Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
als hij je echt leuk vind, dan geeft hij jou ook aandacht, en wil hij meer van je te weten komen! Ga ook misschien niet te snel all the way... maar leer hem eerst beter kennen en kijk wat hij echt voor je voelt en hoe hij het ziet...( tenzij je gewoon zin hebt in een lekkere avond zonder al te veel persoonlijk gevoel ) succes! ![]()
|
![]() |
Even een update: ik heb hem vandaag gesmst, zl het even overtypen:
Hey, ik vond het heel gezellig de vorige keer en jammer dat je zondag niet kon.. maar ik ben donderdag de hele dag alleen thuis, en k vroeg me af of je zin had om wat leuks te doen? laat het maar horen ![]() En ik kreeg dit terug: Ja vond ik ook jammer.. maar kon er echt niet onderuit.. Donderdag vlieg ik naar Engeland, dus dat gaat ook niet lukken ![]() ![]() Toen stuurde ik: Ohja je ging naar Engeland! Nouja, veel plezier dan, en laat jij t dan maar horen volgende keer, jouw beurt ![]() En toen kreeg ik kort terug: Haha isgoed ![]() Dus dat klinkt wel positief maar ik ben zoooo sceptisch tegenover jongens geworden.. en @ bierkoning: Ik was ook best trots op mezelf dat ik niet meteen all the way ben gegaan, zeker tig kansen gehad namelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat is het beste denk ik, gewoon volgende keer even afwachten, leer hem een beetje kennen en dan kan het altijd nog! Hoop dat hij wat laat horen! ![]()
|
Straks was hij na die ene keer wel helemaal verlegen en dacht hij dat hij niet ver genoeg ging of juist te snel ging of teveel liet blijken, dan durfde hij geen sms te sturen
![]() Wat gaan er trouwens veel mensen op reis nu. Is het dezer tijden normaal om meteen iemand toe te voegen wanneer je iemand leert kennen? En sms'en dezelfde avond als wanneer je wat hebt gedaan doe ik ook niet. Loop ik achter? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies aub Nietnodig | 11 | 03-12-2015 20:23 | |
Algemene schoolzaken |
hbo-universiteit Pekay | 12 | 24-06-2003 22:29 | |
Liefde & Relatie |
Even serieus advies aub!! Verwijderd | 6 | 07-05-2003 13:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zwanger??! Advies aub (met SPOED!) niem | 7 | 25-10-2002 14:05 | |
Lifestyle |
skaten 0verch1ll | 80 | 20-08-2002 22:28 | |
Liefde & Relatie |
Aub geef me advies ik weet het gewoon niet meer Americanbeach | 2 | 10-03-2002 18:48 |