Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2011, 19:41
YvttUntitled
YvttUntitled is offline
Ik zit met een typisch jongensprobleem waar ik dus echt niet uit kom, en omdat vriendinnen het ook niet weten en alleen zeggen 'je kan alleen maar afwachten', wil ik wel is een mening van buitenaf hebben.

Ik heb 3 weken geleden een jongen leren kennen toen we aan het chillen waren bij een vriend van mij (met een hele groep). Hij keek me wel de hele tijd een beetje aan, stelde veel vragen enzo, t klikte wel. Die avond nog (half 5!!) voegde hij me toe op hyves, en later ook op msn en had ie mn nummer, ging helemaal top dus. Die hele week heeft ie bijna iedere dag wel een smsje gestuurd, gewoon geïnteresseerd maar wel uit zichzelf, hoe mn dag was, wat ik nog ging doen enzo. Twee weken later hadden we dus besloten dat ik bij hem een filmpje zou komen kijken. Kei veel zinin, en het was ook kei gezellig! Er had meer kunnen gebeuren maar dat is niet gebeurd, alleen gezoend, maar dat leek hij niet erg te vinden.
Diezelfde avond nog smste hij me dat hij het heel gezellig vond, en ik stuurde iets terug in de trend van: Vond ik ook, volgende keer zorgen dat ik wat meer tijd heb! (moest op tijd thuis zijn, volgende dag weer gewoon school). Hij reageerde met: Ja is een heel goed idee!
Dus ik dacht dat het allemaal wel goed zat.

Maar die hele week daarna geen enkel smsje gehad, en k heb m nog twee keer gesmst ofzo, maar heb maar op 1 van die twee reactie gehad en dat was ook heel kortaf.

Het was echt niet mijn plan om iemand leuk te gaan vinden maar zit er denk ik toch behoorlijk diep in..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2011, 19:56
Balpen
Balpen is offline
Ik zou hem een smsje sturen in de trend van "Hey, ik hoor al een tijdje niets meer van jou..hoe komt het?" of vragen of het gaat of zo
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 20:14
*oma*
*oma* is offline
Wat balpen zegt en niet te snel gaan denken dat hij geen interesse meer heeft, want het hoeft helemaal niets te betekenen dat hij niets stuurt. Misschien is er wel een andere reden.
Oud 30-05-2011, 20:15
YvttUntitled
YvttUntitled is offline
Ik weet wel dat hij het druk heeft (ivm tentamens) maar ik vind het raar dat hij geen paar seconden tijd kan maken om even een smsje te sturen.. wat dus gewoon betekend dat het hem niet interesseert (hard maar waar ). Dus ik wil me er wel overheen zetten, maar de term 'er zijn genoeg vissen in de zee' komt me nu echt mn strot uit..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 20:20
*oma*
*oma* is offline
Maar ja, als je verliefd bent dan is het gewoon heel moeilijk om dat gevoel maar even uit te zetten. Vraag aan hem waarom hij niets van zich laat horen, dan heb je tenminste duidelijkheid.
Oud 30-05-2011, 20:44
Balpen
Balpen is offline
Misschien leid je hem teveel af en probeert hij dit in deze drukke periode te vermijden.....en als je het zo beziet, is het toch tof dat je hem afleidt^^
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 20:49
YvttUntitled
YvttUntitled is offline
Haha dat zou idd vet zijn, maar als ik dan weer realistisch/cynisch ga denken blijf ik doemdenken.. word er gewoon ZO zenuwachtig van. Ik heb gister dat ene smsje gestuurd, wat ik in mn eerste bericht had gezet, en dat ie daar zo bot op reageerde. Maar ik heb donderdag vrij en hij ook.. EN ik ben alleen thuis. Dus heb eigenlijk de neiging om te vragen of hij zin heeft om langs te komen ofzo maar dat durf ik dus neit.. Echt belachelijk,gewoon bang om een blauwtje te lopen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 20:49
Edelweiss
Edelweiss is offline
Bellen?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 20:52
YvttUntitled
YvttUntitled is offline
Citaat:
Bellen?
Haha dat durf ik al helemaal niet.. Hij is een student dus voel me ook nog n beetje ondergeschikt zeg maar
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 20:53
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
Haha dat zou idd vet zijn, maar als ik dan weer realistisch/cynisch ga denken blijf ik doemdenken.. word er gewoon ZO zenuwachtig van. Ik heb gister dat ene smsje gestuurd, wat ik in mn eerste bericht had gezet, en dat ie daar zo bot op reageerde. Maar ik heb donderdag vrij en hij ook.. EN ik ben alleen thuis. Dus heb eigenlijk de neiging om te vragen of hij zin heeft om langs te komen ofzo maar dat durf ik dus neit.. Echt belachelijk,gewoon bang om een blauwtje te lopen
Ga samen met hem eten? en ga dan samen naar huis
Wie niet waagt....You only live once
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 21:23
YvttUntitled
YvttUntitled is offline
K denk dat ik hem morgen sms of als ie op msn is vraag ik het dan en als ie dan weer afkapt, gaat het em niet worden, geen zin om gekwetst te worden..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 21:29
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Naja, ik kan het me wel voorstellen. Dat is ook best eng, niemand wil afgewezen worden. Maar als hij niet weet niet je wilt dat hij komt, dan komt die natuurlijk ook niet. Misschien denkt hij er wel hetzelfde over als jij en dan wordt het sowieso niets.
Oud 31-05-2011, 12:17
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
K denk dat ik hem morgen sms of als ie op msn is vraag ik het dan en als ie dan weer afkapt, gaat het em niet worden, geen zin om gekwetst te worden..
Vraag het hem gewoon, dan weet je waar je aan toe bent!
als hij je echt leuk vind, dan geeft hij jou ook aandacht, en wil hij meer van je te weten komen! Ga ook misschien niet te snel all the way... maar leer hem eerst beter kennen en kijk wat hij echt voor je voelt en hoe hij het ziet...( tenzij je gewoon zin hebt in een lekkere avond zonder al te veel persoonlijk gevoel )

