Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2011, 18:22
Kirsten1994
Kirsten1994 is offline
Hoi iedereen,
Voor mijn PWS ga ik een fotoshoot doen en die exposeren. Zoeken op internet heeft helaas tot nu toe alleen maar best wel dure locaties als resultaat geven. Weet iemand misschien een goede expositieruimte in de nabije omgeving (of in) Utrecht?

Groetjes!
Oud 20-06-2011, 19:09
Verwijderd
Je kunt ook aan jeugdverenigingen vragen of je daar mag poseren of in een café ofzo. Het moet niet altijd duur en chique zijn. Zelf heb ik al exposities gehad in een jeugdhuis, een aula, een café, het zaaltje van een heemkundekring en een bank.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 13:51
winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Vraag of je school een ruimte heeft!
Verder zie ik ook regelmatig expo''s in bibliotheken ofzo, daar zou je t ook kunnen proberen,
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 23:02
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Je kunt ook aan jeugdverenigingen vragen of je daar mag poseren of in een café ofzo. Het moet niet altijd duur en chique zijn. Zelf heb ik al exposities gehad in een jeugdhuis, een aula, een café, het zaaltje van een heemkundekring en een bank.
cafe..

mensen komen in een cafe om te drinken, niet om naar foto's te gaan kijken.
Oud 22-06-2011, 19:26
Verwijderd
Het was de week van de amateurkunst en in alle cafés kwamen werken te hangen van verschillende amateurs. En ik heb er toffe reacties op gekregen, dus waarom niet. Het hoeft niet een donker rokershol (wat nu toch niet meer mag) te zijn waar studenten zich lam zuipen. Daarbij denk ik dat er wel bepaalde soorten cafés zijn die geïnteresseerd zijn in foto's of 'kunst 'aan de muur.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 20:49
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Het was de week van de amateurkunst en in alle cafés kwamen werken te hangen van verschillende amateurs. En ik heb er toffe reacties op gekregen, dus waarom niet. Het hoeft niet een donker rokershol (wat nu toch niet meer mag) te zijn waar studenten zich lam zuipen. Daarbij denk ik dat er wel bepaalde soorten cafés zijn die geïnteresseerd zijn in foto's of 'kunst 'aan de muur.
Oud 24-06-2011, 14:21
tuttebel
tuttebel is offline
vraag bij de gemeente! plaatsen als ziekenhuizen en verzorgingshuizen zoeken ook vaak kunst. en hotels of cafe's inderdaad.
Oud 25-06-2011, 09:51
Verwijderd
...wat is je punt? Je bent zelf ook nog een amateur, hoor. Bovendien zijn er heel goeie amateurs..
Met citaat reageren
Oud 25-06-2011, 11:12
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Het was de week van de amateurkunst. Ja, dan houden mensen er rekening mee maar als het niet week van de amateurkunst is, zoals meerendeels van het jaar is is het in mijn ogen niet goed om je werk op te hangen in een cafe.

Daarnaast maak ik geen kunst als ik zo nodig een amateur moet zijn.
Oud 27-06-2011, 07:29
Verwijderd
Er zijn echt veel cafés waar kunst hangt ter expositie, wat is daar nou raar aan?!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 10:27
Verwijderd
Je moet je werken natuurlijk niet in de Skihut gaan hangen, maar er zijn zat café's die niet zuipgericht zijn . Utrecht ken ik niet zo, maar bv. hier in Enschede zou je prima werken kunnen exposeren in MAC Berlijn, het cafe van het Muziekkwartier, SamSam, Fred&Douwe of de Beijaard. Je moet natuurlijk wel een beetje de juiste cafe's ervoor uitkiezen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 14:16
Verwijderd
hoelang wil je exposeren?

Ik had voor school één dag gratis geëxposeerd in de universiteitsbibliotheek.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten