Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is geen verkeerd gekozen woord omdat het het gevoel dat ik had prima verwoord. Hij heeft wel degelijk een vriendschappelijke relatie met zijn dansers en hij moet ze niet zo naaien door hen meer schuld te geven dan ze toekomt.
|
Ik hoop heel stiekem dat Koen en Roemjana gaan winnen.
![]() Omdat voor mijn gevoel ballroom/latin veel 'beperkter' is: je zit vaster aan de standaard-stappen en tempo, waardoor ik iig veel dansen al direct associeer met een bepaald gevoel, waar je moeilijk vanaf kunt wijken. En toch flikken ze het elke keer om ontzaglijk veel creativiteit in choreo's te proppen. Dat dansje op de tafel - half-hiphop / half-latin - geweldig! En bij sytycd hebben ze ook prachtige choreo's laten zien met toch een verhaal en/of voelbare emotie er in. Ik denk niet dat ze gaan winnen... Maar ik denk wel dat ze heel verrasend kunnen worden. En ik hoop dat ze ver komen. Beste afgelopen keer vond ik Rinus; ben ook heel benieuwd hoe het hem verder vergaat. Vond het overigens wel een goeie ruil van hem: als er in twee dagen al wrijving is tussen danser en choreograaf, dan kan zoiets heel veel invloed hebben op de sfeer in de groep. Ook al is ze goed: als je niet goed samen kunt werken en er zijn irritaties, dan belemmert het uiteindelijk wel. En verder... Isabel is een prachtig mens, en komt ook heel oprecht betrokken over, maar ik ben blij dat ik haar niet persoonlijk ken, want dan zou ik gillend weg rennen ![]() Laurent: tja, die vond ik bij sytycd al heel wisselvallend. Soms prachtige choreo's, soms drie keer niets. Hij pakt het niet handig aan bij zijn dansers: als hij geen zelfvertrouwen heeft en ook afkeuring laat blijken tijdens het dansen, dan moet je niet verwachten dat ze een topprestatie neer zetten. En Shaker. Waarom doet dat ventje mee? ![]() Maar hiphop volgende week; gaat leuk worden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het idee dat het niet alleen maar hiphop wordt volgende keer. Ik had het idee dat ze allemaal een andere discipline moesten doen, en dan net Laurent - die daar totaal niet op zat te wachten - hiphop kreeg. In een voorfilmpje leek volgens mij team Isabelle een latin-choreo te hebben namelijk.
![]() En omg, ja, Shaker. Zo grappig ook dat ie dan zo heel stoer roept van 'ik dril ze en ik ga door tot middernacht als het moet!' en dat dat helemaal niet per se z'n vruchten afwerpt, die methode. Straks allemaal geblesseerde dansers enzo. En daartegenover dan Isabelle, die op tijd stopt en lekker spaghetti voor haar kindjes gaat maken ![]() |
![]() |
||
Er kwamen toch ook liveshows van het programma? Wat gaan ze daar dan doen? Ook wedstrijdjes?
En: Citaat:
|
Verwijderd
|
Nee, dat ook niet, maar hij werkt ook gewoon totaal niet op de goede manier met ze. Hij is duidelijk de zwakste choreograaf, vind ik. Maar wel met de grootste attitude. Sukkel.
En inderdaad ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Fijn programma! Ik hou ook altijd veel van de dansen van Isabelle, maar vond haar deze ep wel črg overdreven met haar team. Koen en Roem deden het super, heel goede dans
![]() Krijg altijd zo'n dansheimwee door zulke programma's. Heb nooit ook maar engszins evenveel talent gehad als één van de dansers in het programma, maar ik vond het wel heel erg leuk.
|
Verwijderd
|
Oh die Shaker toch... Ik vond hem echt onsympathiek tegen Alessandro toen hij door zijn rug ging. Tuurlijk moet je soms even doorbijten en werkt het niet als je continu loopt te miepen, maar er zit een verschil in motiveren en onverantwoord bezig zijn. Als ik Alessandro was, had ik het niet erg gevonden om over te stappen.
Verder valt me op dat van het duo bijna altijd Roemjana aan het woord is, en dat Koen dan alleen bevestigt wat ze zegt ![]() Ik vind het ook echt een leuk programma <3 Laatst gewijzigd op 28-04-2011 om 11:55. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En haha ja, mij viel het ook al op dat Roemjana behoorlijk de broek aan heeft ![]()
|
Gisteren wat meer gezien; ik vind het wel verrassend dat er zoveel emotie in dans zit en dat het echt toevoegt aan de muziek. Zo had ik er nooit naar gekeken eigenlijk, maar wat sommige teams lieten zien vond ik wel echt heel mooi (en dan met name teams Laurent, Rinus, en Isabelle).
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren even meegekeken met m'n zusje, maar vind het maar een raar programma eigenlijk.
Kan niet helemaal aangeven waar het aan ligt. Misschien omdat ik het niet gevolgd heb vanaf het begin. Ik vond die dans van die ene obvious homo (Rinus?) erg pathetisch. Dat is echt niet mijn ding, het enige wat ik ze heb zien doen is een beetje pathetisch ronddribbelen, en dan die ene spastische neger ineens ![]() ![]() ![]() En daarna boohoo, het raakte me zo. Nee sorry, ik kan daar niks mee, ook niet met die 'over de vloer dweil-choreo's', geef mij maar gewoon een stoere hiphop-choreo. En Dan is maar heel af en toe in beeld, vind hem een beetje overbodig lijkt wel, in het programma. Oke, sorry voor de liefhebbers als ik het nu afkraak. ![]() |
![]() |
|
Goed dat Shaker eruit ligt. Wel jammer voor dat nieuwe meisjes dat bij hem in de team kwam om die schoonzus van Shaker te vervangen. Ik heb haar altijd gemogen
![]() Ik vind Koen en Roemjana eigenlijk best een balans hebben met(tussen?) elkaar. Je ziet Roemjana wel altijd praten, maar ik heb het gevoel dat Koen meer nadenkt dan dat hij zegt. Want Roemjana zegt wel heel veel, maar meer dan de helft is gewoon gebabbel. Verder vind ik hen de verrassing van de show en niet Rinus. Al vond ik Rinus jazzstukje wel erg mooi. Jammer dat ze niet gezegd hebben wie de 'winnaar' was.
|
Eens wat betreft Koen en Roemjana. Roemjana praat wel vaak voor beiden, maar je ziet haar regelmatig naar hem kijken of hij het er wel mee eens is.
Wat de live-uitzending betreft... wat een barslechte opzet/uitwerking. 1) Uiteraard: het camera-werk zuigt. En niet zo'n beetje ook. Te dichtbij (gezichtuitdrukkingen en voetenwerk hoeven niet full-frontal; boven/onderkant lichaam geeft een beter beeld), te veraf (wát zijn ze aan het doen?), halverwege moves wegdraaien, combinaties die van vooraf mooi zijn van de zijkant (!) of achterkant filmen... Doen ze daar niet aan generale repetities ofzo? Een beetje regisseur weet toch vanuit welk camerastandpunt de dans het beste uitkomt? En als Evelien in het filmpje aangeeft de meeste moeite te hebben met hiphop, dan vooral háár het meest in beeld brengen, ja. ![]() 2) Een team ballet geven, terwijl dit nog niet gedaan is tijdens de challenges. Gevolg is dat de enige mogelijke vergelijking met de top-choreograaf is, die ook nog eens twee (voor velen) aansprekende stukken neer heeft gezet. Shaker's latin daarentegen hoeft niet direct met Koen/Roemjana vergeleken te worden, maar kan ook met Isabelle's latin vergeleken worden. Zelfde geldt voor jazz (Rinus/Koen-Roem), hiphop (Isabelle/Rinus) en modern (Shaker/Laurent). Het team met ballet heeft hiermee een extra achterstand; het zag er niet goed uit, maar je weet niet of een ander team het beter kan. 3) De eindbattle, wat níets met choreografie te maken heeft, er rommelig en amateuristisch uitziet en de hiphoppers bevoordeelt. 4) Iedere choreograaf als eerste zijn eigen stijl laten doen iedere live-uitzending. KoenRoem hebben geen schijn van kans meer. ![]() 5) Daar op volgend: éérst de eigen stijl laten zien, zodat daarna gestemd kan worden, en pas daarna de vreemde stijl, waardoor er heel weinig tijd is om te stemmen nadat alle vreemde stijlen gezien zijn. Stemmen zal daardoor vermoedelijk nog meer gebaseerd zijn op de eigen stijl... 6) Bijna vergeten: schiet alsjeblieft die presentatoren af. Wat erg... Alleen open deuren... [/frustratie] Maar...! Shaker ligt er uit. En terecht. ![]() Isabelle de beste (zowel hiphop als modern goed), daarna Rinus. Laurent vond ik niet heel boeiend, maar ook niet slecht. Shakers hiphop was voor het eerst best oke, maar minder dan die van Isabelle ![]() ![]() Maar gezien het format gaat Isabelle winnen. Ze is gewoon heel goed in modern, en dát zijn de dansen die mensen gaan onthouden. Zolang ze de vreemde choreo's niet verpest, wint het ze het. Laatst gewijzigd op 10-05-2011 om 22:47. Reden: Reden numero 6 toegevoegd |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag! #515 Verwijderd | 500 | 18-06-2012 20:05 | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 | |
De Kantine |
Para moet nog ontbijten (of eigenlijk saaien) #1393 fizzle-fluffy | 500 | 28-05-2011 22:24 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+3 Verwijderd | 500 | 17-04-2011 20:36 | |
De Kantine |
Jimmy Corrigan, the saaiest kid on earth #1359 Uice | 500 | 11-04-2011 22:51 | |
De Kantine |
Saai // LP is de leukste <3333 #1355 Mc Kauw | 500 | 04-04-2011 13:50 |