig vond.
Lijkt me niks.

Maar ik heb dan weer meer met zachtjes bijten. En vooral soms heel zachtjes of plagerig doen, om opeens de ander keihard te zoenen. Alleen rondjes draaien doe ik eigenlijk nooit meer dan een paar seconden. Gewoon wat dingen testen!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 19:30
Em.
Em. is offline
Citaat:

Nou ja, zoenen doe je met z'n tweeën lijkt me (misschien kan met drie ook wel, maar dat heb ik nooit geprobeerd) dus dan heb je altijd nog twee monden. Maar het is ook misschien wel een beetje raar om dat zo te zeggen.

Citaat:
Lijkt me niks.
Het enige leuke is/was ook de blik die ik daarna toegeworpen kreeg. Van 'omgwtfwasdat '. Maar het is denk ik geen 'hoe zoen je geweldig'-tip.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 19:50
veryniceguy
veryniceguy is offline
Citaat:
je kan ook met je tong als het ware aan haar tong likken. Of het afwisselen met gewone kusjes, of afwisselend aan boven en onderlip "sabbelen".
haar tong likken ok zal ik proberen de rest doe ik al
ik wissel af van Hollywoodzoen(een zoen waarbij haar bovenste lip in het midden van mijn 2 lippen zit) naar normale zoen naar allerlei vage zoenen maar dan gaan we over naar tongzoenen en ja hoor dan doe ik weer de stomme "wasmachine"

Citaat:
de centrale tonglocatie veranderen van haar mond naar de jouwe of ergens ertussen in
dit vind ik wel een goeie tip eens kijken hoe ze reageert als ik de "centrale locatie van onze tongen" verplaats
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 19:55
veryniceguy
veryniceguy is offline
Citaat:

Het enige leuke is/was ook de blik die ik daarna toegeworpen kreeg. Van 'omgwtfwasdat '. Maar het is denk ik geen 'hoe zoen je geweldig'-tip.
als je van dat soort blikken houd probeer eens aan haar tong te zuigen maar wel zo dat bijna haar hele tong in je mond gaat
ik kreeg een geweldige reactie en daarna deed ze het bij mij, maar wees gewaarschuwd het KIETELT!! xD

PS: dit is ook geen geweldige zoen tip
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 20:03
Em.
Em. is offline
Dat weet ik wel hoor. Dat heb ik namelijk óók uitgeprobeerd toen ik heel lang geleden nog een vriendje had. Maar misschien moeten we maar weer eens terug gaan naar wel geweldige-zoen-tips.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 20:07
Verwijderd
Ik houd ervan mijn hand in zijn nek te doen en zo even de baas te spelen, te sturen. Ik denk dat je je niet teveel op je tong moet richten, maar vooral op randactiviteiten, met je handen, je lijf, etc.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 22:25
Verwijderd
Bij dit soort vragen, stel ik me altijd voor hoe de ts met zijn meisje op schoot achter de pc zit.
"wacht ff liefje, nu moet ik mijn hand in je nek leggen"
"Oh, en nu moet ik met aan jouw lip sabbelen".

Doe gewoon wat. Probeer uit, en probeer niet in haar mond te kwijlen, te hoesten of andersoortige misselijkmakende dingen te doen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 02:03
Verwijderd
Citaat:
Uhu. En je hebt natuurlijk niet alléén een tong, maar ook een hele mond en lippen en kaken en ehm, handen. Dus in plaats van *mond open* *tong in haar mond proppen* *tong bewegen* zou je ook kunnen kijken of je iets meer met je mond kan doen (verder/minder ver open) of met je lippen, of iets dergelijks. En van mond wisselen, als in: de centrale tonglocatie veranderen van haar mond naar de jouwe of ergens ertussen in, als je daar niet ontzettend van gaat kwijlen. En natuurlijk in het algemeen van houding proberen te veranderen of haar anders aanraken enzovoort. Of ineens gewoon heel hard in haar mond blazen. Maar waarschijnlijk ben ik weer de enige die dat destijds ontzettend grappig vond.
Blazen heb ik ook gedaan hoor. Maar ik was 15 dus wat wil je.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 19:29
veryniceguy
veryniceguy is offline
bedankt iedereen voor de goede tips
mijn vriendin en ik zitten nu nog lekkerder tongen
en tevens vond ik het gewoon interessant wat de rest doet met zijn tong
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 12:37
Amby
Amby is offline
Mijn friend bijt soms zachtjes op mijn tong.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 13:52
Crazy-G90
Crazy-G90 is offline
Ik weet dat het hierboven al een keer verteld is, maar moedig het alleen extra aan

Zal vooral het sabbelen op de boven/onderlip vaak toe passen! (Vinden vrouwen ook super heerlijk! ) en staat garant voor een leuke spanning en een geweldige avond

Met citaat reageren
Oud 25-06-2011, 15:13
Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Ik weet dat het hierboven al een keer verteld is, maar moedig het alleen extra aan

Zal vooral het sabbelen op de boven/onderlip vaak toe passen! (Vinden vrouwen ook super heerlijk! ) en staat garant voor een leuke spanning en een geweldige avond

+1
Oud 27-06-2011, 19:40
cybershooter
cybershooter is offline
Techniek: De drillboor (spreekt voor zich)
niet aan te raden......
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 20:33
Ljontje
Ljontje is offline
't leukste is gewoon dingetjes proberen,
bijten/sabbelen op de onderlip of oorlelletje, kusjes in de nek zijn ook geweldig, je kan haar pesten door als ze je zoent een stukje achteruit te gaan, strelen met je handen, sommige meisjes vinden het leuk de macht te hebben of juist 'het slaafje' te spelen, jongens trouwens ook, je kan bevoorbeeld (als hij/zij je goed vertrouwd) haar ineens met haar handen aan je bed vastmaken, sommigen vinden dat geweldig, maar je moet 't wel durven allemaal, en evt vragen of ze 't wel fijn vind gewoon lol hebben
En offcourse zeggen wat je zelf leuk vind.

Veel tongplezier
Oud 30-06-2011, 21:24
Verwijderd
doe de centrifuge haha
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 21:42
Verwijderd
Ik doe mijn mond niet meer heel erg open, anders wordt het allemaal zo'n natte boel.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten