![]() |
|
![]() |
jongens, als je van hardcore houdt zou je dan alsjeblieft kunnen zeggen wat je hiervan:
http://www.youtube.com/watch?v=iWTKDCYVJao http://www.youtube.com/watch?v=LUBpL...eature=related vindt, ik heb het zelf gemaakt en ik vraag me af of jullie het goed vinden, alvast bedankt ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 01-07-2011 om 12:35. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok dit is dus echt zo slecht.
Niet dat ik veel verstand heb van hardcore, maar zo hoort het duidelijk niet. Bijvoorbeeld dat nummer late hours, het gaat het hele liedje alleen maar zo: tumtumtumtumtumtumtumtum. En dat voor meer dan 3 minuten lang! Volgens mij zijn al die positieve comments op jouw filmpjes gewoon gemaakt door een kloon-account van jou ofzo. |
![]() |
|
Nou, het is niet heel slecht (het kan altijd beter natuurlijk), maar het is ook niet echt hardcore te noemen. De bass is niet tot nauwelijks aanwezig en de melodie is een beetje overbodig. Misschien is hardstyle meer voor jou? Dan heb je natuurlijk nog steeds meer bass nodig.
|
Verwijderd
|
Als je pas vijf dagen bezig bent is het best een goede prestatie. FL Studio is trouwens zo klote om echt te begrijpen... D'r zijn zoveel visualiseringen aanwezig dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
Volgens mij kun je, om een betere bass te krijgen, de bass zelf korter maken in de "Channel settings". Dat doe je door de Attack op 0 te zetten, Sustain vol open, Hold op 1/3, en Release op 0. Daarnaast kun je een Compressor, Fast Dist en Bass Boost er overheen laten lopen. Nu weet ik niet of dit de goede uitleg is, maar zo zou ik het zelf in FL Studio doen Laatst gewijzigd op 05-07-2011 om 14:19. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |
Muziek |
Citizens Patrol EP out now + hardcore/punk distro update Crucial Attack | 2 | 11-10-2007 16:37 | |
Muziek |
vrijdag 6/10 hardcore/punk @ Bolwerk (Sneek): Omission, Rush & Attack + 3 more Crucial Attack | 6 | 04-10-2006 08:20 | |
Muziek |
101 Rules of Hardcore Carn | 13 | 24-06-2004 12:57 | |
Muziek |
Hardcore joeygr | 56 | 27-01-2004 21:00 | |
Muziek |
Hardcore SickOfItAll | 129 | 09-11-2002 13:57 |