succes!
Oud 31-05-2011, 15:16
YvttUntitled
YvttUntitled is offline
Even een update: ik heb hem vandaag gesmst, zl het even overtypen:
Hey, ik vond het heel gezellig de vorige keer en jammer dat je zondag niet kon.. maar ik ben donderdag de hele dag alleen thuis, en k vroeg me af of je zin had om wat leuks te doen? laat het maar horen xx

En ik kreeg dit terug: Ja vond ik ook jammer.. maar kon er echt niet onderuit.. Donderdag vlieg ik naar Engeland, dus dat gaat ook niet lukken Vanaf volgende week woensdag kan ik weer vaker dingen doen xxx

Toen stuurde ik: Ohja je ging naar Engeland! Nouja, veel plezier dan, en laat jij t dan maar horen volgende keer, jouw beurt xxx
En toen kreeg ik kort terug: Haha isgoed xxx

Dus dat klinkt wel positief maar ik ben zoooo sceptisch tegenover jongens geworden.. en @ bierkoning: Ik was ook best trots op mezelf dat ik niet meteen all the way ben gegaan, zeker tig kansen gehad namelijk
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 16:10
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
en @ bierkoning: Ik was ook best trots op mezelf dat ik niet meteen all the way ben gegaan, zeker tig kansen gehad namelijk
Goed zo!
Dat is het beste denk ik, gewoon volgende keer even afwachten, leer hem een beetje kennen en dan kan het altijd nog! Hoop dat hij wat laat horen!
Oud 31-05-2011, 19:22
Elineke
Elineke is offline
Probeer hem is te bellen of spreek hem gewoon aan! Hij moet je niet zo laten afwachten! Neem initiatief! Dan weet je waar je staat! Ik duim voor je <33
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 21:15
YvttUntitled
YvttUntitled is offline
Ik heb met dat smsje wel initiatief getoond toch? Ik heb nou meer het initiatief bij hem gelegd, als hij echt wil afspreken hoor ik het wel toch
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 23:04
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Straks was hij na die ene keer wel helemaal verlegen en dacht hij dat hij niet ver genoeg ging of juist te snel ging of teveel liet blijken, dan durfde hij geen sms te sturen
Wat gaan er trouwens veel mensen op reis nu.
Is het dezer tijden normaal om meteen iemand toe te voegen wanneer je iemand leert kennen? En sms'en dezelfde avond als wanneer je wat hebt gedaan doe ik ook niet. Loop ik achter?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2011, 06:57
YvttUntitled
YvttUntitled is offline
Nouu t is niet zo'n verlegen typetje

En op reis is omdat de examens zijn afgelopen Maar ik was het ook niet gewend hoor.. vond het iig wel heeeel fijn dat ie t toch deed!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten